90 matchia ja 0 treffikutsua
Ei voi muuta kuin nauraa omalle surkealle saldolle.
N43
Kommentit (9)
Olet jonossa. Sitten kun alfa chad tarvii helpon toosan mitä painaa, hän ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs estää itse tekemästä aloitteita?
Keskusteluja olen aloittanut kyllä, mutta ne loppuvat todella lyhyeen silloin, jos mies ei ole ollut aloitteellinen. Kaikki eivät edes vastaa.
Ap
Vähän sama kun valittaa omasta orgasmittomuudesta mutta ei tehdä mitään sen eteen itse. En ole sun hieromasauvasi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun valittaa omasta orgasmittomuudesta mutta ei tehdä mitään sen eteen itse. En ole sun hieromasauvasi.
Miltä vuodelta tää kommentti on? En ole vuosikausiin kuullut kenenkään puhuvan hieromasauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Olet jonossa. Sitten kun alfa chad tarvii helpon toosan mitä painaa, hän ottaa yhteyttä.
Ihan tavallisia miehiä ovat kaikki, mutta ilmeisesti heilläkin on varaa valita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuodelta tää kommentti on? En ole vuosikausiin kuullut kenenkään puhuvan hieromasauvasta.
Mahtavaa. Ime vittuasi sitten.
Varmaan tottuneet keskustelemaan naisten kanssa. Kirjoitat pitkän viestin naiselle, nainen vastaa yhdellä lauseella. Sitten kun haukut naista h0uraksi niin saat heti pitkän vastauksen.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
No mikäs estää itse tekemästä aloitteita?