Onko makkarapihvit ja grillitassu sopivaa sapuskaa taaperolle, muuhun ei ole varaa kiitos hallituksen leikkauksien!?
Onko makkarapihvit ja grillitassu sopivaa sapuskaa taaperolle, muuhun ei ole varaa kiitos hallituksen leikkauksien!?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa ap:n kaltaiset mammat jollekin marttaleirille oppimaan kodinhoitoa ja äitiyttä.
Ai siitäkin hallitus on vastuussa että ap ei niitä taitoja ole. Mistä vielä voisi syyttää hallitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako sille hullulle ruokareseptejä. Hän ei osaa eikä jaksa eikä ehdi tehdä kotiruokaa.
Onko sekin hallituksen vika?
On tietenkin eikä pelkästään nykyisen vaan saa mennä aika monta vuosikymmentä taaksepäin ja aina voi syyttää muita. Vanhemmat eivät saaneet suostuisin lähtökohtia kun hallitus. He eivät saaneet apuja lasten kasvatukseen koska hallitus. Terveydenhoito ja koulutus oli ap lapsuudessa mitä oli koska hallitus....
Sinänsä vaan omituista kun mun vanhemmat on aina olleet vasemmistoon päin kallellaan ja oltiin köyhiä mun lapsuudessa mutta ei silti koskaan syytelty hallitusta eikä muutenkaan poliitikkoja samalla tavalla kuin nämä nykymammat tekevät. Tuntuu siltä että joka helvetin asia on palstavassareille hallituksesta tai jostain poliitikosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa ap:n kaltaiset mammat jollekin marttaleirille oppimaan kodinhoitoa ja äitiyttä.
Ai siitäkin hallitus on vastuussa että ap ei niitä taitoja ole. Mistä vielä voisi syyttää hallitusta?
Mulla on köhä ja mun muija on köyhä. Se on hallituksen vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei estänyt minua menemästä viinakauppaan joten olen taas juovuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkarasta tehdään keitto iso kattila , perunaa ja sipulia. Porkkanaraaste. Euron lihapullapussi HK. Jäätelö 3€ litra.Ranskan perunat pakasteesta ja makkarat. Kyllä normaali varakkaatkin syö niitä. Tai kananrinta leikkeet 6€ paketti. Riisipaketti 3€ . Et sä nyt kerralla voi paljon syödä. Euron mehupurkit ja karkit.
Miks aina jotain karsinogeenimakkaraa? Pavuista ja linsseistä sais halvempaa ja terveellisempää.
Kasvikset ovat epäterveellisiä. Palkokasveissa on varsinkin lektiinejä sun muita elimistölle haitallisia antiravinteita ja myrkkyjä - siksi ne pierettävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leikin about 30 vuotta sitten isokiinalaisilla ja yksi niistä räjähti kädessäni ja siitä jäi käteeni ruma arpi. Se on hallituksen vika! Hallitus olisi voinut estää mua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkarasta tehdään keitto iso kattila , perunaa ja sipulia. Porkkanaraaste. Euron lihapullapussi HK. Jäätelö 3€ litra.Ranskan perunat pakasteesta ja makkarat. Kyllä normaali varakkaatkin syö niitä. Tai kananrinta leikkeet 6€ paketti. Riisipaketti 3€ . Et sä nyt kerralla voi paljon syödä. Euron mehupurkit ja karkit.
Miks aina jotain karsinogeenimakkaraa? Pavuista ja linsseistä sais halvempaa ja terveellisempää.
Kasvikset ovat epäterveellisiä. Palkokasveissa on varsinkin lektiinejä sun muita elimistölle haitallisia antiravinteita ja myrkkyjä - siksi ne pierettävätkin.
Hallituksen vika kun punikit piereskelee!
Hallitus ei äsken käskenyt mun mennä vessaan pieraisemaan. Pieru tuli märkänä ja nyt on housut täynnä kiljuripulia!
Miksi et osaa kokata? Miksi syytät siitä hallitusta?
Monipuoliset raaka-aineet ovat paljon halvempia kuin einekset. Juuri ostin kaalta ja kukkakaalia, hinta muutaman euron. Niistä riittää jo useammaksi päiväksi erilaisiin ruokiin. Peruna, porkkana, sipuli ovat edullisia, siihen proteiiniksi jauhelihaa, kanaa papuja - lista on lähes loputon, mitä noista voi tehdä. Metsästä löytyy tällä hetkellä paljon suppilovahveroita. Aamu- tai iltapalaksi puuroa ja marjoja (olet varmasti kesällä pakastanut marjoja?).
Oikeasti, lopeta ruikutus turhasta.
Hallituksen vika kun ei elätä mua kotiin vaan joudun käymään töissä! PERKELEEN HALLITUS! JAUHOJENGI!
Ei ole, tee itse kasvispihvejä, kalakeittoa, makaronilaatikkoa, lasagne, kasviskeittoa, jauhepullat, pottumuussi, rakettispaketti ja jauhiskastike jne jne jne, tee itse sämpylät, poimi martjat kun on sen aika, sienet jne jne
Hallitus ei elätä mua joten itken yksin mustan mukulani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee
Onks sun ihan pakko vääntää joka keskuateluun tämä puumerkkisi, näinhän se menee?
Vierailija kirjoitti:
Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 lapsen ruokiin. 😭😡
Ap
Joko taas!
Vierailija kirjoitti:
On lasten kannalta aika huolestuttavaa että vanhemmat ovat noin tyhmiä. Varmaan älyllinen vajavaisuus liittyy myös köyhyyteenkin. Onneksi lapset saavat päiväkodissa ja koulussa kunnon ruokaa.
No tämähän on provo. Tehtailee koko ajan näitä "sadalla eurolla lapsille ruokaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 lapsen ruokiin. 😭😡
Ap
Kaikki leikkausten aiheuttamat ongelmat voi välttää menemällä töihin🥳
Olen kotiäiti, se on minun työ
Ap
Muista possessiivisuffiksi! Minun työNI
"Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 lapsen ruokiin"
"Onko makkarapihvit ja grillitassu sopivaa sapuskaa taaperolle"
Onko niitä lapsia nyt yksi vai kolme? Vai sekositko jutuissasi?
On tietenkin eikä pelkästään nykyisen vaan saa mennä aika monta vuosikymmentä taaksepäin ja aina voi syyttää muita. Vanhemmat eivät saaneet suostuisin lähtökohtia kun hallitus. He eivät saaneet apuja lasten kasvatukseen koska hallitus. Terveydenhoito ja koulutus oli ap lapsuudessa mitä oli koska hallitus....