Mielettömästi rahankerjuu mainoksia nykyisin TVssä
Hei lahjoita tähän numeroon ja lopeta väkivalta :D
Rahaa kerätään ja asiasta meuhkataan mutta kukaan ei koskaan opeta sitä olennaisinta asiaa koko hommassa, mikä on henkinen kasvu sisältäpäin
Jokaisen ihmisen oma kasvu, sieltä se lähtee eikä mistään lahjoituksista
Miksei ihmistä opeteta tuntemaan itseään ollenkaan?
Ainii sori mä unohdin, koska ihminen ei olis enää kenenkään orja
Kommentit (15)
Johtajilla punaisessa ristissä ja muissa lafkoissa on huutava rahan nälkä näköjään.
Laskusuhdanteessa pitäisi kaikkien muka antaa rahaa johonkin. En anna.
Ei oo tv kampanja ilmainen eli aika paljon niitä keräysvaroja menee jo pelkän mainoksen maksamiseen ja siivu myös hallintokuluihin. Ne on huijausta. En enää lahjoita mihinkään.
En oikein ymmärrä näitä kiusaamisen ja kotiväkivallan ehkäisyn vastaisia rahankeräyksiä. Antaako ne kiusaajille ja vaimonhakkaajille rahaa että ne ei törttöile? Jotenkin epäilyttää että jotkut valistukset ja kiva koulut ja muut kampanjat saisi ketään muuttamaan huonoja tapojaan. Miten konkreettisesti se minun lahjoitukseni auttaa estämään tai vähentämään väkivaltaa tai kiusaamista?
Vierailija kirjoitti:
Johtajilla punaisessa ristissä ja muissa lafkoissa on huutava rahan nälkä näköjään.
Päinvastoin, on varaa mainostaa🥶ja hölmöt laittaa rahaa, että koko maapallo pelastuu. Toisessa taas pitää laittaa rahaa että nainen voi Afrikassa tehdä töitä🥶Nehän raatavat?
Mainostavat koska se kannattaa. Itsellä ei mainoksia näy ja hesarit ja muut huuhaa lehdet ei tule. Näillä säästyneillä rahoilla viikoksi Kreikkaan.
Alkaa vain ottamaan päästä katsoa teeveetä nykyään näiden mainosten takia. Kuolevien ihmisten testamenttejakin ollaan kärkkymässä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vain ottamaan päästä katsoa teeveetä nykyään näiden mainosten takia. Kuolevien ihmisten testamenttejakin ollaan kärkkymässä.
Edustat sitä sukupolvea joka TV katsoo. Ei 30v ihmiset tv:tä kato ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustat sitä sukupolvea joka TV katsoo. Ei 30v ihmiset tv:tä kato ?
TV, suoratoisto, mitä väliä. Samat mainokset ne pyörii joka paikassa. Pointti?
Olen noita katsoessani miettinyt miten paljon rahaa menee oikeasti sinne avustuksen kohteelle. Todennäköisesti ei yhtään. Sitten olen miettinyt jos se apu menisi kohteeseensa, minne rahat päätyisivät, todennäköisesti paikallisten rikkaiden taskuihin.
Se 30 € ei mene naiselle, vaan puun varjossa istuvalle lihavalle ukolle. Nainen voi olla kolmas jalkavaimo. Raha pitää kohdentaa ehkäisyyn. Mies ei siihen suostu, mutta naiselta putket poikki.
Se mainos jossa väkivaltainen valkoinen mies saisikin tulla mahdollisimman paljon ja sitä voitaisiin näyttää myös koululaisille ja eteenkin tytöille jotta ymmärtäisivät valita tumman pojan/miehen kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen noita katsoessani miettinyt miten paljon rahaa menee oikeasti sinne avustuksen kohteelle. Todennäköisesti ei yhtään. Sitten olen miettinyt jos se apu menisi kohteeseensa, minne rahat päätyisivät, todennäköisesti paikallisten rikkaiden taskuihin.
Nenäpäivä-keräyksessäkin oli joka kerta uudet nälkää näkevät lapset perheineen. Mieluusti olisin halunnut nähdä myös edellisen vuoden tapaukset, miten keräys auttoi heitä.
jep