Onko muita, jonka mies ei tee kotona yhtään mitään??
Siis kotitöitä tai ylipäätään osallistu kotielämään millään tavalla?
Meillä elämä menee tätä rataa: mies tulee illalla töistä kotiin (yleensä tosi myöhään ~ 21-22 aikaan, lähtenyt töihin " normaalisti" klo 8), lukee päivän postit, lukee sähköpostit, surffaa netissä, hyppää sohvalle ja tuijottaa telkkaria, kunnes menee lopulta nukkumaan.
Kaikki lastenhoitojutut, kotityöt ja kaupassakäynnit jää kaikkinensa mun vastuulle. Kaiken huipuksi viime viikonloppuna teki niin, että oli jo viikolla sopinut vanhempiensa kanssa, että tulevat meille kylään ja mies kertoi asiasta mulle vasta siinä vaiheessa, kun vanhemmat olivat jo matkalla meille (siis useiden satojen kilometrien päästä).
Kuulostaako ihan normaalilta? Olen yrittänyt jutella asiasta hänelle, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan. Järeämmät aseet kehiin?
Kommentit (24)
Toivotaan, ettei kyse ole kuitenkaan toisesta naisesta!
älä päästä miestäsi helpolla. Jos teillä on yhteinen koti, yhteisesti sitä on sitten hoidettava!
Vastaustenne perusteella tällainen elämä ei todellakaan ole normaalia, vähän siihen suuntaan olenkin jo toki ajatellut.
Mies illalla puhutteluun ja muutosta kehiin! (ugh, kumpa se olisikin niin helppoa!)
-ap