Laihdutuskerta nro 438, taas mennään
Ensimmäinen viikko takana, Normaalit päänsäryt, nesteen poistuminen ja totuttautuminen. Nämä suoritettu. Nyt alkaa pitkä taival, kiloja on kuitenkin se 30. Olen tehnyt sen ennenkin, mutta aina lihonut takaisin. Luulen että niin käy nytkin. Mutta yritettävä on.
Kommentit (6)
siis olet 438 kertaa lihonnut ja laihtunut 30 kg?
Tottakai lihoo takaisin, jos vain tarkoitus on laihduttaa eikä korjaa lopun elämän syömisiä.
Mikä sinut lihottaa? Siihen kannattaa puuttua ja opetella elämään siten ettei liho uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
siis olet 438 kertaa lihonnut ja laihtunut 30 kg?
Kyllä, sitä se juuri tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lihoo takaisin, jos vain tarkoitus on laihduttaa eikä korjaa lopun elämän syömisiä.
Mikä sinut lihottaa? Siihen kannattaa puuttua ja opetella elämään siten ettei liho uudelleen.
Syön koska se tuottaa mielihyvää. Olen mieluummin kotona syömässä berliininmunkkia ja katsomassa Netflixiä kuin viettämällä aikaani ulkona porukassa. Se antaa minulle hyvänolon tunteen.
ap
No, onnea matkaan. Jotenkin epäilen, että olet kuitenkin se palstalla roikkuva läskivihaaja-provokaattori.
Eräs viisas mies sanoi, että hulluutta on se, että pyrkii tekemään saman asian uudelleen ja uudelleen ja odottaa sitten toisenlaista lopputulosta.
Lopettaisit laihduttamisen ja tekisit elämäntapamuutoksen. Muutat ruokavaliota niin, että voit syödä niin koko loppuelämäsi.
Tämän lisäksi kasvatat lihaksia, koska joka kerta kun laihdutat niin tuhoat lihaksistoasi mikä tarkoittaa, että kulutat vähemmän ja tarvitset näin aina vähemmän kaloreita.