Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaako "kostomekko" tarkoittaa?

Vierailija
12.10.2024 |

Tarkoittaako se todella hyvännäköistä pukua vai tarkoittaako se hyvännäköistä pukua yhdistettynä hyvännäköiseen henkilöön?

Ja miten tuo määrite "kosto" sihen liittyy?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on typerä juttu. Ajatellaan, että jos mies on jättänyt vaimonsa, vaimo kostaa olemalla mahdollisimman hyvännäköinen. Todella typerää minusta. Nainen

Vierailija
2/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä näytetään exälle mitä se menetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se tarkoittaa sitä kokonaisuutta mikä on lopputulos kun kaunis ihminen vetää ylleen jonkin upean vaatteen.

Esimerkkejä "kostomerkko"-sanan käytöstä:

"Katsopa tuota naista, onpa upea kostomekko!"

"Onpa varsinainen kostomekko!"

Sitä kai käytetään vain naisten vaatetuksesta. En ole koskaan nähnyt sitä miesten asusteiden yhteydessä.

Vierailija
4/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on typerä juttu. Ajatellaan, että jos mies on jättänyt vaimonsa, vaimo kostaa olemalla mahdollisimman hyvännäköinen. Todella typerää minusta. Nainen

Mun mielestä se on erittäin ymmärrettävää. Kostokroppa ja kostomekko nostavat jätetyn naisen itsetuntoa. 

Vierailija
5/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei exä siitä piittaa vähääkään, mikäli hän on syvästi rakastunut uuteen kumppaniinsa.

Silloin mennyt on mennyttä. Exällä on kuviot.  Uusi elämä.

Vierailija
6/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä näytetään vain se, että ero kirpaisee vieläkin.

Mutta jos sen lopputuloksena hankkii paremman ulkonäön syömällä terveellisemmin, ja liikkumalla enemmän mahtuakseen johonkin upeaan muotiluomukseen, kuten leffoissa käy, niin ei siinä ole kuin hyviä puolia.

Vierailija
7/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana teki tämän tyylillä!

Vierailija
8/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on erittäin ymmärrettävää. Kostokroppa ja kostomekko nostavat jätetyn naisen itsetuntoa. 

Silloinhan hän roikkuu siinä eksässään! Sama

Vierailija
9/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostona miehelle

Vierailija
10/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, jos ulkonäkö edellä mennään, mutta kyllä ne jättämiset/erot liittyvät suurimmaksi osaksi toisen luonteeseen ja käytökseen. 

Vierailija
11/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kostetaan exälle "tällaisesta jäät paitsi!"

Jennifer Lopesin kostomekko kun Ben Afleck laittoi luiskaan.

https://www.episodi.fi/wp-content/uploads/2024/09/2912488872-scaled.jpg

Vierailija
12/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei exä siitä piittaa vähääkään, mikäli hän on syvästi rakastunut uuteen kumppaniinsa.

Silloin mennyt on mennyttä. Exällä on kuviot.  Uusi elämä.

Ei sillä ole väliä, mitä ex ajattelee. Tärkeintä siinä on se, mitä nainen itse itsestään ajattelee.

Vierailija
13/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljastelumekko, joka usein herättää miehissä ylitsepursuavaa myötähäpeä koska sitä kantaa lähes poikkeuksetta ikänainen tai wanhusnainen jonka kaikki kauneusviat paljastelumekko tuo säälimättä esille silmiinpistävästi.

Vierailija
14/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa voi olla mekossa vaikka kuinka upea, mutta se ei paikkaa luonteen mahdollisia puutteita.

Vierailija
15/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana teki tämän tyylillä!

Minusta se, että helma on noin lyhyt ja sekä kaula-aukko että selkä noin avoimia, näyttää enemmän halvalta. Tyylivalinta toki sekin 

Vierailija
16/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen ajattelee niin, että pistää kroppansa kuntoon seuraavaa varten, niin mikä ettei, mutta jos eronkin jälkeen on tarkoitus näpäyttää exälle, se ei ole kovin tervettä. Uutta kehiin vain, turha huonoa on muistella. 

Itse aloin eron jälkeen seurustella exää huomattavasti paremman näköisen kanssa, mutta ei mulla ollut mitään tarvetta hieroa sitä exän naamaan, vaikka lasten takia pitikin olla tekemisissä. Exä on menneen talven lumia. 

Vierailija
17/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoisten naisten touhua koko kostomeininki. Ei sitä exää kiinnosta rahtuakaan minkälaiset uudet kääreet paketissa on jos tietää sisällön.

Vierailija
18/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain lantamekko ja lenkkalit 🥺

Vierailija
19/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö silloin pitäisi tunkea se mekko suuhunsa ? 

Vierailija
20/33 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä rätti on päällä..vaihettu on uudenpaan ja vähän ajettuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän