Cittarin mammuttimarkkinat vai Lidl?
Kommentit (31)
Lidlin vaipat mielestäni surkeita!
Lidlistä löytyy joitakin tuotteita mitkä ovat ihan ok, mutta valikoima on aika surkea.
CM:n mammuttimarkkinoilta mukaan lähti tänään 3 pkt Liberoita, sekä kärryllinen ruokaa, niin normihintaan kuin mammuttitarjouksiakin, mm. jauhelihaa, lohta, sekä banaaneita.
Haettiin banaaneja, kokista (2L pullokoko x4) eli toi 5.90 on halpa, vaippoja, possun ulkofilettä, kosmetiikkaa ja pari vaatetta.
Lidl epäilyttää: saksalainen tuotelaatu ei pärjää suomalaiselle ja lisäksi kun ostaa kotimaisesta kaupasta verot yms jäävät Suomeen, Lidlistä ostettaessa kaupan voitto menee Saksaan
mut mä oon ihan s-marketissa töissä enkä saa käydä edes vessassa ku tauolla, vaikka ois menkat.
Kannattais valittaa työsuojeluvaltuutetulle jos ei itse osaa sanoa käyvänsä vessassa silloin kun on asiaa.
...www.ruokamenot.fi sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tarjoukset, mutta myös erikseen ne hyväy yarjoukset. Oli tosi helppo poimii parhaat, jäin koukkuun tähän=)
Haettiin banaaneja, kokista (2L pullokoko x4) eli toi 5.90 on halpa, vaippoja, possun ulkofilettä, kosmetiikkaa ja pari vaatetta.
Lidl epäilyttää: saksalainen tuotelaatu ei pärjää suomalaiselle ja lisäksi kun ostaa kotimaisesta kaupasta verot yms jäävät Suomeen, Lidlistä ostettaessa kaupan voitto menee Saksaan
Muumivaipat on ihan surkeet...päästää läpi =(((((((((((((((((((((((((.
Minkä takia muka Citymarketin 25e/3 pkt vaipat ovat ylihinnoiteltuja???8,33 e jää paketilleen hintaa niin aika vähältä se kuulostaa!Kun miettii mikä on normihinta liberoilla.
"mammuttivaipoille" tuli kappalehinnaksi 16,7 senttiä ja normaalihintaiset liberot on prismassa/s-marketissa 17 senttiä kappale eli ei mikään supertarjoustarjous mielestäni...
paketti vastaa kahta cittarin myymää pakettia
Meillä 3-vuotias lapsikin tiesi kertoa että ei sitten meidän uudelle vauvalle osteta niitä Muumi-vaippoja kun niistä tulee pissat läpi. Oliskohan hoidossa oppinut tuon asian, meillä ei Muumeja koskaan käytetty joten itse en asiasta tiedä.
vaikka ap niitä ei tarvitsekaan, ostaisin lidlin vaipat ennemmin ku pampersit vaikka ne maksais vaan 5e/pkt. pampersit on todella huonoja vaippoja.
meille ostetaan lidlin vaippoja tai sitten niitä kalliita?? liberoita.
mut mä oon ihan s-marketissa töissä enkä saa käydä edes vessassa ku tauolla, vaikka ois menkat.