Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarin mammuttimarkkinat vai Lidl?

Vierailija
12.09.2008 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä oon ihan s-marketissa töissä enkä saa käydä edes vessassa ku tauolla, vaikka ois menkat.

Vierailija
22/31 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaipat mielestäni surkeita!

Lidlistä löytyy joitakin tuotteita mitkä ovat ihan ok, mutta valikoima on aika surkea.

CM:n mammuttimarkkinoilta mukaan lähti tänään 3 pkt Liberoita, sekä kärryllinen ruokaa, niin normihintaan kuin mammuttitarjouksiakin, mm. jauhelihaa, lohta, sekä banaaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin banaaneja, kokista (2L pullokoko x4) eli toi 5.90 on halpa, vaippoja, possun ulkofilettä, kosmetiikkaa ja pari vaatetta.

Lidl epäilyttää: saksalainen tuotelaatu ei pärjää suomalaiselle ja lisäksi kun ostaa kotimaisesta kaupasta verot yms jäävät Suomeen, Lidlistä ostettaessa kaupan voitto menee Saksaan

Vierailija
24/31 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä oon ihan s-marketissa töissä enkä saa käydä edes vessassa ku tauolla, vaikka ois menkat.

Kannattais valittaa työsuojeluvaltuutetulle jos ei itse osaa sanoa käyvänsä vessassa silloin kun on asiaa.

Vierailija
25/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...www.ruokamenot.fi sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tarjoukset, mutta myös erikseen ne hyväy yarjoukset. Oli tosi helppo poimii parhaat, jäin koukkuun tähän=)

Vierailija
26/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin banaaneja, kokista (2L pullokoko x4) eli toi 5.90 on halpa, vaippoja, possun ulkofilettä, kosmetiikkaa ja pari vaatetta.

Lidl epäilyttää: saksalainen tuotelaatu ei pärjää suomalaiselle ja lisäksi kun ostaa kotimaisesta kaupasta verot yms jäävät Suomeen, Lidlistä ostettaessa kaupan voitto menee Saksaan

Vierailija
27/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumivaipat on ihan surkeet...päästää läpi =(((((((((((((((((((((((((.

Vierailija
28/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia muka Citymarketin 25e/3 pkt vaipat ovat ylihinnoiteltuja???8,33 e jää paketilleen hintaa niin aika vähältä se kuulostaa!Kun miettii mikä on normihinta liberoilla.

"mammuttivaipoille" tuli kappalehinnaksi 16,7 senttiä ja normaalihintaiset liberot on prismassa/s-marketissa 17 senttiä kappale eli ei mikään supertarjoustarjous mielestäni...

Vierailija
29/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketti vastaa kahta cittarin myymää pakettia

Vierailija
30/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3-vuotias lapsikin tiesi kertoa että ei sitten meidän uudelle vauvalle osteta niitä Muumi-vaippoja kun niistä tulee pissat läpi. Oliskohan hoidossa oppinut tuon asian, meillä ei Muumeja koskaan käytetty joten itse en asiasta tiedä.

Vierailija
31/31 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ap niitä ei tarvitsekaan, ostaisin lidlin vaipat ennemmin ku pampersit vaikka ne maksais vaan 5e/pkt. pampersit on todella huonoja vaippoja.

meille ostetaan lidlin vaippoja tai sitten niitä kalliita?? liberoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan