Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustestin viiva vaihtelee aamu vs ilta

Vierailija
11.10.2024 |

Moikka!

Tänään arviolta dpo 16, ekan haamujen haamun sain viikko sitten. Oon sen jälkeen tehnyt useamman testin, koska olen halunnut nähdä, tummeneeko viiva. Toki tiedän, että tämä ei ole luotettava tapa seurata raskauden etenemistä.

Oon kuitenkin huomannut, että lähes poikkeuksetta ekasta aamupissasta tehdyt testit on hailakampia kuin esim seuraavasta, 4 h pidätyksestä tehdyt? Tänään mm. Clearbluen digi näytti aamulla 1-2, kun taas siitä 4 h päästä 2-3.  Esikoisesta ekan plussan sain Dpo 18 ja senkin iltapäivällä.

Siis voiko tää olla normaalia ihmisten välistä vaihtelua, että mulla se hcg vaan tiivistyy päivällä paremmin virtsaan? Onko kellään muulla kokemusta?

Toki parin viikon päästä varhaisultrassa asia selvenee, mutta vertaistukea kaipaisin kovin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea mihin? Tikkujen suurkulutukseen?

Vierailija
2/5 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastattu jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten reagoisit jos partnerisi ehdottaisi, että pieraisisit hänen pyllyn päälle laitettuun kaluunsa? Harkitsisitko asiaa vai olisiko ehdoton ei? Tämä ajatus todella kiihottaa ja haluaisin ehdottaa sitä illan deiteillä, mutta en tiedä kehtaanko.

Vierailija
4/5 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vastaukset kelvanneet?????

Viime ketju???

Vierailija
5/5 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan tuloksen saat, kun aamun ensimmäistä testitikkua imet hetken, ja seuraat sitten sitä pitkin päivää. Muista imaista joka tarkistuskerran yhteydessä