Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela on leikannut 180e/kk mun toimeentulotuen välttämättömästä peruosasta lääkärintodistuksen vastaisesti...Miten oikein selviän?

Vierailija
11.10.2024 |

Mulla menee 180e vuokraan mun perustoimeentulotuen perusosasta, kun kela on vastoin lääkärinlausuntoa kohtuullistanut vuokrani.

Valitukseni on vetämässä, oikaisuvaatimuskeskukseen ensin ja sitten hallinto-oikeuteen jos tarvitsee. Ja korkeimpaan hallinto-oikeuteenkin.

Käyttörahoistani lähti 32% pois. Rahoista, jotka menivät jo ennen tuota leikkaustakin kokonaisuudessaan elämiseen.

ALV nousi juuri, hinnat kohoavat. Multa leikataan niin että en voi enää elää.

Millä elän sillä välin kun pitkä oikeusprosessi on käynnissä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita hakea hyvinvointialueesi sosiaalitoimistosta täydentävää/ehkäisevää toimeentulotukea tilanteeseesi. Toivottavasti auttavat! Kiireellistä tukea voi myös hakea. 

Tämän ketjun rumia kommentteja ei kannata ottaa itseensä, eivät tiedä ihmiselämästä mitään ja sääliksi käy heitä, kun eivät osaa ajatella kuin itseään.

Tsemppiä!

Miksi näitä pitäisi täydentävästä paikata? Leikkaukset ovat hallituksen päättämiä, ei niitä aleta vesittämään sosiaalitoimistoissa.

Vierailija
62/63 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita hakea hyvinvointialueesi sosiaalitoimistosta täydentävää/ehkäisevää toimeentulotukea tilanteeseesi. Toivottavasti auttavat! Kiireellistä tukea voi myös hakea. 

Tämän ketjun rumia kommentteja ei kannata ottaa itseensä, eivät tiedä ihmiselämästä mitään ja sääliksi käy heitä, kun eivät osaa ajatella kuin itseään.

Tsemppiä!

Olen samassa tilanteessa ja hain noita täydentäviä/ehkäiseviä tukia. Ne hylättiin ja mulle sanottiin sosiaalitoimistossa että niitä on kielletty myöntämästä niitä sellaisille jotka asuvat liian kalliissa asunnossa. Onko sekään edes laillista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen täällä on se porrassiivoojan paikka tarjolla. Tuutko siivoamaan. Työaika on 8-16.