Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?
Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.
Kommentit (351)
Et ole ap ainoa joka tätä ihmettelee. Kummatkin täysin mitäänsanomattoman näköisiä mielestäni. Ei kyllä miellytä millään mittarilla noiden kahden ulkonäöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkövinkkelistä Clooney on kyllä varsin komea veikko.
Jos tosi komeista miehistä puhutaan, niin herrat Tom Selleck, Gary Grant, Rock Hudson olivat komeimmillaan
sen näköisiä, että meikäläisellä ei samoissa naistentansseissa olisi ollut vientiä.
Nuo ovat noita miesten mielestä komeita. Naiset tykkäävät hieman pehmeämmistä miehistä, esim Hugh Grant nuorempana.
Ystäväni (nainen) on kyllä ihan lääpällään Selleckiin ja mm. Clint Eastwoodiin, joista itse en perusta yhtään. Hugh Grant on ulkonäön osalta omaan silmääni liian lässy, mutta muuten kyllä hyvin charmantti ja hulvattoman hauska. Hänestä oli aina tullut vähän mulggu vaikutelma, ja itsekin on sanonut, että on paljon lähempänä hahmoaan Bridget Jonesissa kuin Four Weddingsissä. Yllätti, miten hyvät jutut hänellä on talk show -ohjelmissa, saanut nauraa ihan kippurassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki komeina pitämänne ovat joko kuolleita tai puolikuolleita isoisiä ?
Entäs Max Thieriot, Skylar Astin tai Justin Hartley?
Ikinä kuullutkaan noista. Osa meistä on muuten itsekin vähän vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tosi komeista miehistä puhutaan, niin herrat Tom Selleck, Gary Grant, Rock Hudson olivat komeimmillaan
sen näköisiä, että meikäläisellä ei samoissa naistentansseissa olisi ollut vientiä.
Nuo ovat noita miesten mielestä komeita. Naiset tykkäävät hieman pehmeämmistä miehistä, esim Hugh Grant nuorempana.
No minä en pidä, mutta Grant on helvetin hauska myös livenä. Näin jonkun talk shown kun olin Britanniassa ja nauroin vedet silmissä. Mikä itseironia, miten nopeasti hän keksi sen hauskan vastauksen eikä muuten loukannut ketään! Tässä britit ovat niin hyviä, he ovat niin kohteliaita ja hauskoja. En tiedä miten ihmeessä poikia kasvatetaan, että siellä tuollaisia on kymmenen tusinassa. Hugh on180 cm, hän
Oho, joku toinenkin bongannut Grantin hauskat jutut :D
Vierailija kirjoitti:
George Clooney edustaa mielestäni sellaista klassista vanhan ajan mieskomeutta (tyyliin Clark Gable, Cary Grant, Tauno Palo). Pitkä, tumma, komea ja miehekäs. Ei omaan makuuni mutta ymmärrän hyvin miksi hänet mainitaan. Ei ole hirveästi tuon tyylisiä herroja enää valkokankailla.
Tämä on muuten totta. Nyt kun sanot, niin huomaan, että asia on juuri näin. Hän on tyylikkään näköinen ja vanhanaikaisella tavalla komea. Hänen komeutensa ylistämisen kyllä ymmärrän, vaikka hän ei aivan omaan makuuni istukaan. Hän on aika latinon näköinen siis, vaikkei sieltä suunnalta olekaan.
"Oho, joku toinenkin bongannut Grantin hauskat jutut :D"
Grantin suosiota Britanniassa selittää myös se, että hän on todella fiksu, Oxfordin yliopistosta valmistunut, täydellistä ja kaunista kieltä puhuva yläluokkaan kuuluva julkkis, joka ei törttöile tabloid-lehdissä oma-alotteisesti. Britit ovat erittäin luokkatietoisia. He haluavat katsoa ylöspäin myös näyttelijöitä.
Ei ulkonäöllä väliä kunhan meisseli on pitkä ja paksu ja sitä osataan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni (nainen) on kyllä ihan lääpällään Selleckiin ja mm. Clint Eastwoodiin, joista itse en perusta yhtään. Hugh Grant on ulkonäön osalta omaan silmääni liian lässy, mutta muuten kyllä hyvin charmantti ja hulvattoman hauska. Hänestä oli aina tullut vähän mulggu vaikutelma, ja itsekin on sanonut, että on paljon lähempänä hahmoaan Bridget Jonesissa kuin Four Weddingsissä. Yllätti, miten hyvät
Kaikkiin yläluokkaisiin briteissä kuuluu mielestäni tuo hienoinen mulkkumaisuus, joka välähtää tarvittaessa esille ;) jos nyt samaa kuin minä tarkoitat. Ruotsalaisissa on se sama luokkatietoisuus, vaikka juuret eivät ulotu muinaisiin roomalaisiin, vaan viikinkeihin. Molemmilla oli kuitenkin orjia.
Vierailija kirjoitti:
Grantin suosiota Britanniassa selittää myös se, että hän on todella fiksu, Oxfordin yliopistosta valmistunut, täydellistä ja kaunista kieltä puhuva yläluokkaan kuuluva julkkis, joka ei törttöile tabloid-lehdissä oma-alotteisesti. Britit ovat erittäin luokkatietoisia. He haluavat katsoa ylöspäin myös näyttelijöitä.
No jaa. Taidat olla vähän nuori. Grantin törttöilyt mitä pääsi kyllä tabloideihin oli ihan omaa luokkaansa. Mutta jostain syystä sai ne anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Taidat olla vähän nuori. Grantin törttöilyt mitä pääsi kyllä tabloideihin oli ihan omaa luokkaansa. Mutta jostain syystä sai ne anteeksi.
En ole nuori, olen varmaan sinua vanhempi ;) Kaikki julkkiset joutuvat törttöilystään tilille (koska harva selviää läpi elämän ilman yhtään törttöilyä ja superjulkkiksia kytätään päivin öin), mutta Grant ei itse varta vasten hankkiudu tabloid-lehtiin törttöilemään kuten monet tekevät. Hänen ei tarvitse, mutta ei varmasti muutenkaan niin tekisi. Sillä, kuten sanottua, hänen taustansa maun mukaan se olisi moukkamaisuuden huippu.
Ison talon Antti jämy komia mies.
George Clooney on komea ja vain paranee vanhetessaan. On karismaa. Eikä mikään höttöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nuori, olen varmaan sinua vanhempi ;) Kaikki julkkiset joutuvat törttöilystään tilille (koska harva selviää läpi elämän ilman yhtään törttöilyä ja superjulkkiksia kytätään päivin öin), mutta Grant ei itse varta vasten hankkiudu tabloid-lehtiin tör
Mutta kadulla taksista prostituoidun kanssa ulos levähtäminen on tyylitajun huippu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan varmaan vaikuttaa se, että tuosta on kulunut 30 vuotta. Miksei olisi saanut anteeksi?
No minä en pidä, mutta Grant on helvetin hauska myös livenä. Näin jonkun talk shown kun olin Britanniassa ja nauroin vedet silmissä. Mikä itseironia, miten nopeasti hän keksi sen hauskan vastauksen eikä muuten loukannut ketään! Tässä britit ovat niin hyviä, he ovat niin kohteliaita ja hauskoja. En tiedä miten ihmeessä poikia kasvatetaan, että siellä tuollaisia on kymmenen tusinassa. Hugh on180 cm, hän on aika britin näköinen paitsi hoikka. Britit ovat lihoneet aivan järkyttävästi, he ovat paljon suomalaisia lihavampia ja lapsilla on paljon rasvamaksaa. Jo kasarilla kaikki oli paneerattu, hirveän rasvaista ruokaa päivästä toiseen.