Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?

Vierailija
11.10.2024 |

Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.

Kommentit (351)

Vierailija
201/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oho, joku toinenkin bongannut Grantin hauskat jutut :D"

Grantin suosiota Britanniassa selittää myös se, että hän on todella fiksu, Oxfordin yliopistosta valmistunut, täydellistä ja kaunista kieltä puhuva yläluokkaan kuuluva julkkis, joka ei törttöile tabloid-lehdissä oma-alotteisesti. Britit ovat erittäin luokkatietoisia. He haluavat katsoa ylöspäin myös näyttelijöitä.

No jaa. Taidat olla vähän nuori. Grantin törttöilyt mitä pääsi kyllä tabloideihin oli ihan omaa luokkaansa. Mutta jostain syystä sai ne anteeksi. 

En ole nuori, olen varmaan sinua vanhempi ;)  Kaikki julkkiset joutuvat törttöilystään tilille (koska harva selviää läpi elämän ilman yhtään törttöilyä ja superjulkkiksia kytätään päivin öin), mutta Grant ei itse varta vasten hankkiudu tabloid-lehtiin tör

https://amp.theguardian.com/film/from-the-archive-blog/2015/jun/26/hugh…

Hugh Grant ei tekisi mitään mautonta?

Vierailija
202/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grantin suosiota Britanniassa selittää myös se, että hän on todella fiksu, Oxfordin yliopistosta valmistunut, täydellistä ja kaunista kieltä puhuva yläluokkaan kuuluva julkkis, joka ei törttöile tabloid-lehdissä oma-alotteisesti. Britit ovat erittäin luokkatietoisia. He haluavat katsoa ylöspäin myös näyttelijöitä.

No jaa. Taidat olla vähän nuori. Grantin törttöilyt mitä pääsi kyllä tabloideihin oli ihan omaa luokkaansa. Mutta jostain syystä sai ne anteeksi. 

Asiaan varmaan vaikuttaa se, että tuosta on kulunut 30 vuotta. Miksei olisi saanut anteeksi?

Toki, mutta on vähän pöljää väittää, ettei olisi törttöillyt. Todellakin on, ja normaalia pahemmin, mutta silti, minustakin komea ja älykäs mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkövinkkelistä Clooney on kyllä varsin komea veikko.

Jos tosi komeista miehistä puhutaan, niin herrat Tom Selleck, Gary Grant, Rock Hudson olivat komeimmillaan

sen näköisiä, että meikäläisellä ei samoissa naistentansseissa olisi ollut vientiä.

Nuo ovat noita miesten mielestä komeita. Naiset tykkäävät hieman pehmeämmistä miehistä, esim Hugh Grant nuorempana. 

Jaa, no minä olin nuorena tyttönä aivan rakastunut George Clooneyhin Teho-osaston aikaan (ja nyt kun olen katsonu sarjaa uudelleen telkkarista niin onhan se ihan hemmetin komea) sekä Tom Selleckiin. Pidän edelleen molempia komeina, etenkin Selleck on sellainen miehekäs ja charmantti. 

Hugh Grant on ollut aina liian neitimäinen kasvoiltaan, ehkä karvojen puute aiheuttaa sen, ettei iske minuun mitenkään. 

Vierailija
204/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kadulla taksista prostituoidun kanssa ulos levähtäminen on tyylitajun huippu?"

Jo ekassa tätä käsitelleessä viestissäni kirjoitin, ettei Grant hakeudu oma-aloitteisesti tabloid-julkisuuteen. Voin vakuuttaa, että myös sinusta löytyisi elämäsi aikana mehevää aineistoa, jota julkaistaisiin roskalehdissä, jos olisit vaikkapa Englannin kuninkaallinen tai Grantin kaltainen julkkis. Siellä on lukuisia seiskoja, paitsi että ne ovat sata kertaa pahempia.

Kun joku turhaa julkisuutta karttava arvostettu julkkis joutuu noiden hampaisiin, hän voi saada jopa sympatiaa. Tästä on kyse ja tätä tarkoitin. Plus sitten sitä, että yksityisyys on suurinta luksusta. Kukaan yläluokkainen täyspäinen ei anna yhtäkään haastattelua, ellei ole pakko.

Vierailija
205/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaan varmaan vaikuttaa se, että tuosta on kulunut 30 vuotta. Miksei olisi saanut anteeksi?

Toki, mutta on vähän pöljää väittää, ettei olisi törttöillyt. Todellakin on, ja normaalia pahemmin,

Kukaanhan ei ole väittänyt, ettei ole törttöillyt. Sinä vain et ole oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin. eri

Vierailija
206/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkiin yläluokkaisiin briteissä kuuluu mielestäni tuo hienoinen mulkkumaisuus, joka välähtää tarvittaessa esille ;) jos nyt samaa kuin minä tarkoitat. Ruotsalaisissa on se sama luokkatietoisuus, vaikka juuret eivät ulotu muinaisiin roomalaisiin, vaan viikinkeihin. Molemmilla oli kuitenkin orjia."

Mulle ei ole mulkkumaista fiilistä tullut kenestäkään muusta kuin Grantista, ja hänestä siis tuli vain sellainen vaikutelma, että hän olisi suhtautunut suosioonsa ylimielisesti ja pitänyt sitä itsestäänselvyytenä. Että hän olisi vähän kuin roolihahmonsa Poika-elokuvassa, joka elää pinnallista elämäntyyliä rahoillaan eikä häntä oikeasti kiinnosta oikein mikään elämässä. Olin tosiaan iloisesti yllättynyt, miten itseironinen ja hauska hän on. Myös se yllätti ja sai vähän ihailemaankin häntä, että hän on kampanjoinut lehdistön ja muun median väärinkäytöksiä vastaan.

Vierailija
207/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on varmaan aika erilainen miesmaku kuin ehkä muilla (suomalaisten) naisten enemmistöllä. Minulle kauhistus olisi joku Jason Momoa tai joku tatuoitu bodari. Itse tykkään paljon esim. The Bear sarjan Jeremy Allen Whiten ulkonäöstä ja pidän häntä hyvin komeana.

Vierailija
208/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" https://amp.theguardian.com/film/from-the-archive-blog/2015/jun/26/hugh

Hugh Grant ei tekisi mitään mautonta?"

Tätäkin hän kommentoi Graham Nortonin ohjelmassa, kun Emma Thompsonin kanssa muistelivat Järki ja tunteet -elokuvaa:

- I did let you down on that. I was grumpy, fat, bad, and got arrested halfway through.

Vierailija
209/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin Costner on edelleen ok.

Yllättävän kuuma yellowstonessa.. 

Vierailija
210/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkövinkkelistä Clooney on kyllä varsin komea veikko.

Jos tosi komeista miehistä puhutaan, niin herrat Tom Selleck, Gary Grant, Rock Hudson olivat komeimmillaan

sen näköisiä, että meikäläisellä ei samoissa naistentansseissa olisi ollut vientiä.

Vanhan näköisiä setiä kaikki jo nuorena

Vierailija
211/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki komeina pitämänne ovat joko kuolleita tai puolikuolleita isoisiä ?

Entäs Max Thieriot, Skylar Astin tai Justin Hartley?

Justin Hartley noista komein. 

Vierailija
212/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Hunnam

Travis Fimmel

Chris Hemsworth 

Johnny Depp (nuorempana, toisaalta kaikki miehet on komeimmillaan siinä 30 - 40)

Vierailija
213/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikkiin yläluokkaisiin briteissä kuuluu mielestäni tuo hienoinen mulkkumaisuus, joka välähtää tarvittaessa esille ;) jos nyt samaa kuin minä tarkoitat. Ruotsalaisissa on se sama luokkatietoisuus, vaikka juuret eivät ulotu muinaisiin roomalaisiin, vaan viikinkeihin. Molemmilla oli kuitenkin orjia."

Mulle ei ole mulkkumaista fiilistä tullut kenestäkään muusta kuin Grantista, ja hänestä siis tuli vain sellainen vaikutelma, että hän olisi suhtautunut suosioonsa ylimielisesti ja pitänyt sitä itsestäänselvyytenä. Että hän olisi vähän kuin roolihahmonsa Poika-elokuvassa, joka elää pinnallista elämäntyyliä rahoillaan eikä häntä oikeasti kiinnosta oikein mikään elämässä. Olin tosiaan iloisesti yllättynyt, miten itseironinen ja hauska hän on. Myös se yllätti ja sai vähän ihailemaankin häntä, että hän on kampanjoinut lehdistön ja muun median väärinkäytöksiä vastaan.

Okei, en itse ole perehtynyt Grantin edesottamuksiin kovin tarkasti leffojenkaan suhteen, en ole nähnyt kuin pari, en tuota Poika-nimistä esimerkiksi. 

Vierailija
214/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki komeina pitämänne ovat joko kuolleita tai puolikuolleita isoisiä ?

Entäs Max Thieriot, Skylar Astin tai Justin Hartley?

Justin Hartley noista komein. 

Hartley, 49 voisi myös olla isoisä, 189 cm. Max, 35 näyttää olevan nuorempaa polvea, 180 cm. Skylar, 37 on 178 cm pitkä.

Harvassa ovat oikeasti pitkät Hollywood-tähdet täytyy todeta, vaikken ole ennen heitä näin systemaattisesti googlannut. Huomannut vain, että aina on lyhyt jos joskus olen tsekannut. 

Vierailija
215/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on varmaan aika erilainen miesmaku kuin ehkä muilla (suomalaisten) naisten enemmistöllä. Minulle kauhistus olisi joku Jason Momoa tai joku tatuoitu bodari. Itse tykkään paljon esim. The Bear sarjan Jeremy Allen Whiten ulkonäöstä ja pidän häntä hyvin komeana.

Samalla haulla tuli Dustin Hoffmanninkin kuvia, heissä on samaa tyyliä ja näköä. White on 170 cm pitkä. Mikähän hänen sukunimensä tarina on? Joskus entisaikaanhan näyttelijät keksivät uuden nimen. 

Vierailija
216/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlie Hunnam

Travis Fimmel

Chris Hemsworth 

Johnny Depp (nuorempana, toisaalta kaikki miehet on komeimmillaan siinä 30 - 40)

Hunnam, 183cm, Fimmel, 182cm, Hemsworth, 191cm, Depp, 178 cm.

Fimmel oli Viikingeissä hyvä, tykkäsin ekasta kaudesta. Minkä verran sinulla vaikuttaa näyttelijän roolitukset komeuteen eli tuleeko seksikkäistä rooleista jotain plussaa? Ragnar oli kuuma niissä kledjuissa ym. nyt kun katson hänen normikuviaan, ei herätä juuri mitään. Silmätkään eivät ole niin hätkähdyttävät. Siinä sarjassakin minusta paremman näköinen oli Ragnarin veli. En muista roolihahmon nimeä.

Vierailija
217/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Friillä Teho-osaston mainoksen ja tajusin ensimmäistä kertaa, että sarjassa Clooney on ollut nuori mies. Olin itse niin pentu tuon sarjan tullessa, että minusta hän oli vanha setä jo silloin, eikä yhtään söpö...

Vierailija
218/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu

Vierailija
219/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään Friillä Teho-osaston mainoksen ja tajusin ensimmäistä kertaa, että sarjassa Clooney on ollut nuori mies. Olin itse niin pentu tuon sarjan tullessa, että minusta hän oli vanha setä jo silloin, eikä yhtään söpö...

Vanhat sedät muuttuvat sitä nuoremmiksi mitä vanhemmaksi itse tulet. 

Vierailija
220/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt on sellainen taviskomea. Oma mieheni on vähintään yhtä komea. Bruce Willis oli aikanaan minusta erityisen komea. 

Mun mielestä taas Willis on tavis ja Pitt on miesmallin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän