Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?

Vierailija
11.10.2024 |

Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.

Kommentit (351)

Vierailija
121/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olivat ihan kivannäköisiä, muttei nyt mitään hottiksia minusta. Nykyään vanhoja ukkoja kumpainenkin. 

Vierailija
122/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori Al Pacino, huh

Nuori Harrison Ford. Komeampaa ei elinaikanani ole tullut vastaan enkä usko, että tuleekaan.

Nuori Mel Gibson, ai että <3

Näitä "vanhuksia joiden prime time oli vuosikymmeniä sitten" kuten tuolla ekalla sivulla valitettiin. Kun ei sen parempia vain ole :) mulle Ford on ainoa, josta tulee sellainen oikein vanhanajan leffatähtifiilis. Kuinka suave ja articulate hän oli haastatteluissa, huh 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Richard Gere on aina ollut melko komea, vaikka ikää alkaa jo olemaan.

Hänkin on lyhyt, 178 cm ja voi olla lyhyempikin. Oikeasti, ne Hollywoodin miestähdet ovat todella lyhyitä, kun alkaa googlata. Sitä ei vain valkokankaalla huomaa. Osa on suomalaisnaisia lyhyempiä.

Ehkä, mutta aloituksessa ei kysytty mitään pituuteen liittyvään.

Puhuttiin komeudesta, johon pituus monen mielestä liittyy. Yleinen käsitys komeudesta asettuu sinne kalsarimallien tuntumaan eikä heissä juuri nykyään ole alle 190 cm miehiä. Ei ollut edes kasarilla (ensirakkauteni ja avomieheni oli miesmalli, olen aina ollut perso komeille miehille, siksi varmaan tykkään ruotia näissä ketjuissa).

On myös palstan miehille hyvä tiedostaa, että na

Mel Gibson "hyvin lyhyt"? :D

Vierailija
124/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clooneyn vielä jotenkin ymmärrän, mutta Pitt ja Cruise, jotka ovat todella lyhyitä ja muutenkin maailman tavallisimman näköisiä... En vain tajua.

Suurin osa Hollywood-tähdistä ei ole komeita. En edes pysty nimeämään yhtään komeaa.

Ei Pitt ole mitenkään lyhyt.

Kyllä, olen tavannut.

Mun mielestä on. Olen tottunut pitämään pitkinä yli 190 cm miehiä, siihen nähden hän on lyhyt.

Joo ja minä taas yli 2 metrisiä pitkinä, joten siihen nähden  se 190 senttinen on lyhyt. 

Alle 190 cm pitkää miestä ei oikein voi pitkänä pitää, mutta mitä pitempi, sitä parempi. 

Vierailija
125/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti katoin tota nuorta banderasta, niin onhan se ollut hot, mutta aika latino

Joo, kun olet nähnyt yhden latinon, olet nähnyt kaikki eikä tarvitse käydä montaa kertaa maassa, jossa tuollaisia vilisee, että lakkaa pitämästä heitä komeina. Useimmiten ovat toooodella lyhyitä myös. Ruskeat nappisilmät vetoavat joihinkin pohjolassa, eksoottisuuslisä. Muualla ruskeat silmät ovat normi. Antonio Banderas on lyhyt, 174 cm.

Voitte nyt palstan lyhyet miehet miettiä ja sanoa, että "olen samanpituinen kuin Antonio Banderas" tai joku muu Hollywoodin komeuskunkku. Ei mitään syytä epätoivoon.

Missään muussa maassa ihmiset eivät ole niin pituusfiksaantuneita, kuin Suomessa. Noissa latinomaissa 80% on paremman näköisiä kuin suomalaiset miehet, vaikka ovat lyhempiä. Mutta heillä on kauniimmat kasvonpiirteet, värit ja paremmat hiukset. Sen lisäksi tuo suomalisten kaljamaha ei ole kovin yleinen siellä ja osaavat sentään puhua muille.

Vierailija
126/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu

Naapurinpoika. 

Vierailija
127/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu

Vierailija
128/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori Al Pacino, huh

Nuori Harrison Ford. Komeampaa ei elinaikanani ole tullut vastaan enkä usko, että tuleekaan.

Nuori Mel Gibson, ai että <3

Näitä "vanhuksia joiden prime time oli vuosikymmeniä sitten" kuten tuolla ekalla sivulla valitettiin. Kun ei sen parempia vain ole :) mulle Ford on ainoa, josta tulee sellainen oikein vanhanajan leffatähtifiilis. Kuinka suave ja articulate hän oli haastatteluissa, huh 😍

Harrison Ford on jo vähän komeaan päin, pituus alle 190 cm hänelläkin.

Vierailija
129/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu

Vierailija
130/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mads Mikkelsen on komea, varsinkin nuorempana. 

Vierailija
131/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu

Mitä sä vedät? 

Vierailija
132/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti katoin tota nuorta banderasta, niin onhan se ollut hot, mutta aika latino

Joo, kun olet nähnyt yhden latinon, olet nähnyt kaikki eikä tarvitse käydä montaa kertaa maassa, jossa tuollaisia vilisee, että lakkaa pitämästä heitä komeina. Useimmiten ovat toooodella lyhyitä myös. Ruskeat nappisilmät vetoavat joihinkin pohjolassa, eksoottisuuslisä. Muualla ruskeat silmät ovat normi. Antonio Banderas on lyhyt, 174 cm.

Voitte nyt palstan lyhyet miehet miettiä ja sanoa, että "olen samanpituinen kuin Antonio Banderas" tai joku muu Hollywoodin komeuskunkku. Ei mitään syytä epätoivoon.

Missään muussa maassa ihmiset eivät ole niin pituusfiksaantuneita, kuin Suomessa. Noissa latinomaissa 80% on paremman näköisiä kuin suomalaiset miehet, vaikka ovat lyhempiä. Mutta heillä on kauniimmat kasvonpiirteet

Maassa maan tavalla eli Kiinassa 2 m miestä pidetään jättiläisenä ja luonnonoikkuna, jota ihmiset seuraavat osoitellen ja tirskuen, mutta Hollannissa ja Saksassa kukaan ei kiinnitä mitään huomiota. Suomalaisissa on sodan aikana eläneitä lyhyempiä ihmisiä ja vauraan ajan pitkiä ihmisiä, vähän kaikkea, joten sanoisin, että pituusideaalit ovat pikemminkin heterogeeniset kuin yhtenäiset. Jokaiselle jotakin mikä tässäkin ketjussa näkee. Luetellaan aika lyhyitä komeita miehiä suomalaismiesten ja -naisten keskipituuteen verraten. Itselläni on pituusfetissi eli minulle miehen pituus on hyvin tärkeä. 

Vierailija
133/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu

Vierailija
134/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clooneyn vielä jotenkin ymmärrän, mutta Pitt ja Cruise, jotka ovat todella lyhyitä ja muutenkin maailman tavallisimman näköisiä... En vain tajua.

Suurin osa Hollywood-tähdistä ei ole komeita. En edes pysty nimeämään yhtään komeaa.

Ei Pitt ole mitenkään lyhyt.

Kyllä, olen tavannut.

Mun mielestä on. Olen tottunut pitämään pitkinä yli 190 cm miehiä, siihen nähden hän on lyhyt.

Joo ja minä taas yli 2 metrisiä pitkinä, joten siihen nähden  se 190 senttinen on lyhyt. 

Alle 190 cm pitkää miestä ei oikein voi pitkänä pitää, mutta mitä pitempi, sitä parempi. 

Jos vaihtoehtoina on vain pitkä tai lyhyt, yli 180 cm on pitkä. Jos taas voimme käyttää kaikkea erittäin lyhyestä, lyhyeen, keskipitkä, keskipitkän aavistuksen verrata pidempi jne. skaalaa niin, niin ehkä se 188 cm on keskipitkä kun ne oikein pitkät ovat siellä 220 sentissä. 

Minä taas en koe ollenkaan, että mitä pidempi sen parempi. Sopusuhteet merkitsevät kaikkein eniten. Ei ne 2 metriset maratoonarit nyt mitään kauhean komeita ole ja esimerkiksi Senna oli minusta oikein komea.

Vierailija
135/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colin farrell ja Mike O Hearn. Komeita edelleen, mutta nuorempina olivat kuolattavia komistuksia. 

Vierailija
136/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erroll Flynn oli komea mies. Australialaissyntyinen näyttelijä, näytteli 30-50- luvuilla.

Vierailija
137/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colin firth ja ylpeys ja ennakkoluulo

Colin 187 cm eli britiksi pitkä ja britiksi komea ;)  Britit eivät ole tunnettuja komeudestaan eivätkä kauneudestaan, mutta britit ovat yksi lempikansoistani. Huumorin kukka on se kaunein kukka ja se on siellä arvossaan arkielämän pyörteissä.

Vierailija
138/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erroll Flynn oli komea mies. Australialaissyntyinen näyttelijä, näytteli 30-50- luvuilla.

Siis Errol Flynn

Vierailija
139/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu

Mitä sä vedät? 

Mikko Koivu..joku.. jotkut  on jankannut tätä neljä vuotta en minä joten jatketaan Mikko Koivu.

Vierailija
140/351 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi