Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?
Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Al Pacino, huh
Nuori Harrison Ford. Komeampaa ei elinaikanani ole tullut vastaan enkä usko, että tuleekaan.
Nuori Mel Gibson, ai että <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Al Pacino, huh
Nuori Harrison Ford. Komeampaa ei elinaikanani ole tullut vastaan enkä usko, että tuleekaan.
Mitä ihmettä houritte? Gibson ja Ford????
Colin firth ja ylpeys ja ennakkoluulo
Jos saisin päättää niin vaihtaisin aihetta,eiköhän tämä pituus,komein aihe ole käyty läpi jo tuhat kertaa ja ratkaisua ei löydy kun sitä ei ole .Menkää nukkumaan tai tehkää jotain muuta ..
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti katoin tota nuorta banderasta, niin onhan se ollut hot, mutta aika latino
Joo, kun olet nähnyt yhden latinon, olet nähnyt kaikki eikä tarvitse käydä montaa kertaa maassa, jossa tuollaisia vilisee, että lakkaa pitämästä heitä komeina. Useimmiten ovat toooodella lyhyitä myös. Ruskeat nappisilmät vetoavat joihinkin pohjolassa, eksoottisuuslisä. Muualla ruskeat silmät ovat normi. Antonio Banderas on lyhyt, 174 cm.
Voitte nyt palstan lyhyet miehet miettiä ja sanoa, että "olen samanpituinen kuin Antonio Banderas" tai joku muu Hollywoodin komeuskunkku. Ei mitään syytä epätoivoon.
Ei oo tullu komeampia. Vähän niin kuin maailman kauneimmat naiset: Cindy Crawford ja Heidi Klum.
Mitä väliä kuka on komeampi? S.a.t.a.nistit ovat kaikki siellä kuitenkin, varsinkin Clooney joka on kuulemma 33 asteen v.a paamuurari myös.
Vierailija kirjoitti:
Entäs toi Rob Lowe? Onko jo liikaa kiristyksiä kasvoissa?
Ja sit upeat vampyyrit Alexander Skärsgard ja mikä se toinen oli nimeltään.
Teininä olin lääpälläni Rob Loween Youngblood-lätkäleffassa. Muita elokuviaan en ole nähnyt, nyt vilkaisin kuvia hänestä vanhempana ja oudosti näyttää kuin kasvot olisi nipistetty kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Al Pacino, huh
Hän näyttää minun silmääni mieheltä, joka voisi ajaa Ladalla Suomussalmella, pituus 177 cm.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti katoin tota nuorta banderasta, niin onhan se ollut hot, mutta aika latino
Ei nappaa yhtään. Imelä.
Hin.t Mikko Koivu komein olen rakastunut .
Joku nosti ruotsalaiset näyttelijät: Persbrandt. Siinä on komea.
Vierailija kirjoitti:
"Mainitsemani on nuorten miesten pituus, kaikkien miesten pituus on sitä lyhyempi, sillä luvussa on mukana 40-luvulla ja jopa 30-luvulla syntyneitä, jolloin ruokavalio on lasten lapsuudessa proteiiniköyhempi kuin nykyään."
Lisäys tähän, suomalaisten nuorten miesten keskipituus on siis vielä kasvanut siitä kun sen viimeksi näin, 0,3 cm, kun se kerran nykyisin on 181,3. Sitä se proteiinipitoinen ravinto teettää.
Ja mitähän mä taas kirjoitin, vaikken ole edes korkannut, tarkoitin siis 181,8 cm on nykyinen keskipituus (ennen 181,5)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clooneyn vielä jotenkin ymmärrän, mutta Pitt ja Cruise, jotka ovat todella lyhyitä ja muutenkin maailman tavallisimman näköisiä... En vain tajua.
Suurin osa Hollywood-tähdistä ei ole komeita. En edes pysty nimeämään yhtään komeaa.
Ei Pitt ole mitenkään lyhyt.
Kyllä, olen tavannut.
Mun mielestä on. Olen tottunut pitämään pitkinä yli 190 cm miehiä, siihen nähden hän on lyhyt.
Joo ja minä taas yli 2 metrisiä pitkinä, joten siihen nähden se 190 senttinen on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mainitsemani on nuorten miesten pituus, kaikkien miesten pituus on sitä lyhyempi, sillä luvussa on mukana 40-luvulla ja jopa 30-luvulla syntyneitä, jolloin ruokavalio on lasten lapsuudessa proteiiniköyhempi kuin nykyään."
Lisäys tähän, suomalaisten nuorten miesten keskipituus on siis vielä kasvanut siitä kun sen viimeksi näin, 0,3 cm, kun se kerran nykyisin on 181,3. Sitä se proteiinipitoinen ravinto teettää.
Ja mitähän mä taas kirjoitin, vaikken ole edes korkannut, tarkoitin siis 181,8 cm on nykyinen keskipituus (ennen 181,5)
Mitatut keskipituudet heittelevät rajusti tutkimuksesta toiseen, joten en on ottaisi näitä kovin vakasti. Jotkut näyttävät miehille vain jotain 177 cm, toiset 181 cm, ja kaikkea siltä väliltä. Itse uskoisin, että nuorehkoille ei-kutistuneille miehille keskipituus on 179 cm, max 180 cm. Ei todellakaan ole 182 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere on aina ollut melko komea, vaikka ikää alkaa jo olemaan.
Hänkin on lyhyt, 178 cm ja voi olla lyhyempikin. Oikeasti, ne Hollywoodin miestähdet ovat todella lyhyitä, kun alkaa googlata. Sitä ei vain valkokankaalla huomaa. Osa on suomalaisnaisia lyhyempiä.
Ehkä, mutta aloituksessa ei kysytty mitään pituuteen liittyvään.
Puhuttiin komeudesta, johon pituus monen mielestä liittyy. Yleinen käsitys komeudesta asettuu sinne kalsarimallien tuntumaan eikä heissä juuri nykyään ole alle 190 cm miehiä. Ei ollut edes kasarilla (ensirakkauteni ja avomieheni oli miesmalli, olen aina ollut perso komeille miehille, siksi varmaan tykkään ruotia näissä ketjuissa).
On myös palstan miehille hyvä tiedostaa, että naiset voivat oikeasti pitää komeina hyvinkin lyhyitä miehiä, jotka eivät ole mitään kalsarimalleja muutenkaan. Esimerkkinä vaikka Mel Gibson, joka voisi mennä suomalaisesta maaseudun perusjampasta, karvahattu vain päähän ja menoksi. Miesmakuja on joka lähtöön.
Totta, sekin vielä. Kun googlasin ekan kerran, olin vähän järkyttynyt jopa, koska omaan silmään kasvoissa tosiaan on jotain hyvin epämiellyttävää.