Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?
Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Clooneyn vielä jotenkin ymmärrän, mutta Pitt ja Cruise, jotka ovat todella lyhyitä ja muutenkin maailman tavallisimman näköisiä... En vain tajua.
Suurin osa Hollywood-tähdistä ei ole komeita. En edes pysty nimeämään yhtään komeaa.
Totta. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Glooney oo valittu maailman seksikkäimmäksi elossa olevaksi mieheksi. Ihan vaan sen takii.
Niin tuota. Näitähän titteleitä jaellaan jatkuvasti eri tahojen toimesta, mm. lehdet ja muut mediat valitsevat tällaisia https://people.com/sexiest-man-alive-readers-choice-poll-2024-8704349
Onhan aika kulunutta, jos yhtä ja samaa vanhusta mainitaan edelleen, maailma on täynnä jumalattoman komeita ja seksikkäitä miehiä, joista moni syntynyt sen jälkeen kun pappa Clooney nähnyt parhaat päivänsä.
Viggo Mortensen oli nuorena komea. Pidän pohjoismaisista miehistä. Paksut mustat karvamatokulmakarvat on turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clooneyn vielä jotenkin ymmärrän, mutta Pitt ja Cruise, jotka ovat todella lyhyitä ja muutenkin maailman tavallisimman näköisiä... En vain tajua.
Suurin osa Hollywood-tähdistä ei ole komeita. En edes pysty nimeämään yhtään komeaa.
Ei Pitt ole mitenkään lyhyt.
Kyllä, olen tavannut.
Ai, silloin kun Pitt kävi Suomessa. Oletko se koiranulkoiluttaja, joka bongasi hänet laskeutumassa helikopterista?
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
Russell Crowe oli nuorempana ja hoikempana.
Clooneyn ja Pittin ymmärrän, mutta Crowea en yhtään - rumilus suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitt on 180 cm, joten ei erityisen lyhyt.
Mutta kuka on ketuista ketuin? Kreivi A, Miika Nousiainen, Keke vai Clooney?
Richard Gere on aina ollut melko komea, vaikka ikää alkaa jo olemaan.
Komein on tietenkin Artturi Borges.
Vierailija kirjoitti:
Clooney ja Pitt näyttävät olevan samanpituisia.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Glooney oo valittu maailman seksikkäimmäksi elossa olevaksi mieheksi. Ihan vaan sen takii.
Siis Amerikan. Filmitähden ulkonön kehuminen on myös osa markkinointia.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?!
Taas joku turkulainen joka ei tiedä mistään mitään.
People-lehden äänestyksessä Clooney on äänestetty seksikkäimmäksi elossaolevaksi mieheksi - rumpujen pärinää - vuonna 2006!
https://people.com/celebrity/all-the-sexiest-man-alive-covers/
Naiset on nykyään niin perhanan pinnallisia ainoat asiat mitkä naisia kiinnostaa miehissä on:
-Ulkonäkö
-Pituus
-Koulutustaso
-Status työelämässä
-Palkka
-Omaisuus eli kuinka kallis auto,asunto tai sijoitussalkku on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Clooney yhtään minun makuun, koska en ylipäätään pidä ruskeasilmäisistä miehistä. Brad Pitt oli nuorempana ihan kuuma, mutta ei enää.
Mun silmiini Pittissä ei nuorena ollut mitään katsottavaan. Ikä on tuonut vähän karismaa.
En ymmärrä minäkään Clooneyn ja Pittin ylistämistä, mun silmään ei kumpikaan oo erityisen komea.
Chris Hemsworth sen sijaan... nam.
Ei ole Clooney yhtään minun makuun, koska en ylipäätään pidä ruskeasilmäisistä miehistä. Brad Pitt oli nuorempana ihan kuuma, mutta ei enää.