Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Kaks viikkoo sitten entisen vaimon kanssa
M65
Maanantaina tavattiin vakkaripanon kanssa.
Sunnuntaina. Tapailusuhde tai ehkä enemmin seksiä silloin kun miestä sattuu huvittamaan-suhde.
N30
Tänä aamuna. Vois jopa vätitää rakasteluksi seksin harrastamisen sijaa.
Mies 60+
Huhtikuun alussa. Mieheni on ulkomailla töissä ja tapaamme vain parin kuukauden välein.
Viiko sitten, yleensä pari kolme kertaa kuukaudessa. Naimisissa M 74 v.
Yksi kerta vieaissa ei kaada avioliittoa. Kannattaa keskustella asia auki ja jatkaa yhdessä jos vain mahdollista. Vieras nainen tai mies saattaa saada suhteen uuteen kukoistukseen.
M 74 v. yleensä naiseni ei innostu kovin herkästi, mutta kun hyväilee karvoituksen kohtaa pikkareiden läpi niin jo alkaa tapahtua ja sitten käydäänkin jo kaluun kiinni. Ikäimisten kesken seksi on ollut viime aikoina käsin tyydyttämistä, mutta kivaa sekin. Joskus pitää oikein riisua vaatteet pois.
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuun alussa. Mieheni on ulkomailla töissä ja tapaamme vain parin kuukauden välein.
Pitkää on sodotus jos haluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies 60+
Mikä ero? Miten rakastelit? Mun mieheni ei taida rakastella... Panee 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 60+Mikä ero? Miten rakastelit? Mun mieheni ei taida rakastella... Panee 😟
On siinä munkin mielestä eroa! Viimekdi viikko sitten
N64
Tänä aamuna. Sitä ennen illalla ennen nukkumaanmenoa, illalla joka reikään vielä niin olin oikein tyytyväinen!
N47
Vierailija kirjoitti:
Mies 60+
Mä tänä aamuna, mutta mikä sun mielestä tekee siitä rakastelua? Meillä homma kestää pari minuuttia, sisään ja ulos suurin piirtein 😩 Mitä teen?
N60+
Viime viikolla yhden Pariskunnan luona. Kotona, en muista.
Olin aika kännissä kun sen yhenleidin tapasin eilen..
Hän oli hyväpano ja ei minulla ollut oikein muitakaan vaihtoehtoja kun en ole sössinyt enään niin paljon munpikapanoja vuosiin. Panen aina täysillä mut pitää vain painaa..vaikka ois miten kännissä..