Alan syömään sinkkiä, kuulin että auttaa iho-ongelmiin, onko kokemusta
ja tietoa kenelläkään palstailevalla tästä asiasta
Kommentit (17)
Ennen oli aina talvella varsinkin sormenpäät halki, sit luin jostain että sinkki auttaa. Ostin purkin sinkki ravintolisää ja kahden viikon päästä oli haavaumat kiinni. Nyt käytän sinkkiä silloin tällöin... eikä muuten ole ollut flunssaa sen koomin... auttaa vastustuskykyyn
Mulla lähinnä pukkaa taas valon vähettyä finnejä naamaan, ajattelin niihin kokeilla.
mutta merkkillä ei taida olla niin väliä.. itse olen ehtinyt käyttää jo useamman eri valmistajan ja kaikki toimii yhtä hyvin
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/sinkki_syvallinen_katsaus.html
En nyt millään muista nimeä, ei kyllä ole Carnosil. Saman sarjan seleeni myös käytössä. Lisäksi syön helokkiöljykapseleita ja biotiinia. Iho siitä huolimatta kuivahko.
on suositeltu myös atoopisen ihon hoitoon. joillakin parantaa huomattavan paljon...
Ennen niin ohuet hiukset ja sinkin kanssa tuli taas tuuheammat.
Kyllä sinkki on metalli mutta niin on myös esim. natrium, kalium ja kalsium, joita ilman ei elimistö pärjäisi. Sinkki on omien tietojeni mukaan turvallinen ja ihan hoidoissakin käytetty, ja sitä saa syödä paljon (150mg päivässä) ennen kuin on riskirajoilla... Ja sen syömistä jopa suositellaan raskaana oleville ja imettäville ! : )
vaikka kumpikaan ei ole erityisen paha edes. sata tablettia söin. vois kai vielä kokeilla sitä helokkiöljyn kans.
vaikka kumpikaan ei ole erityisen paha edes. sata tablettia söin. vois kai vielä kokeilla sitä helokkiöljyn kans.
Olen käyttänyt tuota sinkkiä jo 5 vuotta säänöllisesti, mutta ihottuma on ja pysyy. Kaiken olen kokeillut, ihan reseptivalmistetia myöten. Joillain auttaa, joillain ei.
Sport -carnosinissa on pieni määrä. Tehokkain tapa saada sinkkiä, on sikki tabletti, mm. vitablex, edullinen ja tehokas.
Oletteko tienneet, että sinkki on METALLI , joka voi kerääntyä elimistöön. Ei kannata omin päin kaikkia pillereitä napsia. Järkeä kayttöön !!
finneihin. Nopeuttaa paranemista, hillitsee tulehdusta.
Oletteko tienneet, että sinkki on METALLI , joka voi kerääntyä elimistöön. Ei kannata omin päin kaikkia pillereitä napsia. Järkeä kayttöön !!
Mutta silti tarpeellinen ihmisen elimistölle. Kyllä omiin tuntemuksiin voi luottaa, jos voit paremmin kun syöt sinkkilisää, syö kaikin mokomin. Ihminen tarvii monia muitakin metalleja, puutokset pitää korjata niin oireetkin häviävät.
mutta mitä siitä. Purkeissa on kyllä ohjeet, ja ottaa vaikka joka toinen päivä. Tai sitten syö yhden "kuurin" ja pitää sitten useamman kuukauden tauon.
Vierailija kirjoitti:
Ennen niin ohuet hiukset ja sinkin kanssa tuli taas tuuheammat.
Lisätietoja?
Lisää myös seksihaluja.
On todistettu, että miehet menettävät jokaisessa siemensyöksyssään sinkkiä ja näin ollen sitä tarvittaisiin purkista. Ravinnosta ei enää saa tarpeeksi.
Monien nuorten akneen auttaa myös.
ja muitakin iho-oireita.
Tiedän tapauksen jossa pitkällä sairauslomalla ollut käsi-ihottumasta kärsivä (oli ihotautilääkärin hoidossa mutta ei saanut apua) alkoi syömään sinkkiä. Oireet ensin helpottui ja lopulta iho korjaantui ja mikä parasta oli työkuntoinen kuukauden kuluttua sinkin syömisen aloittamisesta.