Tekopillu tuntuu oikeasti hyvältä
Olen aina kuvitellut ettei runkkaamisessa sillä miten fyysisesti hankaa munaa ole paljonkaan väliä, että nautinto tapahtuu pään sisässä. Uteliaana ostin kuotenkin alesta tekopillun. Oli iloinen yllätys tuntuu oikeesti hyvältä ja erilaisestä kun käsi.
Ja ennen kuin kukaan sanoo, niin juu totta kai se on vaan muovipötkö eikä samasta maailmasta naisen elimen kanssa.
Kommentit (69)
Kyllä tekopillun kanssa on todella kiva nautiskella. Nussin sitä orgasmin likelle ja sitten jarru päälle joksikin aikaa ja uudestaan sama homma, joskus nautiskelen kaksikin tuntia tällätavoin ennen laukeasmista
Onko kenelläkään kokemusta Xtensity - Masturbaattorista? Hieman hintava tuote.
Mulla ollu aivan mahtava tuo tekovagina! Saa tuntumaa paljon enemmän kuin vaimon vastaavasta! Puristaa enemmän, kiihottaa... Tuntuu tosi hyvältä ja laukean paremmin kuin vaimon kanssa. Kannatan ja kehotan kokeilemaan jos on vaikeuksia laueta "normaalisti"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekopillun kanssa on todella kiva nautiskella. Nussin sitä orgasmin likelle ja sitten jarru päälle joksikin aikaa ja uudestaan sama homma, joskus nautiskelen kaksikin tuntia tällätavoin ennen laukeasmista
Mitä tekopillua käytät? Olen aikeissa tilata. En millään laukea naiseni sisään, josko tuollanen auttaisi? Kaipaan tuntumaa ja tiukkuutta, nopeampaa liiketttä
M64
Tekovaginoita on vaikka kuinka paljon! Mieheni tilasi Hobbyhallista. On näköjään ollut tosi hyvä😂
Lissu
'Livman" on ainkin tuosta kaupasta ja on hyvä, aivan huippu! Naisen pimpsa jää toiseksi, ainakin jo vähän vanhemman naisen. Oma seksi on nyt oikeinkin hyvää jos erektiota ja laukeamista ajattelee!
M66
Vierailija kirjoitti:
'Livman" on ainkin tuosta kaupasta ja on hyvä, aivan huippu! Naisen pimpsa jää toiseksi, ainakin jo vähän vanhemman naisen. Oma seksi on nyt oikeinkin hyvää jos erektiota ja laukeamista ajattelee!
M66
Ja mitähän teet tuon vanhemman naisen tyydyttämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
M66
Auttaako oikeasti kiihottumaan kunnolla ja laukeamaan tuon vaginan sisällä? Mulla vaikeaa laueta vaimon sisään, ei kertakaikkiaan tuu mitään
Tilasin tekopillun temusta 7/2024, hinta 12,40€. Oli eilen 241 kerta tuon kanssa ja on siis hyvä. Fleshligt pilotin hankin Huippukiva.fi, mutta se ei jostain syystä ole niin hyvä. Käyttänyt vesiliukoista liukkaria.