Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekopillu tuntuu oikeasti hyvältä

Vierailija
10.10.2024 |

Olen aina kuvitellut ettei runkkaamisessa sillä miten fyysisesti hankaa munaa ole paljonkaan väliä, että nautinto tapahtuu pään sisässä. Uteliaana ostin kuotenkin alesta tekopillun. Oli iloinen yllätys tuntuu oikeesti hyvältä ja erilaisestä kun käsi. 

Ja ennen kuin kukaan sanoo, niin juu totta kai se on vaan muovipötkö eikä samasta maailmasta naisen elimen kanssa. 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tilasi temusta 8 eurolla saa mahtavia tekopimperoita itsekkin olen sieltä viimeiset ostanut erittäin hyvät kokemukset

Kympillä sain vuosia sitten alesta molemmat päät auki, alkuun oli hyvä löysähkö mutta ajankuluessa muuttunut turhan tiukaksi.  Välillä oli muutaman kympin seksinukke, kumin kanssa ihan pätevä, mutta alkoi vuotaa jokapaikasta.

Vierailija
22/60 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sinkkuna ollessani sain syntymäpäivälahjaksi sellaisen suu mallisen fleshlightin. Se oli varmaan puoli vuotta komeron perällä, mutta kerran päätin kokeilla sitä. Ensinnäkin se visuaalisuus kun huulet avautuivat työntyessäni "suuhun" oli kiihottavaa, ja se tehokkuus millä se sai lastin liikkeelle oli ällistyttävää. Se ei edes puristanut niin kovaa, mutta hieroi aika mukavasti. Äänet mitä tuli sinne pumpatessa oli aika lähellä hyvän suuseksin ääniä, ja varmasti vaikutti siihen kuinka hyvältä se tuntui.

Alkaessani seurustelemaan, heitin se roskiin kun en halunnut tyttöystäväni löytävän sitä sukkalaatikkoni perältä. Eron jälkeen olisin kaivannut tuota lelua uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80€ on pieniraha siihen nähden, kuin mitä naisesta pitää maksaa.

Vierailija
24/60 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ja voi, kun sen kanssa laukeaa niin mahtavasti! Vaimon sisälle en laukea, harvoin hänen käsipelilläänkään

M64

Vierailija
25/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luuseri naisesta maksaa nykyisin enää mitään edes tarjoamalla kaikkea mahdollista naiselle? Ja minkälainen luuseri naisen täytyy olla antaakseen toisen maksaa yhtään mitään? Mikä mies se oikein on, joka luulee rahalla saavan naisen?

kyllä on väsynyttä pappasettiä Taas. 

N35

Vierailija
26/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 jatkaa, kun unohtui vitutuksen keskellä vastata itse aiheeseen.

pitipä sitten saada vedettyä raha mukaan tämäkin hyvä ketju tilaamaan.

minä tilasin suhteen alussa miehelleni kaksi tekopimperoa. Nautin itsekin katselulla, kun rakkaani nauttii, vaikka useammin taitavat olla käytössä omassa kivassa yksinään..

mutta ketjun aihe oli että tuntuu hyvältä ja tähän miehet osaavat varmaan itse parhaiten vastata..

Vierailija
27/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ja voi, kun sen kanssa laukeaa niin mahtavasti! Vaimon sisälle en laukea, harvoin hänen käsipelilläänkään

M64

Se tuntuu kyllä hyvältä! On oikein tiukka ja pinta niin sopivan epätasainen että kiihottuu kovasti ja kovaksi! 

Vierailija
28/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä tilasin suhteen alussa miehelleni kaksi tekopimperoa. Nautin itsekin katselulla, kun rakkaani nauttii, vaikka useammin taitavat olla käytössä omassa kivassa yksinään..

mutta ketjun aihe oli että tuntuu hyvältä ja tähän miehet osaavat varmaan itse parhaiten vastata..

Jahas, taas perus fe-makko vauhdissa.

Vierailija
29/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M64

Se tuntuu kyllä hyvältä! On oikein tiukka ja pinta niin sopivan epätasainen että kiihottuu kovasti ja kovaksi! 

Hyvä keksintö on! Ja niitä on niin monenmoisia!!!

Vierailija
30/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M64

Pitääpäs hankkia! Mistähän sais?

Timo67

Vierailija
31/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies ansaitsee kaltaistasi naista.

Vierailija
32/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimon kanssa yhdessä hankittu seksileluja molemmille. Tykkään kovasti linkkinä olevan satysfyerin sisäosasta, kun käytän sitä ilman muovikuorta. Muovikuori on aivan turha ja kuoren kanssa on myös liian ahdas, kun kulli ei mahdu sisään. Sisäosia myydään myös erikseen ja suosittelen sellaisen hankkimista, niin nautinto on taattu. 

https://hotlips.fi/p37847/satisfyer-men-masturbaattori

Vierailija
33/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nainen tai vaimo käyttänyt tekopimperoa miehelle ja mies sitten saanut orkun naisen käsittelyssä? Olen miettinyt jos hankkii tekopimpin ja antaa naiseni käyttävän sitä minuun kun samalla hieron hänen rintojaan ja jalkoja. 

Vierailija
34/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta! Odotan myös vastauksia!

Vierailija
35/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kun saa oikeaakin.

Nykyisellä tyttöystävällä on aivan uskomattoman hyvän tuntuinen pillu, parempaa en ole koskaan saanut. Usein pistää ihmettelemään miten onkin niin hyvän tuntuinen ja miksi aiemmilla tyttöystävillä ei ole ollut yhtä upean tuntuinen.

Yhdellä yhden yön suhteella kerran joskus 8 vuotta sitten oli myös tosi upea. Se jäi mieleen.

Vierailija
36/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nainen tai vaimo käyttänyt tekopimperoa miehelle ja mies sitten saanut orkun naisen käsittelyssä? Olen miettinyt jos hankkii tekopimpin ja antaa naiseni käyttävän sitä minuun kun samalla hieron hänen rintojaan ja jalkoja. 

Jes! Tämähän olisi mahtavaa! Onko kokemuksia kellään?

Vierailija
37/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvinkki on kokeilla erilaisia liukkarin koostumuksia. Voiteen vaihdon lisäksi voi paksuakin voidetta ohentaa suihkauttamalla vettä tekopillun sisään suhkepullosta. Kun tuon koostumuksen saa sopivaksi, niin saa parhaimmalta tuntuvan version tuotteesta. Kirjoitan Fleshlight-kokemuksista mutta uskoisin pätevän muihinkin samankaltaisiin tuotteisiin,

Vierailija
38/60 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta! Ja voi, kun sen kanssa laukeaa niin mahtavasti! Vaimon sisälle en laukea, harvoin hänen käsipelilläänkään

M64

Se tuntuu kyllä hyvältä! On oikein tiukka ja pinta niin sopivan epätasainen että kiihottuu kovasti ja kovaksi! "

Olen kans ajatellu tekovaginan hankkimista. Orgasmin saaminen vaimon kanssa vaikeaa. Pitäisi vaan päästä siitä ajatuksesta, että on jotenkin "vajaa". Jos tuosta olis apua.

M67

Vierailija
39/60 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta! Ja voi, kun sen kanssa laukeaa niin mahtavasti! Vaimon sisälle en laukea, harvoin hänen käsipelilläänkään

M64

"Se tuntuu kyllä hyvältä! On oikein tiukka ja pinta niin sopivan epätasainen että kiihottuu kovasti ja kovaksi! "

Olen kans ajatellu tekovaginan hankkimista. Orgasmin saaminen vaimon kanssa vaikeaa. Pitäisi vaan päästä siitä ajatuksesta, että on jotenkin "vajaa". Jos tuosta olis apua.

M67

Oletko jo hankkinut? Kerro kokemuksistasi, jod olet! Tai joku muu tietää kerto... Nimenomaan orgasmin saamisesta. Vaimon kanssa tosiaankaan en sisälle laukea.

Vierailija
40/60 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M64

"Se tuntuu kyllä hyvältä! On oikein tiukka ja pinta niin sopivan epätasainen että kiihottuu kovasti ja kovaksi! "

M67

Oletko jo hankkinut? Kerro kokemuksistasi, jod olet! Tai joku muu tietää kerto... Nimenomaan orgasmin saamisesta. Vaimon kanssa tosiaankaan en sisälle laukea.

Ostaa ja kokeilee! Sitten tietää, luulis että sullakin auttaa tuohon hommaan. Laittaa sen  vaikka vaimon jalkojen väliin. Kokeiltu nimittäin on 😅

M67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi