Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäviä Tikkurilan/Hiekkaharjun suunnalta Vantaalta?

15.02.2007 |

Heips!

Mulla on kaksi lasta, tyttö 7kk ja poika 2v9kk. Olemme päivät kotosalla/ulkona ja kavereita olis mukava saada (kyläilyyn, kahville, puistoon jne)! Emme ole käyneet vielä missään perhekahviloissa tms, mutta sitä voisi kokeilla, jos saisi jonkun mukaan:)

Lähinnä pojalle etsin suht samanikäistä seuraa, kun ei tää muori aina jaksa keksiä uusia leikkejä/puuhaa tollaselle erittäin toimeliaalle vesselille....

kirjoittele!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v ja minulla on 2v poika. Toinen lapsi syntyy nyt toukokuussa. Perheeseen kuuluu myös mies. Hakusessa olisi kyläpaikat ja puisto/lenkkiseura. Poika tarvitsisi leikkikaverin ja itse lähtisin mielelläni vaikka vaunujen kanssa lenkkeilemään. Olen muualta muuttanut niin tukiverkosto täällä Tikkurilassa on aika huono. Olen ollut kotona lasta hoitamassa jo yli 2 vuotta ja varmaan saman verran vielä toisen lapsen kanssa, joten aikuisten seura olisi ihan tervetullutta:) Käymme avoimessa päiväkodissa leikkimässä aika usein. Siellä käyvät varmasti tunnistaa:)

Mulle voi kirjoittaa kaikki lähistön mammat ja odottajat tai muuten vaan kavereita kaipailevat hyvät tyypit:)

heidinpostit@hotmail.com

Vierailija
2/14 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi Tikkurilan lähistöltä 27-v-äiti ja 1,5-v.poika vailla seuraa. Tuosta pojasta ei niinkään ole vielä seurustelemaan,mutta äiti voisi jonkun sanasen vaihtaakkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko sulla s-postiosoitetta? mun osoiteessa lukee mun koko nimi, joten en viitsis laittaa sitä tänne...

Vierailija
4/14 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen pajuinen@luukku.com

Vierailija
5/14 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vasta marraskuussa muuttaneet Malminiittyyn, enkä tunne alueelta vielä ketään.

Olen siis 26 vuotias kolmen lapsen äiti. Perheeseen kuuluu kohta 3 vuotta täyttävä poika ja 6 vkoa vanhat kaksostytöt sekä mies ja koira.

Olen siis kotona tämän vuoden loppuun ja toukokuussa kun mies plaa töihin, esikoinenkin jatkaa uudelleen osa-aikaisesti päiväkodissa.

Tytöistä ei ole seuraa, mutta heidän äidistä voisi olla ;O)

Ja tietenkin pojasta silloin kun on kotona.

Olisi kiva lähteä puistoihin, varsinkin kevään lähestyessä.

Kirjoitelkaa Tiksin alueen mammat, niin tutustutaan ja tavataan!

emmikekkonen@hotmail.com

Vierailija
6/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkaharjusta seuraava asema pohjoiseen: Koivukylä. Tikkurilaan kulkee junat ja bussit ja Malminiittyyn on meiltä vajaat kaksi kilometriä. Olisi kiva saada seuraa.

trouper@luukku.com

Vierailija
7/14 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse olen 28-vuotias, esikoinen 2v8kk ja kakkonen syntymässä kesäkuussa. Tällä hetkellä olen töissä mutta huhtikuussa jäämässä äitiyslomalle. Olisi kiva kirjoitella ja tutustua!

Minut tavoittaa osoitteesta leciel@luukku.com

Hanna

Vierailija
8/14 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 26 v. ja pojat 4v. ja 7kk.Lisäksi perheeseen kuuluu isä 33v. ja kaksi karvaturria.

Lähes kaikki tutut palanneet jo töihin joten olisi tosi kiva tutustua uusiin lapsiperheisiin.

Kirjoittaa voi osoitteeseen kososa@suomi24.fi

Vierailija
9/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Me asutaan myös tikkurilassa, eli olen 24- vuotias ja tyttöni on reilun kuukauden vanha. Olisi kiva tutustua myös muihin äiteihin lähialueelta ja keksiä mahdollisesti päivisin jotain ohjelmaa:)

Vierailija
10/14 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä äiti 25v. ja pojat 2.5v. ja 6kk

Asumme havukoskella. Aamuisin yleensä olemme puistossa ja iltaisin kaivattaisiin useimmiten seuraa myöskin,vaikka vaunulenkille.

postia voi laittaa osotteeseen:

lemmu8@hotmail.com

Vierailija
11/14 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30v äiti Asolasta ja lapsia on 3, iältään tyttö 4½v, poika kohta 2v ja tyttö 3kk. iltapäivisin puistoillaan ja välillä aamuisinkin jos ei kerhoja. Vanhimmalla kerhoja hiukka useammin, näille kerhoajoille olen miettinyt tekemistä ja mikäpä olisi parempaa kun saada aikuisen ihmisen seuraa ja pojalle leikkikaveri joko puistoon taikka kahvilaan

Kirjoittele osoitteeseen paivansade_9@hotmail.com

Vierailija
12/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Kartanonkoskella! Itselläni ikää 24v ja lapsia on 3 Tyttö 7/02, Tyttö 10/04 ja poika 10/06.

Seura tekisi todella hyvää!

hkilpelinen@gmail.com

Vierailija
13/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Me asutaan täs tikkurilan keskustassa ja en kauheasti äitejä täällä tunne

tos mun meili osote : janskup@luukku.com jos kiinnostaa

T:Jaana 32 ja veera 2v 9kk

Vierailija
14/14 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis, Camilla: oon saman ikäinen äiti Hiekkaharjusta, mulla 4kk vanha poika. Päivät kuluu suurimmaksi osaksi kahdestaan, muita äitejä tapaan neuvolan äiti-vauva-ryhmässä kerran viikossa. Ootko käynyt siellä? Etpä varmaan jos tyttös on vasta noin pieni... Voitais vaikkapa lähteä kävelylle joskus...?

Tinnis