Kuka paras Ylen juontaja/uutislukija/kirjeenvaihtaja?
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Kuka se vaalea lyhyttukkainen nainen on, joka kommentoi Ylellä ulkomailta ulko- ja turvallisuuspoliittisia aiheita? Eurooppa teemaa. Ei Helena Petäjistö, vaikka hänkin toki on aivan mainio.
Anna-Stiina Heikkilä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se vaalea lyhyttukkainen nainen on, joka kommentoi Ylellä ulkomailta ulko- ja turvallisuuspoliittisia aiheita? Eurooppa teemaa. Ei Helena Petäjistö, vaikka hänkin toki on aivan mainio.
Anna-Stiina Heikkilä
Eikä ole. Se on Heidi Gegel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Stiina Heikkilä
Eikä ole. Se on Heidi Gegel
Niinpäs onkin, totta. Äänestän häntä
Olen ajatellut, että kuinkahan kauan sen Antin psyyke kestää kiertää noita kauhun paikkoja.
Minä muistan Riika Sillanpään kuulutukset vieläkin. Erityisesti illan ohjelman lopetukset, kun hän kauniilla silmillään katsoi kaikkia Suomen poikamiehiä lämpimästi syvälle silmiin ja toivotti hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Missä miesehdokkaat? Taas täyttä wokea.
Aarne Tanninen oli oman aikansa Arvi Lind. Nykyisin "kirjeenvaihtaja" on vanhanaikainen käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä miesehdokkaat? Taas täyttä wokea.
Aarne Tanninen oli oman aikansa Arvi Lind. Nykyisin "kirjeenvaihtaja" on vanhanaikainen käsite.
Piia Pasanen on oman aikansa Arvi Lind
Ja Sanna on oman aikansa Piia Pasanen
Jättikö tarkoituksella kaikki miehet pois listalta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. t.AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. t.AP
Peukku ylös 👍
Se A-talkin juontaja on todella hyvä. En muista hänen nimeään, mutta sellainen pitkä hoikka mies jolla on rillit. Hän on todella hyvä keskustelujen vetäjä, tajuaa asiat nopeasti, antaa tasaisesti puheenvuoroja ja hänen johdollaan ei huudella toisten päälle. Vieraatkin näkyvät tykkäävän miehen tyylistä.
Älyvapain äänestys ikinä. Nuo ihmiset on Ylellä töissä eikä kilpailemassa siitä, kuka on "paras".
Vierailija kirjoitti:
Se A-talkin juontaja on todella hyvä. En muista hänen nimeään, mutta sellainen pitkä hoikka mies jolla on rillit. Hän on todella hyvä keskustelujen vetäjä, tajuaa asiat nopeasti, antaa tasaisesti puheenvuoroja ja hänen johdollaan ei huudella toisten päälle. Vieraatkin näkyvät tykkäävän miehen tyylistä.
Pari päivää sitten oli keskustelu tästä Ukrainan tilanteesta ja siellä oli EJ Penttilän lisäksi muita viskaaleja. Mukava oli katsoa kun keskustelu sujui hyvin asiallisesti, vaikka näkemyseroja tilanteen suunnasta olikin. Juontaja on tosiaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Älyvapain äänestys ikinä. Nuo ihmiset on Ylellä töissä eikä kilpailemassa siitä, kuka on "paras".
Keksi itse parempi äänestys 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi itse parempi äänestys 😅
En osaa. Olin väärässä, kyllä tämä äänestys on sittenkin ihan täyttää asiaa!!!!