Paleface auttoi konduktööriä levottoman matkustajan rahoittamisessa lähijunassa
Konduktööri pyysi apua Palefacelta. Lähijunassa illan lippua matkustaneen pariskunnan miesoletettu käyttäytyi levottomasti ja konduktööri pyysi Palefacea apuun tilanteen selvittämiseksi.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
maksettu punanuttujen mainos, pale kuuluu äärivasemmistoon.
Paleface päti.
huutista
Todella ikävää, harmillista ja surullinen case. Tuomitsen yksiselitteisesti kaiken väkivallan. Suomessa on aivan liikaa väkivallantekoja, räppäri Paleface sanoo Ilta-Sanomille viitaten hänen musiikkivideollaan esiintyvään mieheen.
Videolla esiintyvää ulkomaalaistaustaista miestä epäillään 86-vuotiaan miehen taposta Helsingin Puotilassa heinäkuun lopussa. Epäilty on vangittu todennäköisin syin.
Palefacen julkaisi kesällä Emme suostu pelkäämään -nimisen musiikkivideon. Sen tarkoitus on hälventää pelkoja ja epäluuloja ulkomaalaisia kohtaan.
Erikoinen maa tämä Suomi. Maailmalla sorretut ihmiset tänne tultuaan voimaantuvat palvelijoista herroiksi.
Ballface on rasittava ras sistia mustaa larppaava narsistinen mulggu.
En tunne jätkää enkä hänen musiikkiaan jotta voisin arvostella sen enempää. Mutta jotenkaan en jaksa häntä kuunnella. Vaihdan aika kanavaa kun hän on jossain ohjelmassa 'asiantuntijana', kuten tänä aamuna Ylellä.
🤣🤣 Kierosilmä kommari muka ollut auttamassa 🤣🤣 vassupaskojen valehtelua taas🤣🤣
Alkuasukas säikähti kun näki albiinon junassa.
Vierailija kirjoitti:
onneksi saimme hänet nigeriasta rikastuttamaan junakulttuuriamme
Ennen Lentävä Kalakukko, nykyään Nigerialaisjuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigerialaisten vuoksi lopetin junakyydit ja ostin auton kulkupelikseni.
Paleface alisti nigerialaista puhumalla kuin eläimelle. Rasismia.
AIVAN MAHTAVAA,ETTEI PALAFACE SUOSTUNUT PELKÄÄMÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigerialaisten vuoksi lopetin junakyydit ja ostin auton kulkupelikseni.
Naisten woke ja aivopierujen takia en voi käyttää julkisia ja kuljetan lapsianikin aina autolla.
Mä jos saisin raivokohtauksen junassa ja Palefasen näköinen mies tulis rauhoittelemaan, niin ekaks mä kusisin ja paskosin housuun samalla hokien suomiräppäreiden nimiä. Ehkä yrittäsin hypätä ikkunan läpi ulos. Koska pelkäisin että se spreijaisi mut mustalla maalilla ja sen jälkeen panisin mua perssiisseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään. Miksi Nigerialaiset tuotiin Suomeen riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Paleface pelkäsi, mutta propagandan vuoksi hänen piti näyttää esimerkkiä.
Minä lopetin junalla ajamisen Palefacen takia.
Palefacehan on oikea tämän ajan supermies? Noin vaan jeesaa järjestyksenpidossa?
Aamuteeveessä esiintyy joka ikisen alan asiantuntijana ja spesialistina. Jopa siihen asti, ettei kenenkään muun paneelistin tarvitse eds avata omaa suutaan, vaan voi miellyttävästi vaipua omiin ajatuksiinsa, koska Pale voi kyllä sisällyttää puheenvuoroonsa koko lähetysajan mittaiseksi. Ja mikä hienointa, hän on myös aina käytettävissä, aina vapaaehtoinen.
Miksi oli nigerialainen junassa suomessa?