Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paleface auttoi konduktööriä levottoman matkustajan rahoittamisessa lähijunassa

Vierailija
10.10.2024 |

Konduktööri pyysi apua Palefacelta. Lähijunassa illan lippua matkustaneen pariskunnan miesoletettu käyttäytyi levottomasti ja konduktööri pyysi Palefacea apuun tilanteen selvittämiseksi. 

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juna on rasismi

Vierailija
22/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi konduktööri halusi siirtää vastuunsa matkustajalle? Väärin. Itse en ainakaan haluaisi joutua "isona miehenä" rauhoittamaan jotakin nistiä tai hullua. Ei kuulu minulle.

Lennolla Thaimaasta Suomeen vuosia sitten yksi tyyppi sai varmaan jonkinlaisen juoppohulluuskohtauksen ja muistan kun lentoemännät kiersi etsimässä isokokoisia ukkoja apuun. Yksi kieltäytyi koska selvästi pelkäsi. Kolme muuta meni avuksi ja jotenkin ne sitten sen sai rauhoittumaan. Kyllä siinä vähän käsistä joutuivat kiinni pitämään alkuun. Mutta yksi mies ei tosiaan halunnut tai uskaltanut auttaa. Eihän se hänen hommansa tietysti olisi ollutkaan, mutta kymmenessä kilometrissä hullun kanssa on vähän näin ja niin sen kieltäytymisenkin kanssa. Loppulento meni ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä lähtisi konnarina ketään ulkopuolista vaarantamaan tolleen. Jos olisi käynyt jotain pahaa, niin hirveä syyllisyys olisi jäänyt. Eri asia, jos oma-alotteisesti tulee apuun.

Tämä. Ja aikamoiset paineet tulee sille matkustajalle. Jos lähdet, voi tulla turpaan tai puukosta, jos et, olet pelkuri ja juttu leviää..

Ei ole helppoa olla mies. Sitä haluaisi vaan olla rauhassa, vaikka on isokokoinenkin. 

Vierailija
24/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös paleface ole aina kannattanut maahan muuttoa ja moni kulttuuria?

Vierailija
25/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä Nigeriassa muutama vuosi sitten. Matkustin siellä junalla mutta en ostanut lippua ja tuli myös rähjättyä muille matkustajille. Konnari tuli valittamaan ja uhkasin väkivallalla. Yhtäkkiä paikalle tuli paikallinen räppärimies joka alkoi luetella suomalaisten räppäreiden nimiä, tiesi esim Elastisen, Palefacen, Ghettomasan ynnä muita. Yllätyin ja lepyin niin paljon että suostuin poistumaan junasta tappamatta ketään. vaimo oli ylpeä minusta. 

Vierailija
26/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maksettu punanuttujen mainos, pale kuuluu äärivasemmistoon.

Öö, mikä tässä niin kuin on se mainos mielestäsi? :D

Vierailija
27/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on pyydetty "isona miehenä" apuun joskus kun joku on alkanut sekoilemaan. En ole lähtenyt, koska:

a) iso kokoni on käytännössä pelkkää läskiä

b) arvelisin saavani sairaskohtauksen jos tilanne menisi painiksi (en jaksa kävellä edes viidenteen kerrokseen)

c) olen luonteeltani pelkuri.

Painan 100 kiloa ja minulla on kaljupää.

Vierailija
28/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konnarille maksetaan siitä, että ratkoo tuollaisia ongelmia. Virkarike.

Ei se missään virassa sentään ole. :D

Vierailija
29/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niitä tyyppejä, joita tämä Kalpeanaama haluaa Suomeen tonnitolkulla. Nyt joutui sitten rauhoittelemaan pummilla matkustanutta maskottiaan.

Hän ei suostunut pelkäämään.

Vierailija
30/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi konduktööri halusi siirtää vastuunsa matkustajalle? Väärin. Itse en ainakaan haluaisi joutua "isona miehenä" rauhoittamaan jotakin nistiä tai hullua. Ei kuulu minulle.

Juuri näin. Itse en ainakaan haluaisi osallistua tuollaiseen. Jos jotakin teen, kuvaan sitä tilannetta ja pienipalkkaisen konnarin kauhunsekaista vääntöä mielipuolen kanssa. Sitten julkaisen sen netissä jossa kaltaiseni voivat arvioida miten väärin konnari toimi ja miten joutui nuolemaan kengät.

Vierailija
31/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on pyydetty "isona miehenä" apuun joskus kun joku on alkanut sekoilemaan. En ole lähtenyt, koska:

a) iso kokoni on käytännössä pelkkää läskiä

b) arvelisin saavani sairaskohtauksen jos tilanne menisi painiksi (en jaksa kävellä edes viidenteen kerrokseen)

c) olen luonteeltani pelkuri.

Painan 100 kiloa ja minulla on kaljupää.

Ja olet persu.

Vierailija
32/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ce45833-ba76-4653-9d02-edd06a56527b

N-oliot kovasti keppostelleet taas. Ihguu! T: vihreät naiset

Kyllä suomalaiset miehet piikittää enemmän pikjutyttöjä. T: vihreät naiset ry

Olis pitänyt olla palefeikki rauhottaas alialia

Vierailija
33/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö konduktööreille voisi järjestää koulutuksia jossa opettelisivat ulkoa joka maan räppärit?

Vierailija
34/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ce45833-ba76-4653-9d02-edd06a56527b

N-oliot kovasti keppostelleet taas. Ihguu! T: vihreät naiset

Kyllä suomalaiset miehet piikittää enemmän pikjutyttöjä. T: vihreät naiset ry

Niin piikitttääkin!!!!!!!!!

Turpa kiinni pervopersuli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
35/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas sekavaa settiä. Konnari pyytää ulkopuolista hoitamaan hommansa. Ja ulkopuolinen menee leikkimään sankaria ja kertoo sitten kaiken medialle.

Vierailija
36/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin käymässä Nigeriassa muutama vuosi sitten. Matkustin siellä junalla mutta en ostanut lippua ja tuli myös rähjättyä muille matkustajille. Konnari tuli valittamaan ja uhkasin väkivallalla. Yhtäkkiä paikalle tuli paikallinen räppärimies joka alkoi luetella suomalaisten räppäreiden nimiä, tiesi esim Elastisen, Palefacen, Ghettomasan ynnä muita. Yllätyin ja lepyin niin paljon että suostuin poistumaan junasta tappamatta ketään. vaimo oli ylpeä minusta. 

No olitpas hauska. Mä olen ihan oikeasti ollut toisessa maassa ihan tuhannen päissäni porukassa, eikä meistä kukaan ollut ostanut lippua. (Ratikkaan).Tarkastaja tuli ja  yritti puhua että maksaa pitäisi ja intettiin, ettei muka ymmärretä mitään ja lopulta lähdettiin karkuun kun poliisit oli tulossa. Olen kantasuomalainen. Ovatko kaikki suomalaiset nyt siis häirikköjä tekoni vuoksi? Käyttäydyin todella tyhmästi, enkä koskaan käyttäydy normaalisti noin. Sitä vaan nuorena tulee tehtyä joskus tyhmiä juttuja, eikä niiden takia voi kokonaisia ihmisryhmiä leimata.

Vierailija
37/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi häirikkö talttui puheenaiheella, johon Paleface on perehtynyt. Minua raivostutti eräs Yle Teeman keskusteluohjelma, jossa Paleface puhui puuta heinää Galileo Galileista: Galileilta kuulemma katkaistiin kaula, koska hän väitti Maan olevan pyöreä. En todellakaan malttaisi olla muistuttamatta asiasta, jos törmäisin Palefaceen. Tiedä sitten, kumpi aloittaisi rähinän, jos kumpikaan.

Vierailija
38/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olitpas hauska. Mä olen ihan oikeasti ollut toisessa maassa ihan tuhannen päissäni porukassa, eikä meistä kukaan ollut ostanut lippua. (Ratikkaan).Tarkastaja tuli ja  yritti puhua että maksaa pitäisi ja intettiin, ettei muka ymmärretä mitään ja lopulta lähdettiin karkuun kun poliisit oli tulossa. Olen kantasuomalainen. Ovatko kaikki suomalaiset nyt siis häirikköjä tekoni vuoksi? Käyttäydyin todella tyhmästi,

Olipa paska tarina

Vierailija
39/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko antoi rahaa.

Vierailija
40/89 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olitpas hauska. Mä olen ihan oikeasti ollut toisessa maassa ihan tuhannen päissäni porukassa, eikä meistä kukaan ollut ostanut lippua. (Ratikkaan).Tarkastaja tuli ja  yritti puhua että maksaa pitäisi ja intettiin, ettei muka ymmärretä mitään ja lopulta lähdettiin karkuun kun poliisit oli tulossa. Olen kantasuomalainen. Ovatko kaikki suomalaiset nyt siis häirikköjä tekoni vuoksi? Käyttäydyin todella tyhmästi, 

enkä koskaan käyttäydy normaalisti noin. Sitä vaan nuorena tulee tehtyä joskus tyhmiä juttuja, eikä niiden takia voi kokonaisia ihmisryhmiä leimata.

Ei tässä leimattu ihmisryhmää, asia koski nigerialaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä