Onko muita reikihoitajia paikalla?
Kommentit (18)
Laitanpa tulemaan nyt heti energioita sinnepäin:)
-ap
Minulla olisi asiaa tähän liittyen, ei kai haittaa? Kyse on siis tuosta parantavasta energiasta. En ole mitään kurssia käynyt, mutta jonkin aikaa sitten minussa tapahtui paljon muutoksia ja yksi aamu vain heräsin parantavien käsien kanssa. :/
En meinannut sitä itsekään ensin uskoa, mutta nyt asia todistettiin useammalla ihmisellä ja paransin viikon aikana monia. Ongelma on siinä, että käytettyäni tuon energian, en koskaan "saanut sitä takaisin"...eli siis joka parantaminen vähensi sitä enkä saanut nukuttuani/syötyäni/ulkoiltuani yhtään takaisin. Energian virtaaminen vain loppui (tunsin itsekin kuinka se väheni pikkuhiljaa ja sitten lopahti kokonaan) ja nyt on kulunut pidemmän aikaa etten saa mitään käsilläni enää tehtyä. Kysymys onkin, että mitä minun pitäisi nyt tehdä? Ja miksi tuo energia edes oli minulle "avoinna", kun en ole mitään kursseja käynyt/lukenut edes aiheesta?
kävin jo omt-fysioterapeutillakin, mutta ei oikein auttanut.
tosin olen vasta I-tason hoitaja, joten nämä kaukohoidot eivät varsinaisesti kuulu osaamiseeni.
Silti olen jo monta kertaa saanut energiat voimakkaana lähtemään etänäkin, joten toivon että nämäkin tulevat perille!
ei tietenkään haitta, yritän vastata nyt oman tietämykseni perusteella jotain...
Eli siis kaikilla meillä on nuo energiakanavat, mutta useimmilla ovat tukossa (tosin lapsilla ne usein ovat vielä auki:)).
Ei ole mitenkään tavatonta, että "kouluttamaton" ihminenkin saa energian virtaamaan, olet varmaan vaan ehkä chakroiltasi avoin, oletko meditoinut paljon tms?
Mutta tosiaan, se ongelma usein tulee eteen, että ihmiset "syövät" sinulta energian, jos et ole suojannut itseäsi. Reikikurssilla reikiopettaja tekee suojaukset oppilaille. Nyt sinulle olisikin hyvin hyvin tärkeää että suojaat itsesi.
Voit esimerkiksi kuvitella ympärillesi puhtaasta valkoisesta valosta "kuplan" ja aina kun hoidat, pyydä universaalia energiaa kulkemaan kauttasi. Maadoita itsesi hyvin.
Aloita hoitaminen itsestäsi. Kuten olet huomannutkin, jos itse et ole kunnossa, et voi hoitaa.
Googlesta löytyy paljon tuosta suojautumisesta. Myöskin reikifoorumilta voisit löytää kullanarvoista tietoa!
Sinulla on ihana lahja, mutta muista pitää ensisijaisesti huolta itsestäsi.
Jos annat, lähetän sinulle energioita tulemaan?
-ap
miksi olet sitä mieltä?
Onko sulla paha olla?
Minulla on ongelmia raskautumisen kanssa. Lähetätkö tännekin päin energiaa?
varsinkin oikeassa kädessäni tuntuu todella vahva virtaus ja tuli oikein hiki.
onnea vauvantekopuuhiin!
poskiani läheltä leukarajaa alkoi kuumottaan ja päänahkaa kihelmöi... Mihin nämä nyt viittaavat?
varsinkin oikeassa kädessäni tuntuu todella vahva virtaus ja tuli oikein hiki.
onnea vauvantekopuuhiin!
eikö tunnukin hassulta.
Kaikki tosin eivät sitä tunne, vaikka reikiä saisivatkin.
vaikka kestikin vain hetken. Taitaa tuolla päävärkillä olla jotain tekemistä raskautumisen kans kun sinne energia kohdentui :) kiitos ja toimiin... Ilmoitan miten käy...
eikö tunnukin hassulta.
Kaikki tosin eivät sitä tunne, vaikka reikiä saisivatkin.
Suoraan jostain diagnoosiluokituksesta... kauttani säteilee universaalia energiaa, pystyn parantamaan muita energiavirtojen kaukosäätimeni avulla, energiavirrat syövät minusta voimaa... Joopa.
sanotaan olevan "viisasta" energiaa eli se kohdentuu sinne missä sitä tarvitaan.
Ja pääkopasta se kyllä kulkeutuu ihan joka soluusi:)
Toivon olevani monimutkaisen psyykkisen ja fyysisen parantumisen alussa, ja toivoisin niin rohkaisua. Kiitos jos joku jaksaa!
nyt heti.
Sitten täytyy lähteä iltatoimiin:)
Voimia raskaalle tielle!
-ap
Kuopus tuli juuri silloin sylittelemään, ei saanut unen päästä kiiinni.
Usein olen tuossa tilanteessa vähän ärtynyt, mutta nyt hyvin lempeä ja annoin pojan jäädä syliini sohvalle tähän asti, kannoin juuri sänkyyn.
Teit meille molemmille hyvää:-)
t. 21
Teettekö ihan työksenne vai harrastukseksi?