Kumpi on seksikkäämpi ammatti, palomies vai verojuristi?
Kommentit (49)
En oikein usko että amistason koulutuksen käyneen kanssa minulla olisi mitään yhteistä... Kyllä se verojuristi olisi seksikkäämpi, aivot ovat suurin sukupuolielin.
Seksikkyys ei ole koskaan kiinni ammatista.
Seksikkyys on katsojan silmissä. Me olemme kaikki erilaisia ja ainutlaatuisia persoonia.
Siksi miehet ja naiset tuntevat seksuaalista halua, mitä erityyppisiin ihmisiin. Pelkkä hyvännäköisyys ei ole mikään tae seksikyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verojuristi. Älykäs
Ei juristin (minkään erityisalan) ammatti ole tae älykkyydestä. Olen tavannut useita juristeja, jotka ovat aivan ääliöitä.
Kyllä niillä aika suurella todennäköisyydellä on enemmän pelimerkkejä päässä kuin palomiehellä, ja keskiarvoistahan tällaisessa ketjussa tietysti puhutaan.
Ehdottomasti verojuristi.
Vierailija kirjoitti:
Palomiehestä on enemmän hyötyä elämässä kuin verojuristista.
Hölmö. Ilman verotusta ja alan tuntemusta, ei olis ilmaisia kouluja, tiestöä, terveydenhuoltoa, eikä mitään muitakaan julkisia palveluja. Pelastuslaitos on myös julkinen palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Miten? Minulle ainakin verojuristille olisi kotona käyttöä paljonkin ja ovat kalliita palkata. Mitä erityisosaamista sillä palomiehellä on? Osaan itsekin sammuttaa pienen palon, ja isommassa yhdellä palomiehellä ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Verojuristi, ei kiinnosta juntit.
Toivottavasti kotisi palaa maa tasalle, ei kannata "junttien" tollasen takia vaivautua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Minulle ainakin verojuristille olisi kotona käyttöä paljonkin ja ovat kalliita palkata. Mitä erityisosaamista sillä palomiehellä on? Osaan itsekin sammuttaa pienen palon, ja isommassa yhdellä palomiehellä ei tee mitään.
Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? En ole ikinä ollut tulipalossa enkä edes auto-onnettomudessa, mutta veroja maksan kyllä ihan koko ajan.
Palomiehet on hikisiä,ja haisevat sauhulle...lisäksi altistuvat sammutushommissa kemikaaleille...
Naapurini on palomies... Hän ja kaverinsa ovat tyhmiä kuin saappaat ja vielä edustavat sellaista kuvottavaa äijäkulttuuria... Yäk!
Juristin ottaisin mielelläni. Niitäkin tunnen pari ja molemmat ovat fiksuja ja huumorintajuisia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on enemmän tulipaloja kuin veroasioita?
Palomies,tietysti.Meil tääl vitsi huumori palomies,panomies ja uuh mikä perse.Mut oikeesti huumoria.Hyvä arvostettava ammatti,tärkeä.Kuiva nuiva verojuristi ei vois vähempää kiinnostaa.Puku pyöreät silmälasit joiden vahvuus joku 4.Mitä järkee..ei järkee lainkaan.Kiusaa vaan muita.
Onkohan..tylsempää en tiiä,hyvä kun statukseltaan yltävät per...nsä pyyhkii.Äiti nokankin niistää..Täähän totta koko elämä on yhtä mämämä.Lomuilakin määrää mää.Itsekeskeisyyden huipentumaa
Vierailija kirjoitti:
Palomies,tietysti.Meil tääl vitsi huumori palomies,panomies ja uuh mikä perse.Mut oikeesti huumoria.Hyvä arvostettava ammatti,tärkeä.Kuiva nuiva verojuristi ei vois vähempää kiinnostaa.Puku pyöreät silmälasit joiden vahvuus joku 4.Mitä järkee..ei järkee lainkaan.Kiusaa vaan muita.
Niillä veroilla maksetaan niiden palomiestenkin palkat...eli on paljonkin järkeä. Ja juristeilla ei liene sen enempää voimakkaita laseja kuin muillakaan. Seksikkäitä ovat puvuissaan eivätkä yhtään kuivia.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyys ei ole koskaan kiinni ammatista.
No kyllä minulle ainakin on. En esim koskaan voisi kiinnostua papista, taksikuskista tai vaikkapa siitä palomiehestä.
Verot on seksikäs asia. Veronkierto on epäseksikästä.