Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-match laittaa ainoastaan ääniviestejä

Vierailija
10.10.2024 |

Olen nyt muutaman viikon jutellut mukavalta vaikuttavan miehen kanssa, ei olla vielä tavattu, mutta treffeistä on ollut puhetta. Hän kuitenkin laittaa pelkästään ääniviestejä. Eilen hän yritti soittaa videopuhelua ja kun en vastannut, pyysi, että soittaisin videopuhelun takaisin kun ehdin. Sanoin, että soittelen myöhemmin. Nyt kuitenkin pelkkä ajatus videopuhelusta tuntemattoman ihmisen kanssa ahdistaa ja ääniviestien saaminen ärsyttää.

Olisin nähnyt miehessä potentiaalia, mutta nämä asiat pistävät ahdistamaan. Miten sanoa nätisti, etten haluakaan soitella videopuheluita ja toivon että viestittelee jatkossa ihan kirjoittamalla? Vai annanko koko jutun olla, kun näin pienet asiat vaivaavat? Jos iällä on väliä, niin ollaan molemmat lähes 40v. Tuntuu, että olen itse täysi idiootti, kun en heti sanonut, että en halua viestitellä ääniviestein. Itse en hänelle ole yhtään ääniviestiä laittanut, vaan viestitellyt kirjoittamalla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestynyt business mies tottunut ääniviesteihin

Vierailija
22/25 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi sitten samalla leipoa vaikka lapaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei puske rajojasi vaan on ylittänyt ne kertaheitolla. Pyytää asioita, joita et ole valmis tuntemattomalle antamaan

Tämä ei muuten sitten jää tuohon ääniviestiin. Pyytää varmasti seksiä, perverssiä seksiä, avointa suhdetta.. Ihan kaikkea mikä sattuu häntä miellyttämään ja palvelemaan. Päsmäri on päsmäri ja painostaja, hyvä että paljastaa karvansa jo alussa

Sano reippaasti, ettet harrasta ääniviestejä ja videopuheluita tuntemattomien kanssa. Naura päälle jos on pokkaa. Unmatchaa, älä jätä roikkumaan kun tiedät ettei mitään suhdetta ole tulossa. Unmatchaaminen ilman selitystä on ihan ok, jos radiohiljaisuus on jatkunut yli 24 tuntia. Eihän kukaan nyt elämänsä rakkautta jättäisi 24 tunniksi huomiotta, ainoastaan naisen ketä pyrkii käyttämään välineenä ja hyväksi

&nbs

Eihän ap sanonut että mies on pommittanut ilman vastavuoroisuutta, vaan että kaikki viestit ovat ääniviestejä.

Vierailija
24/25 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniviestit! Ikinä ees kuuntele , jos joku lähettää. Samoin en ikinä avaa yhtään video- tai muuta linkkiä. Deletoin kaikki saman tien

Vierailija
25/25 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menestynyt business mies tottunut ääniviesteihin

Huh naisia riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän