Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävi nolosti äänimaljarentoututtajalla

Vierailija
09.10.2024 |

Kävin äänimaljarentoutuksessa Tampereella.

Alkoi nolosti siinä seisomaan ja rentouttaja totesi olevan arkipäivää..

Onko muille todella käynyt näin?

Ilmeisesti rentouduin liikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normi reaktioita koska väreet on aika hienovaraisia ja osuu sopivasti tietyssä kohtaa. Oon ite nainen, joka on äänimaljahoitaja ja oon miettinyt monesti et tämä olis oiva apu erektio-ongelmiin... Maljahoito rentouttaa ensinnäkin mielen avoimeksi ja lisäksi maljojen väreet kulkevat niin hienovaraisesti lantion juuri, sakraalichakran alueella (seksuaalitoiminnot) että ihan normaalijuttu. Jos hoito tuntui muutenkin mukavalta niin ei kannata sen vuoksi arastella uudelleen kokeilua. Kannattaa etsiä hoitaja joka osaa ottaa asian rennosti ja eikun nauttimaan! Hoitsusi tosin vaikutti ottavan asian kuten kuuluukin. Voi toki olla että itelle tulee hassu olo, kun kuitenkin hoito on osin "henkinen" ja siinä sitten jököttää mut eipä siinä muuta kuin siirtää sit vaan maljoja ettei keikahda lattialle! 

Vierailija
2/3 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu käynyt minulle. Lisäksi kun äänimaljan kilauttelijan sääret koskettivat useamman kerran sääriäni, niin siinä tuli tuplasti stimulaatiota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Flamingon K18 kylpylässä, ja äänimaljarentoutus sai minussa aikaan sellaisia värinöitä, että oli ihan pakko lähteä mieheni kanssa saman tein hotellihuoneeseen. Miehenikin oli mukavasti valmis tuon äänimaljailun jälkeen