On demareilla pelko pepussa, etta ihmiset ovat huomanneet heidan vedatyksensa ja paattaneet aanestaa jotain muuta puoluetta, esim. Kokoomusta.
Täysin ala-arvoinen mielikuvakampanja taas. Kun ei luoteta omaan sanomaan, yritetään painaa toista alas. Nyt Kokoomusta. Sama meno jatkuu kuin presidentinvaaleissa. Silloin keskityttiin mielikuviin Niinistöstä, sen sijaan että olisi luotettu Halosen persoonaan ja osaamiseen.
Älkää nyt, hyvät ihmiset, antako demarien viedä teitä kuin pässiä narussa. Jos olette vasemmistolaisesti suuntautuneita, äänestäkää mieluummin Vasemmistoliittoa. Tosin eipä heistäkään enää täysin tiedä, ovatko he demarisatelliitti eri nimellä vai pikkumaisten hyypiöiden epäsolidaarinen liike. Suvi-Anne Siimeskin testamenttasi äänensä demariehdokkaalle. Hänestä olen itse aina pitänyt, mutta testamenttaus sai epäilemään hänenkin älykkyyttään.
Tai sitten jos ette halua äänestää muuta vasemmistopuoluetta, suosittelen Kokoomusta ja pienempiä puolueita. Keskusta sopii maaseudun ihmisille (turha muuta väittää, se ei ole kaupunkilaisen puolue!) vaihtoehdoksi.
Ehdokastasolla kannattaa tutkailla tietyt tärkeät kysymykset. Minulle niitä on mm. ravintolatupakointiin ja Sipoo-kysymykseen suhtautuminen.
Kommentit (6)
Tuosta ravintolatupakoinnin kieltämisestä oli kai eilen viittaus Hbl:n yleisöosastokirjoituksessa, joka sivusi siellä vellonutta kolesterolikirjoittelua. Asiantuntija totesi, että ravintolatupakointi sinällään jo vähentäisi sairastuvuutta huomattavasti enemmän kuin kolesteroliarvojen laskemaan pyrkiminen. Hän perusteli sitä sillä, että moni tupakoi tai repsahtaa tupakoimaan vain ravintoloissa. Jos se olisi kiellettyä, kieltäytyminen ei olisi ehkä niin vaikeaa, kun tupakkaa ei olisi koko ajan näköpiirissä ja keuhkoissa.
Itse kärsin jonkinasteisesta astmasta, joka ilmoittaa olemassaolostaan heti, jos joku tupakoi lähistöllä. Joten siinä mielessä minulla on oma lehmäkin ojassa.
Ehdokastasolla kannattaa tutkailla tietyt tärkeät kysymykset. Minulle niitä on mm. ravintolatupakointiin ja Sipoo-kysymykseen suhtautuminen.
[/quote]
Ainakin uutisissa väittävät Kataisen näin tehneen.
Sitähän se aina vaalien alla on...
olivat joitakin asioita, joita tsekkaan valintaa tehdessäni. Jos ne eivät ole sinulle tärkeitä kysymyksiä, et varmaan itse tutki ko. mielipiteitä, vaan itse tärkeinä pitämiäsi juttuja.
Valtakunnan tasolla tapahtuva puoluekoneiston vaalipropaganda on niin ympäripyöreää ja yhdeksän kaunista ja kymmenen hyvää -tyylistä, että pidän parempana valita henkilökohtaisesti muutamia juttuja, joiden osalta seuraan ehdokkaani toimintaa vaalikauden, jos hän eduskuntaan pääsee. Mikäli huomaan lipsumista, en todennäköisesti äänestä häntä seuraavalla kerralla. -ap-
Vierailija:
Ainakin uutisissa väittävät Kataisen näin tehneen.Sitähän se aina vaalien alla on...
tupakoinnista ravintoloissa?
Ja että Keskusta ei ole maalaisten puolue: sanopas, mitä Keskusta on kaupunkien eteen viimeisen 4v aikana tehnyt? Joo, en muista minäkään.. mutta Pohojanmaan siltarummut on takuuvarmasti uusittu kaikki! Ja arvaapa kenen rahoilla? Joo, ei pohjalaisten ainakaan.