Miten vanha keittiö teillä on?
Siis milloin rakennettu tai rempattu? Oletteko tyytyväisiä keittiöönne?
Kommentit (54)
Meillä keittiö on 26 vuotta vanha. Ihan siisti ja asiallisesti toimiva vielä. On edellisen omistajan valitsema. Itse en oikein kaakeleiden kuvioista välitä ja ovet ovat liian tummat minun makuun. Laiskana ja saitana en ole saanut tehtyä tälle mitään.
Vuodelta 1952. Kyllä siinä tarvittavan tekee.
11 vuotta sitten uusittiin katosta lattiaan. Tyytyväinen olen vieläkin. Itse sen silloin suunnittelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24v Puustelli-keittiö. Edelleen todella hyvässä kunnossa, ei akuuttia tarvetta keittiörempalle.
Meillä on samalta ajalta Festivo-jääkaappipakastinyhdistelmä, joka sekin pelittää edelleen mainiosti. Liesi on päivitetty induktioon ja astianpesukone uusittu.
Meillä meni tossa kohtaa tuo samainen jääkaappi rikki. Puustellin keittiö pelittää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä vanha kuin talokin. Vuonna 2020 valmistunut, tuliterä, moderni, musta avokeittiö. M32
Nice.
Kaapit alkuperäiset vuodelta 1990, ikää siis kohta 35 vuotta. Koneita on uusittu sitä mukaa kuin ovat hajonneet, tiskikone, mikro jne. Seuraavaksi vaihtoon liesi, se toimii enää vain joka toinen kerta.
Ei ole kovin huolellista työtä alun perinkään ja kyllähän täällä jo kaapinovet ja laatikot repsottaa. Tila on suuri ja tähän voisi toteuttaa mitä vain, mutta rahat ei riitä ja mitkään ylimaalaus- tai -teippauskikat eivät tarkoita minulle samaa kuin remontti.
Noin 25v vanha, Ikean kaapistot. Rungot edelleen hyvässä kunnossa, mutta osa ovista jo repsottaa ja vaihto mielessä. Koneet noin 10v vanhoja ja toimivat moitteettomasti. Ovia lukkunottamatta tyytyväinen. Pyrin käyttämään huonekaluja ja koneita niin pitkään kuin mahdollista. Huollan ja puhdistan säännöllisesti.
Meillä oli 70 luvulta entinen keittiö. Oli ruma, pieni ja epäkäytännöllinen.
Just viikko sitten tehtiin keittiöremppa. Ihan vaan käytetty, noin 10v vanha puustellin keittiö ostettiin torista 600eurolla. Todella siisti ja hyvässä kunnossa.
Integroitu uuni ja induktioliesi ostettiin uudet. Ne makso tonnin yhteensä. Eli 1600e meni tähän keittiöön. Tyytyväisiä ollaan.
50 vuotta. Alkuperäiset kaapit ja matot. Materiaalit on hyvän laatuiset. Toki ehkä ruman näköiset nykypäivänä 1970 luvun muoti.
2 v. Muutin 2 vuotta sitten tähän ihanaan uuteen kerrostaloon
2007 rempattin itse, vaihdeltiin paikoja. 18m2 ja toimva kuin mikä, väritkin miellyttää yhä. Ovien maalauksesta kyselin tarjoukisa, rasvaiset jäljet ei enää puhdistu, muuten kaikki ehjää.
Taitaa olla vuonna 2019 rakennettu
Vierailija kirjoitti:
2007 rempattin itse, vaihdeltiin paikoja. 18m2 ja toimva kuin mikä, väritkin miellyttää yhä. Ovien maalauksesta kyselin tarjoukisa, rasvaiset jäljet ei enää puhdistu, muuten kaikki ehjää.
alisään: Puuliesi vuodelta 1950, muut "koneet" uusittu tarvittaessa, jääkaappi 2007 ja liesi 2 kk vanha, tiskikone jotain siltä väliltä.
9v, uudenveroinen. Ei syytä vaihtaa.
2. kodissa 1,5v vanha