Jamalin auto, millä olet ajanut?
Kommentit (47)
Kaikki 2000 lukua edeltäneet autot on pääsääntöisesti olleet ihan kauheita jaa ja kauhean näköisiä pappa autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä se oli Abdullahin auto mitä lainasin
Nauran tälle ihan hulluna
Sama täällä 😂
Miksi kaikki haluaa aina ajaa Jamalin autolla? Onko se jotenkin erikoinen? Kameli tai lentävä matto.
Toivottavasti Jamal tykkää Toyotastaan! En ole ikävä kyllä vielä Jamalin autoa ajanut, täytyypä pyytää lainaan ensimmäiseltä vastaantulevalta Jamalilta.
En koske jamalien kamoihin toisin kuin jamali joka ajoi mun autolla koska se pöllittiin.
Auto on minun, ja Jamal istuu kyydissä?
Mun ajokortti ei oikeuta lentävän maton eikä kamelinkaan ajamiseen.
En tunne ketään Jamalia eli ei kokemusta siitä. Mustafan kyydissä oon kyllä ollut. Se ei ollut häävi kokemus.
En tunne Jamalia joten en tiedä hänen autoaankaan.
Sanoisin että hirvein auto jota maa päällään kantaa on Toyota Hiace. Autohan on suosittu yksinomaan siksi että se on erittäin luotettava. Ajo-ominaisuuksien takia sitä ei taatusti osta kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jamal?
Jamal Jokamies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki haluaa aina ajaa Jamalin autolla? Onko se jotenkin erikoinen? Kameli tai lentävä matto.
Juu, tosi epistä kuule!
Kannattaa sunkin hankkia vaikkapa norsu tai raketti, niin jopa alkaa lainaajia löytymään...
Tsemppiä🥳🥳🥳🥳🥳
Miksi ihmeessä ajaisin Jamalin autolla?
Sehän olisi luvaton käyttöönotto, enkä harrasta sellaista.
Lisäksi mulla ei ole korttiakaan, vaikka nokkelasti sanotaan; Ei sitä autoa kortilla ajeta!
Heh heh heee....
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jamal?
Ei se ole Jamal vaan se on Jamali. Se on yksi Lieksan kylä.
Mulla on pitkä lista kamalia, mutta kyllä kauhein on silti Ford Sierra, vm -88, takavetoinen farkku, joka näytti ja kuulosti ihan traktorilla ja oli niin puhkiruostunut, että vihelsi moottoritiellä.
Honda Accord. Olin kakkoskuskina pidemmällä reissulla.