Jamalin auto, millä olet ajanut?
Kommentit (47)
En oo yhtään arabialaista autoa ajanut ja ei kyllä tuu yhtään merkkiäkään mieleen.
Jamalin auto, jolla siis ajoin, kun omani oli rikki oli VW Golf. Jamal veloitti minulta 20€ päivä + bensat maksoin itse.
Husun taksi, saattoi olla Jamalinkin.
Joku piinattu rellu se oli. Hirveä suitsukkeen haju ja jakopään tiiviste aivan mennyttä.
Mulla oli työkaverina Jamal. En koskaan ajanut hänen autollaan.
Miten niin, mitä jamal on sulle väittänyt?
Jamalin munaa haluaisin ajaa kyllä 😭
Jammalah luontelah oli tosi huono.
En kyllä muista ajaneeni Jamalin autoa kertaakaan.
Kiitos nauruista, päivä olikin ollut tähän saakka hymytön!
En ole vielä ajanut Jamalin autoa. Ehkä joskus tulevaisuudessa pyydän autoa lainaan.
Jamal, Jamala tarkoittaa kaunista arabiaksi. Kaunein auto: mä tykkään niistä vanhoista biileistä, oisko vaikka 1927 Bugatti Type 41 Royale tai sit 1928 Hispano Suiza?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä se oli Abdullahin auto mitä lainasin
Nauran tälle ihan hulluna
Jamalissa ajetaan yleensä vanhahkoilla autoilla, koska niitä pystyy jopa korjaamaan itse. Vanhemmissa autoissa on yleensä myös parempi maavara, joten niillä pystyy helpommin ajelemaan Lieksan kuoppaisilla teillä, ei tarvitse pelätä, että jää johonkin kiinni ja auton pohja hajoaa.
Jos tarkoitetaan kamalinta autoa millä on ajanut niin kaverin 1995 Toyota Supra. Kehuu sitä maasta taivaaseen samoin kun tuntuu tekevän muutkin ja on kuulemma maailman paras auto. Minusta se oli ahdas, kovaääninen ja kauhea ajaa kun alusta oli niin kova että heti tärähti kun vähänkin oli reikiä asfaltissa. Eikä se minusta ole edes kummoisen näköinen.
Ei kyllä se oli Abdullahin auto mitä lainasin