Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä niitä työministeri Arto Satosen ennustamia työpaikkoja alkaa kohta tulla!

Vierailija
09.10.2024 |

Minulla on todella vahva tunne siitä, että näin tulee käymään.

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satosen mukaan tavoite 100 000 uudesta työllisestä on edelleen mahdollinen tällä hallituskaudella:

https://yle.fi/a/74-20106024

Suomalaisten hyväuskoisuudella ei ole näköjään rajoja.

Vierailija
122/160 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekonomistit arvioivat (lue luulevat), että ensi vuonna tulee työpaikkoja lisää. Luulo ei kuitenkaan ole tiedon väärtti. Ei niitä työpaikkoja tule lisää niin paljon kuin pitäisi.

Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Yksikään ekonomisteista ei omista sitä puljua, jolle tekevät työtä. Palataan astialle, kun yritysjohto kertoo investoivansa Suomeen ja palkkaavansa lisää työvoimaa. Tähän mennessä on kuultu vain päinvastaista narinaa pomoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että työpaikkoja tulee, mutta kuinka monella työttömällä on pätevyyttä ja haluja hakea niitä töitä. Kun eivät ole hakeneet tähänkään mennessä. Seslongilla on niin mukava makoilla ja tuijottaa ruutua.

Vierailija
124/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa manuaalin.

Vierailija
125/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii toimii. Fläppitaululla luki niin. Mulla on vielä ternimaitokapseleita tallella. Haluaako joku ostaa? Näiden arvo vaan nousee 2 suhde kolmeen vuosittain.

Vierailija
126/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeline! I need to speak to Madeline at once!

Vierailija
127/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se nyt on sama vaik tulis miljoona työpaikkaa suomeen meillä on aina noi min 150 000 sohvalla makaajaa kun tuet sen mahdollistaa. niin ihan turha puhua.

Et ole varmaan ikinä ollut työtön vaan töitä aina saa- sankari... just katsoin oman alueeni työpaikat tein sen pakkohaun. Oman alan töitä ei ole yhtään lähimaillakaan ja siellä kauempana on omatkin työttömänsä. Joten kysyin kaupungin työvoimavastaavalta onko töitä teknisellä alalla? Tiesin että vähentävät 50 työntekijää... no ei. Ok, palaan kevväämmällä asiaan. Tottakai pitää olla sosiaaliturva ja työttömyysrahat kunnolliset, miksi niitä veroja on maksettu. Enkä harrasta sohvalla makoilua, on ihan muut harrastukset.

Lisätääs vielä. Kysyin siis kaupungin edustajalta onko tarjolla teknisen alan töitä tai ihan mitä vaan hommaa, osa- aikain

Mä kun olin viime joulukuussa työttömänä kävin Työ-Sib-infossa ja jätin yhteystiedot. Se on palvelu jonka kautta työllistyvät pitkäaikaistyöttömätkin. Itse en tosin ollut sellainen. Kun kuulivat jälkikäteen sähköposteja vaihdettaessa etten ole pitkäaikaistyötön en kuullut heistä enää mitään.

Sittemmin tein kuukauden tai kahden pätkissä vuokrafirman kautta töitä yhdessä paikassa kunnes jäin työttömäksi ja siitä melkein heti äitiyslomalle. Täytyy sanoa, että kykyhallituksen aikana on oudon huonoja nämä tarjolla olevat työt vaikka itsekin hallituspuoluetta äänestin (kiitos ei enää ikinä ja anteeksi kaikille kun äänestin päin viddua) kun "tyttöhallituksen" aikana löysin hyviä töitä muutamalla hakemuksella.

En ole mikään paras vaan keskinkertainen ja nyt niillä parhaillakin on työelämässä huomattavasti haastavampaa. Vaikuttaa kyllä siltä, että pitäisi olla yli-ihminen, että saisi edes sen keskinkertaisen paikan. Jos ei täysin tavallisille ihmisille ole töitä on törkeää syytellä heitä siitä. En ole sentään ollut vuosia työttömänä kuten eräätkin poliitikot jotka vinkuvat muiden oletetusta työhaluttomuudesta...

Vierailija
128/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ei. Tyhjästä on paha nyhjästä. Joku on Satoselle nyt puhunut potaskaa päiväkahveilla. 

Vierailija
129/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin maanläheinen ihminen tämä Arto Satonen.

Vierailija
130/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin maanläheinen ihminen tämä Arto Satonen.

Sillä massalla? Voi maaparkaa!

Vierailija
131/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei Arto ole sitten löytänyt itselleen mielitiettyä.

Vierailija
132/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei Arto ole sitten löytänyt itselleen mielitiettyä.

Artsi on uramies isolla U:lla.

Vierailija
133/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arti Satonen on täysi nolla.

Vierailija
134/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientituote  - "sotilaaksi ukrainaan"

Riittävästi ryöstetty kansaa

Vierailija
135/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä se on koiranputken kasvattaminenkin.

Vierailija
136/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi valehtelijoiden klubin juontajaksi. 

Vierailija
137/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakkikiskamiäs 🌭Sathonen 🤮🤮🤮🤮

Vierailija
138/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkoja, palkkaa, säälliset työolot ja työajat.

Satusen visiona on poistaa noista kolme viimeisintä.

Satusetäpä hyvinkin.

työttömii vassuja pelottaa jos työpaikkoja tulisi ettei vaa joudu tekemään mitään.

Minä haluaisin Postin toimitusjohtajaksi. Minulla on paljon kokemusta sekä korttien, kirjeiden että postipakettien lähettämisestä.

Saat heti vahvan kilpailijan: minulla on paljon kokemusta noitten kadottamisesta. Lisänä tilatun paketin siirtämisestä johonkin huitsin nevadaan toivotun paikan sijaan. 

Vierailija
139/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄😀😂

Vierailija
140/160 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän nyt syksylläkin nukkua ikkuna auki että kuulee niiden lähestyvien työpaikkojen marssiaskeleet?