Suomen kauhein koti 2024
Jos olisi ohjelma nimeltä Suomen kauhein koti, niin millaisia koteja siellä teidän mielestänne voisi esitellä? Millaisissa kauheissa kodeissa olette käyneet?
Yhdessä jaksossa voisi olla ainakin kolme valkoisella ja harmaalla sisustettua nuoren parin kotia, jossa laminaattilattiat ja kaikki kalusteet Ikeasta paitsi se Lokki-valaisin. Mitään persoonallisuuteen viittaavaakaan ei näkyisi missään - ei valokuvia, ei taidetta, ei kirjoja... Kaikki olisi uskomattoman siistiä, eikä mikään yksityiskohta kertoisi, ketkä ja millaisia ihmisiä täällä asuu.
Tällaisissa kodeissa olen pari kertaa päässyt käymään, ovat melko kauheita.
Kommentit (2)
Jos haluat nähdä todella kamalia koteja niin Friiltä tulee ke-pe klo 19 Amerikan rumimmat kodit. Aivan uskomattomia.
Oikeasti kauheita taloja, tai paremminkin keittiöitähän etsittiinkin tässä takavuosina. Oli se joku kilpailu, missä päävoittona oli täydellinen keittiöremontti ja -sisustus ja ihmiset sai lähettää kuvia kauheista keittiöistään. Se oli muistaakseni vain netissä, ei televisiossa. Aika hurjia keittiöitä oli, mutta en yhtään muista, minkä näköinen sitten oli voittajakeittiö ja muutakaan en nyt siitä saa mieleeni. Vain sen, että katselin netistä niitä kuvia.
Niistä sai muistini mukaan vielä ihmiset kirjoittaa kommenttejaan, mutta valitsiko voittajan joku raati vain katsojat, ei mitään hajua enää.
Ap kirjoitti "kauheimmista kodeista" siis vähän kieli poskessa, ymmärrän. Ja olen samaa mieltä. Nykynuorten kodit on juuri tuollaisia. Itse en tällaisena jo vanhempana ihmisenä viihtyisi tuollaisessa interiöörissä millään. Ne on minusta kuin jotain toimistoja. Eleettömiä ja ilmeettömiä.