Miehet ovat onnellisempia sinkkuina
Tilastot ja tutkimukset ovat todistaneet sen.
Me. Olemme. Naisia. Onnellisempia. :)
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sinkku, ikisinkku omasta tahdosta. Parempi elämänlaatu, ei nöyristelyä, ei alistumista sexin takia. Ostosexillä laatuseksiä. Suomimuijat on kiukkuisia jo nuoresta.
Isälläni oli tapana kiusoitella äitiä ja sanoa, että äiti on niin tasainen luonne, aina vähän vihainen. Itse en olisi mokomalle vitsille nauranut.
Iso osa miehistä on naisvihaajia ja tämä usein näyttäytyy passiivisaggresiivisena käytöksenä, kuten piruiluna puolisolle
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/why-bad-looks-good/202102/why…
Single women without children are often happier and healthier than men and married women with children.
Women tend to have stronger social networks outside of their romantic relationships
Itse olen epäillyt sitä miksi mies on kanssani, ja ihan tosissani yrittänyt saada miehen huomaamaan, eikö hän olisi paljon onnellisempi sinkkuna. Hän saisi asua missä ja miten haluaa, harrastaa mitä haluaa, lähteä vaikka moottoripyöräilemään kun haluaa, vapaa-aikaa olisi päivässä paljon enemmän. Voisi tehdä sitä työtä mitä haluaa, osallistua kaikkiin bileisiin, tyhypäiviin ja risteilyihin mitä suinkin vaan keksivät. Ylipäätään tehdä ihan mitä vain itse tahtoo, olematta kellekään tilivelvollinen.
Ja ei. Silti haluaa olla, asua ja elää mun kanssani. En ymmärrä häntä tässä asiassa ollenkaan, paitsi että jos hän ei kykene olemaan yksin, niin sitten on uusi nainen huomioitavana.
Edelleen odotan linkkejä niihin tutkimuksiin, joihin ap. viittasi.
Epäilemättä, koska te olette patalaiskoja, päihdeongelmaisia impotentteja.
Teidän seurassa naisesta tulee vaativa nalkuttaja. Vaikka vaatimustaso olisi kuinka matala!
Nuoret miehet ovat onnettomia surkimuksia. Nuoret naiset ovat 100 kertaa onnellisempia!
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odotan linkkejä niihin tutkimuksiin, joihin ap. viittasi.
Ei sellaisia tule, koska sellaisia ei ole tehty. Ei ainakaan ap: n väittämällä tuloksella.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat onnettomia surkimuksia. Nuoret naiset ovat 100 kertaa onnellisempia!
Nuoret miehet ajaa romuautoilla pitkin kyliä.
Nuoret naiset harrastavat matkustelua ja kulttuuria.
Nuoret miehet ovat nuoria naisia onnellisempia sinkkuina. M28
Miksi incelit sitten valittaa jatkuvasti naisen puutettaan 🤔
Tällä palstalla sitä ei kyllä huomaa.
Mehiläis elämä on nastaa, eli lentää kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret naiset viiltelee käsivarsiaan ja syö kahmalokaupalla mielialapillereitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämähän on sitten win-win koska myös naiset ovat onnellisempa sinkkuina. Lopetetaan siis kitinät ja eletään tykönämme sinkkuina ja onnellisina. Punkt slut.
Vaikutat super "onnelliselta". :D
Niin te miehetkin, jotka "onnellisuuttanne" täällä vakuuttelette :D:D
Huippujuttu, että sinkkuus maistuu. Aloituksen typerä muotoilu ja sanoma toki vesittää uskottavuuden nolliin.
Mutta oikeasti on ihmisiä, jotka ovat onnellisempia sinkkuina. Ja todellakin se heille suotakoon! Itse tykkään olla parisuhteessa. Suhteen pitää toki olla hyvä, ei kai kukaan vaikka sairaana ole onnellisempi kuin terveenä, sairas suhde sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tämähän on sitten win-win koska myös naiset ovat onnellisempa sinkkuina. Lopetetaan siis kitinät ja eletään tykönämme sinkkuina ja onnellisina. Punkt slut.
Niin te miehetkin, jotka "onnellisuuttanne" täällä vakuuttelette :D:D
Vakuutellaan? Noh, tuo vain paljasti sen, että naiset ei todellakaan ole onnellisia, kun näkevät miesten onnellisuuden "vakuutteluna".
No hyvä. Älkää sitten valittako täällä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kait se on naisista ärsyttävää, kun luulevat olevansa jumalan lahja miehille ja sitten mies sanookin, että on vapaaehtoisesti sinkku, kun mies on onnellisempi ilman nalkuttamaa muijaa. Se suututtaa sitten naista.
Miksi ihmeessä se ketään naista ärsyttäisi? Hyvähän se vain meille on että on yksi mies vähemmän joka on vonkaamassa.