Miehet ovat onnellisempia sinkkuina
Tilastot ja tutkimukset ovat todistaneet sen.
Me. Olemme. Naisia. Onnellisempia. :)
Kommentit (142)
Siitä vaan pysytte sinkkuina. Mullekin helpompaa elää ilman nalkuttavaa ja mustasukkasta miestä.
Tasapainoinen parisuhde on parasta mitä voi olla!
Totta. Me olemme. Kun lukee näitä naisten kommentteja, niin se on selvästi pois naisilta, kun miehet ovat onnellisempia sinkkuina. Niin paljon se on naisilta pois, että haluavat meidät pois palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Menkääpä sitten Ylilaudalle niin me naiset jäädään tänne.
Ei mennä. Se on selvästi pois teiltä naisilta, kun me olemme onnellisempia sinkkuina. Niin paljon se on teiltä pois, että haluatte meidät pois palstalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on juuri toisinpäin.
Jos se tekee sinut onnelliseksi, niin voidaanhan me sopia niin. :) Mutta syvällä sielussasi tiedät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on juuri toisinpäin.
Jos se tekee sinut onnelliseksi, niin voidaanhan me sopia niin. :) Mutta syvällä sielussasi tiedät totuuden.
Tiedän, että ukot ovat naisvihaajia ja surkimuksia. Onnettomia vätyksiä.
Minusta miesvaltaiset yhteisöt eivät vaikuta kovin onnellisilta eristäytyneitä munkkeja lukuunottamatta. Toki se voi olla omaa harhaani, ehkä ne miehet siellä vankilassa tai armeijassa ovat tosi onnellisia enkä vaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Aina sinkku, ikisinkku omasta tahdosta. Parempi elämänlaatu, ei nöyristelyä, ei alistumista sexin takia. Ostosexillä laatuseksiä. Suomimuijat on kiukkuisia jo nuoresta.
Isälläni oli tapana kiusoitella äitiä ja sanoa, että äiti on niin tasainen luonne, aina vähän vihainen. Itse en olisi mokomalle vitsille nauranut.
Kahden hankalan parisuhteen jälkeen päätin pysyä sinkkuna, ja nämä kuluneet 10 sinkkuvuotta ovat olleet elämäni onnellisimpia. Ensimmäinen vaimo oli sairaaloisen mustasukkainen ja väkivaltainen pirttihirmu, ja seuraava avovaimo vainoharhainen uhriutuja, jonka omituinen logiikka ei koskaan avautunut minulle, tuskin hänelle itselleenkään.
Enää ei pyöri nurkissa sekopäisiä naisia, saan olla ja elää kuten haluan, ei tarvitse keneltäkään lupia kysellä. Seksihommatkin ovat omin käsin helpompia ja jopa tyydyttävämpiä, ei tarvitse toimia minään ihme seremoniamestarina, jotta saisi joskus kerran kuussa pimeässä peiton alla säälistä jotain haisevaa säälireikää.
Tuskin enää ryhdyn parisuhteeseen, saa olla aika ihmeellinen nainen että tästä vapaudestani luopuisin.
Itsekin olen onnellisempi ilman miestä. Koska kaikki miehet ovat h u o r i a ja h u o r a s t a ei aviomieheksi ole, niin sinkkuna on hyvä. Omat rahat jäävät omaan käyttöön eikä tarvitse passata ukkoa tai murehtia sen h u o r a a m i s i a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sinkku, ikisinkku omasta tahdosta. Parempi elämänlaatu, ei nöyristelyä, ei alistumista sexin takia. Ostosexillä laatuseksiä. Suomimuijat on kiukkuisia jo nuoresta.
Isälläni oli tapana kiusoitella äitiä ja sanoa, että äiti on niin tasainen luonne, aina vähän vihainen. Itse en olisi mokomalle vitsille nauranut.
Isäsi varmaan huo rasi juoksemalla vieraissa kuten miehillä on tapana. Säälin äitiäsi
Itse olen onnellisin sinkkuna ja niin ovat myös kaverini. M30
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Siis, anteeksi kuinka? Mitä yrität sanoa?
Onko kaikki miehet huo ria? Onko se niillä geeneissä?
Naisten pitäisi hallita maailmaa, miehiä voitaisiin käyttää ainoastaan lasten siittämisessä. Miestä ei oikeastaan tarvita muuhun ja tulevaisuudessa teknologian kehittyessä, ei enää edes siittämiseen. Mies on lajina turha, saaneet aikaan lähinnä väkivaltaa ja muuta tuhoa
No mutta tämähän on sitten win-win koska myös naiset ovat onnellisempa sinkkuina. Lopetetaan siis kitinät ja eletään tykönämme sinkkuina ja onnellisina. Punkt slut.
Niin missä ne tutkimukset on?