Söin kaverilla myrkkymarjoja vahingossa kulhosta!
Kaverilla oli olohuoneen pöydällä kulho jossa koristeena lehtiä ja jotain herkullisen näköisiä punaisia marjoja. Söin kaveria odotellessa muutaman ja ne oli aika kirpakoita. Ymmärsin lopettaa. Kysyin sitten, että mitä nuo ovat ja kaveri meni paniikkiin kuulessaan, että olin syönyt niitä. Ne oli kuulemma koristemarjapuusta eikä ole syötäviä vaan koristeena. Nyt mulla on vatsakuralla.
Okei olin hölmö, kun menin maistamaan, mutta eikö ole aika typerää laittaa myrkkymarjoja kulhoon olohuoneeseen?!!!!
Kyseessä oli kuitenkin vain lievästi myrkyllinen laji.
Kommentit (23)
Eikö sulle oo opetettu, että älä koskaan syö marjoja tai sieniä, joita et tunnista?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle oo opetettu, että älä koskaan syö marjoja tai sieniä, joita et tunnista?
En voinut arvata, että tuossa olisi riskiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voinut arvata, että tuossa olisi riskiä.
Ap
Toisaalta, miksi ihmeessä kukaan laittaisi koristeeksi marjoja? Ei tämä oikein hyvä provo ollut, mutta onhan se aivan asiallista keskustella siitä, että ei pidä syödä sellaista, jota ei tunnista. Ja useimmat ihmiset ajattelevat, että pöydällä olevat syötävät on tarkoitettu tarjolle.
Ap syö joulun aikaan tuttujen olkkareista kuusetkin? Se oli koriste.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin vielä hengissä?
Olen kyllä, mutta paskaa on housussa melko mittava määrä. *
Niin jos siinä kulhossa on selkeästi ollut lehtiäkin niin kyllä pienellä älylläkin varustettu tajuaa, että se on koriste. Luonto karsii tyhmimmät.
Ystävä, jolla vahinkokulho pöydällä 🤣🤣🤣
Ota hiilitabletteja ja soita päivystykseen. Nyt heti. Tsemppiä.
Mitäs menet ottamaan omin lupinesi?