Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin nuo helkkarin sähköpotkulaudat kielletään? Lapsi jäi alle

Vierailija
08.10.2024 |

Joku ukko oli ajanut takaa ja törmännyt mun lapseen. Lapsi kaatui ja ranne venähti, pikkurilli murtui ja puhelin meni rikki. Ja mitä vielä: Tämä ukko oli jatkanut matkaansa ilman pysähtymistä....

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joku jää auton alle. Milloin autot kielletään? Sekä polkupyörät, mopot, moottoripyörät ja kelkat?

Vierailija
2/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei pahemmin käynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pian kielletään.

Vierailija
4/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisen huono käytös sähköpotkulaudan vika? 🤔

Vierailija
5/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä joku jää auton alle. Milloin autot kielletään? Sekä polkupyörät, mopot, moottoripyörät ja kelkat?

Tää on niin äärimmäinen kommentti. Ne autot, moottoripyörät ja kelkat harvoin sinkoilee kävelytiellä päällesi. Pyörä joo joskus, mutta jotenkin niiden ajajilla on jokin järki päässä vielä. 

Vierailija
6/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vihreän liikkeen eturintamassa, ei niitä voi kieltää 😈  minä ne keksin ihmiskunnan iloksi. Ihmiset väistykööt sähkölautailijoita ja myös sähkömopoilijoita, jotka tukka hulmuten painaa jalkakäytävillä niin kovaa kuin vehkeestä irtoaa. Kun matka päättyy, skuutti kaatuu juuri niille sijoilleen, ihan sama onko tiellä vai ei. KOSKA MINÄ HALUAN!!!!!! 

Vierailija
7/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koirat kielletään. Ne tappavat päivittäin noin 10 ihmistä. 

Vierailija
8/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ei pahemmin käynyt. 

Joo. Säikähti kovasti ja polvissa ja kämmenissä lisäksi haavoja noiden aloituksessa mainittujen isompien vammojen lisäksi. Mutta onneksi ei lyönyt päätä ja yksi ihminen oli nähnyt koko tilanteen. /Ap

Vierailija
9/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksiko ite eteen vai tuijotti puhelinta ja käveli eteen?

Vierailija
10/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuosta tehdä rikosilmoituksen? Kun jatkoi vain matkaansa, eikä jäänyt auttamaan.

Vierailija
11/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle täytyy tehdä selväksi että potkulautojen eteen ei jäädä seisomaan. Kyllä pitää liikennesäänöt opetella.

Vierailija
12/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nähtävästi ymmärrä millainen merkitys autoliikenteellä on kaiken kannalta? Todella lapsellinen kommentti.

Vierailija
13/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käveli kävelytien reunassa ja potkulautailija oli ohittanut liian läheltä ja törmännyt mun lapseen. Tämä nainen, joka näki koko tilanteen, sanoi, että tämä potkulautailija oli ajanut tietä puolelta toiselle. En tiedä oliko ihan selvinpäin. Ei ainakaan vaivautunut kysymään, pitääkö auttaa, vaikka toinen lensi rähmälleen maahan. /Ap

Vierailija
14/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käveli kävelytien reunassa ja potkulautailija oli ohittanut liian läheltä ja törmännyt mun lapseen. Tämä nainen, joka näki koko tilanteen, sanoi, että tämä potkulautailija oli ajanut tietä puolelta toiselle. En tiedä oliko ihan selvinpäin. Ei ainakaan vaivautunut kysymään, pitääkö auttaa, vaikka toinen lensi rähmälleen maahan. /Ap

Nainen saattaa valehdella. Haluaa vain asettua lapsen puolelle ja on keksinyt koko jutun. Ehkä jopa itse tönäisi lasta. Mahtoiko olla yh?

Vierailija
15/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt just iäkkäiden ja muiden turvallisuutta. Kova vauhti pyörillä, busseilla, autoilla, työmiehillä, skuuteilla ja kaikilla. Onko näin kiire. 

Vierailija
16/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt just iäkkäiden ja muiden turvallisuutta. Kova vauhti pyörillä, busseilla, autoilla, työmiehillä, skuuteilla ja kaikilla. Onko näin kiire. 

He ovat työtätekeviä joten silloin on kiire. Kelalokit ehtivät hidastelemaan.

Vierailija
17/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot ajavat vain autoteillä. Suojatiellä jos jää auton alle, on mukana melko varmasti omaa välinpitämättömyyttä jonkin verran mukana.

Aina kannattaa pyöräilijänä, kävelijänä, lautailijana ylläpitää varovaisuutta, myös suojateillä. Itse en voisi ikinä kuvitella jääväni auton alle, koska omaan itsesuojeluvaiston. Simple as that.

Jos auto ajaa päällesi kevyenliikenteenväylällä, on se hiton huonoa tuuria ja olet joutunut mulkvistin autoilijan uhriksi.

Vierailija
18/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuosta tehdä rikosilmoituksen? Kun jatkoi vain matkaansa, eikä jäänyt auttamaan.

Joo. Tehtiin. En tiedä, olisiko siinä tilanteessa pitänyt jo ilmoittaa hätäkeskukseen. En tiedä, saako tuon miehen henkilöllisyyttä mitenkään enää selville. Mun lapsi oli kuitenkin alkanut itkemään kovasti kun kaatui. Tää nainen oli onneksi pysähtynyt auttamaan ja soitti mulle. /Ap

Vierailija
19/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tehtiin. En tiedä, olisiko siinä tilanteessa pitänyt jo ilmoittaa hätäkeskukseen. En tiedä, saako tuon miehen henkilöllisyyttä mitenkään enää selville. Mun lapsi oli kuitenkin alkanut itkemään kovasti kun kaatui. Tää nainen oli onneksi pysähtynyt auttamaan ja soitti mulle. /Ap

Sulle on ihan ok että tuntematon aikuinen pysähtyy sun lapsen luokse? 

Vierailija
20/87 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin äärimmäinen kommentti. Ne autot, moottoripyörät ja kelkat harvoin sinkoilee kävelytiellä päällesi. Pyörä joo joskus, mutta jotenkin niiden ajajilla on jokin järki päässä vielä. 

Ja sinä voit painua v i t t u uuuuuuuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän