Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalityöntekijöiden mielestä on sopimatonta ettå minä,mies ja 8v nukutaan samassa sängyssä. Mutta ei ole varaa isompaan asuntoon

Vierailija
08.10.2024 |

Murkkuneiti (14v) tarvitsee jo  oman huoneen.

Joten me ja nuorempi nukutaan olohuoneessa .

Ei tietenkään harrasteta seksiä tässä vaan mennään esim  vessaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan minusta täyspäinen tuli vaikka jaoin 10-vuotiaasta 16-vuotiaaksi huoneen 9 vuotta nuoremman siskon kanssa.

Ai niin, ja isä on lääkäri, mut tuloista huolimatta me ei aina saatu ihan kaikkea mitä keksittiin haluta..

Meitäkin oli kolme samassa makkarissa läpi lapsuuden. 

Meidän kaikilla kolmella lapsella on aina ollut oma huone. Mutta nytkin nuoremmat teinit ovat taas jälleen kerran viettäneet "yökylää" ja nukkuneet toistensa huoneessa kohta viikon. (Meillä siis makuuhuoneet ovat melko isoja ja niissä on joko parisänky tai patjoja mahdollista levittää lattialle.) Välillä mietin, että mitä ihmeen ideaa on edes pitää heillä omia huoneita, sillä tuo huoneralli on jatkuvaa.

Me muutettiin kun lapset oli 8 ja 6, että he saavat omat huoneet ja edelleen jompi kumpi kantaa patjansa toisen huoneeseen vaikka ovat jo yläkouluikäisiä.😂

Vierailija
22/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sosiaalityöntekijöiden kanssa asiasta keskustelette?

Niin, suomalaisten sosiaalityöntekijöiden taso on jo moneen kertaan todettu ala-arvoiseksi - viimeistään Vilja-Eerikasta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi myydä jos ei ole varaa huolehtia siitä.

Vierailija
24/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ovathan ainakin 8-vuotiaat tytöt eräässä uskonnossa jo valmiita avioliittoon.

Näköjään osui ja upposi - vaikken edes kertonut uskonnon nimeä.

Vierailija
25/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä seksiäkin voi siinä harrastaa, on ihan luonnollista. 

Vierailija
26/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, jos ei onnistu niin hommaa sille (miehelle) koirankoppi pihalle nukkukoon siellä. Voitte te silti käydä vessassa panemassa. 

Vierailija
27/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko myös sopimatonta, jos aikuinen mies ja 8-vuotias tyttö nukkuisivat samassa sängyssä?

Vierailija
28/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun kahden 8 vuotiaan kanssa samassa 160 cm leveessä sängyssä. Luultavammin vielä pari vuotta näin.

Yksi makkari nukkumiseen toinen leikille.

Eikä kukaan ole ihmetellyt tai ojentanut. Päinvastoin, hyväksyvästi nyökkäilty.

Vierailija
29/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärsin tuon ikäisenä usein painajaisista ja kömmin vanhempien sänkyyn. Se oli nähtävästi sitten väärin.

Minä myös, kiipesin isäni kainaloon koska koin olevani turvassa siellä. Asiat oli hiukan toisin 60-luvulla kun ei ollut valtiota kuka otti velkaa maksaakseen kansalaisten elämän.

Minulla oli hellä ja rakas isä-suhde koko elämäni isän kanssa kukaan ei käynnyt psykiatrilla kuten nykyään näyttää tekevän. Niin ja olen mies.

Vierailija
30/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko varaa siihen parvisänkyyn? Jos tilan puute on se ongelma niin aikuiset ylös parvelle ja lapselle sänky siihen alas. Niitä 2 hengen parvisänkyjäkin on olemassa.

Järkevintä on, että makkarissa on molemmille lapsille omat parvisängyt, joiden alla kirjoituspöytä, ja tila jaetaan seinäkkeellä tai vaikka verhoilla. 

Sitten vanhempien sänky olohuoneessa kanssa seinäkkeen/verhon taakse. 

Näin kaikilla on nukkumiseen yksityinen tila, ja vanhemmilla "seksirauha", ettei hyvän tähden vessassa tarvitse. 

Olen muuten katsellut Areenasta "Mustat ja punaiset vuodet" -sarjaa. Siinä näkee hyvin, miten duunariperheessä vielä 60-luvulla saatettiin asua niin että oli keittiö ja kamari ja kamarissa nukkui sitten sekä vanhemmat, että lapset, joku ehkä keittiössäkin. Oma sänky oli kumminkin kaikilla, siitä alettiin valistaa joskus viime vuosisadan alussa kun haluttiin saada tuberkuloosin leviäminen kuriin. 

Vierailija
31/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sosiaalityöntekijöiden kanssa asiasta keskustelette?

Niin, suomalaisten sosiaalityöntekijöiden taso on jo moneen kertaan todettu ala-arvoiseksi - viimeistään Vilja-Eerikasta lähtien.

Ei me aleta kenenkään petijärjestelyihin puuttumaan. Etkö älyä, että ap:kin vinkuu vaan isompaa asuntoa veronmaksajien piikkiin. t: sossu, jonka 9-v nukkuu myös vieressä, vaikka on omakin huone. 

Vierailija
32/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yövyin siskoni luona muutaman yön pari vuotta sitten.

Nolona avautui nukkumisjärjestelyistään.. kaikilla on kyllä sängyt ja pääosin menevät nukkumaankin niihin, mutta yöllä alkaa yöjuoksut.

Äiti ja isä menee nukkumaan omaan parisänkyynsä. Yön aikana isä on syystä toisesta siirtynyt kulmasohvalle. Tytär siellä jo olikin toisessa sakarassa.

Poika on mennyt äidin viereen. Äiti on ainoa, joka nukkuu hyvät unet paikoillaan. Muilla on ongelmia.

Ei kai tuossa nyt mitään, mutta lapset ovat poika 16 ja tytär 13.

Äh, mikä siinä onkin, että lasten pitäs nukkuu yksin ja aikuisten yhdessä? En ymmärrä.

33/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies sun lapsesi isä?

Vierailija
34/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin n. 10-vuotiaaksi asti samassa sängyssä vanhempien kanssa.  Sänky oli levitettävä heteka. Asunto oli n. 30 m2 hellahuone vanhassa puutalossa. Ei ollut tilaa ja hyvin mahduttiin, koira nukkui sängyn alla. Täyspäinen ei ehkä tullut, mutta 40 v. tein töitä ennen eläkettä enkä vieläkään asu leveästi enkä omistusasunnossa.

Vinkiksi: seinäsänky tai kaappisänky on myös hyvä vaihtoehto - ystävän kotona on sellainen. Kätevä ja kivan näköinenkin. https://www.taloon.com/kaappisangyt  https://www.puulon.fi/tuottet/aikuisten-kaappisangyt/mikko-pystymalline…

Vierailija
35/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolona avautui nukkumisjärjestelyistään.. kaikilla on kyllä sängyt ja pääosin menevät nukkumaankin niihin, mutta yöllä alkaa yöjuoksut.

Äiti ja isä menee nukkumaan omaan parisänkyynsä. Yön aikana isä on syystä toisesta siirtynyt kulmasohvalle. Tytär siellä jo olikin toisessa sakarassa.

Poika on mennyt äidin viereen. Äiti on ainoa, joka nukkuu hyvät unet paikoillaan. Muilla on ongelmia.

Äh, mikä siinä onkin, että lasten pitäs nukkuu yksin ja aikuisten yhdessä? En ymmärrä.

Tästä rallista olisi hauska nähdä Benny Hill -tyyppinen nopeutettu video... :D

Kyse saattaa muuten olla myös unissakävelystä. Meillä lapset heräilevät välillä sohvilta, eikä heillä ole mitään hajua miten ovat sinne siirtyneet.

Vierailija
36/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan minusta täyspäinen tuli vaikka jaoin 10-vuotiaasta 16-vuotiaaksi huoneen 9 vuotta nuoremman siskon kanssa.

Ai niin, ja isä on lääkäri, mut tuloista huolimatta me ei aina saatu ihan kaikkea mitä keksittiin haluta..

Minä en olisi saanut nukuttua...Enkä ole saanut mitä olen keksinyt haluta, mutta oma tila piti olla.

Vierailija
37/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukseni nukkui yläkouluikäiseksi (ainakin) vanhempien välissä. Tekee väikkäriä tällä hetkellä, ettei nyt hirveän pahasti pilalle mennyt.

Vierailija
38/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä rallista olisi hauska nähdä Benny Hill -tyyppinen nopeutettu video... :D

Kyse saattaa muuten olla myös unissakävelystä. Meillä lapset heräilevät välillä sohvilta, eikä heillä ole mitään hajua miten ovat

Siskon kanssa puhuttiin, että olisko isältä peritty joku unissakävelyjuttu, kun äiti kuorsaa samaa unta ja muut vaihtaa paikkaa.

Benny Hill hauska, vaikke piti googlettaa. ;)

N26

Vierailija
39/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvisängyt on vihoviimeisiä nukkumisratkaisuja.

Kiinteä parvi ok, mutta ne sängyt. Ei kiitos. Kuumia ja nopeesti huteria.

Vierailija
40/46 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei muka ole varaa muuttaa isompaan asuntoon ei selitä sitä että lapsi joutuu nukkumaan vanhempiensa kanssa samassa sängyssä. 

Kerrotko ap mikä  on niin tärkeää että se menee oman lapsen edun edelle?