Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
Ei pysytä keskustelun aiheessa ja lytätään muita
Itsehän sitä paitsi aloit viesteihini vastailemaan
Korvatkaa aloituksen 1 sana pierulla (nauru varoitus)
Pikajahvissa on paljonkin järkeä. Ihmettelen ettei työpaikoillakin ole jo siirrytty pikakahviin jolloin työntekijöiden kallista työaikaa ei kuluisi kahvin keittoon ja keittimien sekä pannujen puhdistukseen.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Harvassa paikkaa juodaan suodatinkahvia niin intohimoisesti kuin Suomessa.
Ennen meillä juotiin pannukahvia, muualla maailmassa espressoa ja Nescaféta.
Itse olen nauttinut pelkästään pikakahvia jo 30 vuotta. Esim. Lidlin Instant High Grown Coffee on ihan kelpoa tavaraa, 100% arabicaa.
Pikakahvi on täyttä kahvia, kaikki liukenee veteen. Eli tulee käytössä huomattavasti edullisemmaksi kuin suodatinkahvipaketit.
Vierailija kirjoitti:
Pöllin aina hotelleista pikakahvit mukaan. Esim Omenassa on jotain ekokahvia joka on hyvää retkillä.
Pöllit?
Nehän ovat sinulle, jos olet yöpyvä asiakas.
Maksat niistä.
Yök, hyvää pikakahvia ei olekaan, ainakin näin suodatinkahvin juojan mielestä. Ne kaikki maistuu todella PIKA kahville. Kamala maku jää suuhun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juon S-marketin Rainbow kahvia. Maksaa vain 2,95e ja on hyvää.
Monta % tuossa on kahvia. Jossain Extra kahvissa luki että sisältää vähintään 30% kahvia. Mitkäköhän ne loput 70% oli?
urbaania legendaa
Pikakahvi? Hyi HEL-VET-TI mitä tärpättiä!
Ulvahdus: "Onko pikakahvissa järkeä?"
Pikakahvissa ei ole raportoitu olevan mitään neurobiologista aktiviteettia.
Ihan pro-vinkkinä vaan en tietenkään kerro naiselle kuinka toimia
Ei pysytä keskustelun aiheessa ja lytätään muita