Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
Tilaa kahvisi walmart.com kaupasta. On valikoimaa jokaisen makuun.
Jos oot yhtä hämmentynyt kuin mä, niin ollaan molemmat pihalla.
Juon yleensä kotona yhden kupillisen kahvia aamulla, ja koska asun yksin, ei ole mitään järkeä keitellä sitä. Kahvipaketti menee vain nopeasti vanhaksi tai alkaa maistua pahalta. Juon siksi pikakahvia. Ja pidän itseasiassa enemmän sen mausta kuin tavallisen kahvin.
mistä te sen arvelette johtuvan?
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Mun suuhun maistuu ihan oklle. Keittiööni ei mahdu keitintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä pikakahvissa, eikä ole hyvää pikakahvia! Käy ostamassa ennemmin apteekista kofeiinitabletteja, jos kofeiiniä tarvitset. 100 kpl 100 mg pakkaus maksaa muutaman hassun euron!
Juon pelkästään pikakahvia, koska se on miedompaa. Aivan samanlaista on istua pikakahvin ääressä juttelemassa kuin suodatinkahvin.
Se on pelkästään tottumiskysymys.
Paskan lämmittäminen kattilassa ja sen syöminen kahvin tilalla on sekin vain tottumiskysymys.
Äkkiäpäs tämä eskaloitui ruskean talon touhuiksi.
Elämä on liian lyhyt ollakseen onneton.
Kyllä. Pikakahvi (myös vaalea) on todella tärkeä joillekin ja jos ei voi keittää kahvia. Se sopii myös viileään maitoon. Rytmihäiriön saavat eivät tosin juo edes sitä, ellei harvoin.
Pikakahvi on reissumiehen kahvi. Vesi ja minikokoinen vedenkeitin tarvitaan. Se kahvin tarve on niin kova, että ihan sama mitä kuraa juo, kunhan siinä on kofeiinia.
Järkeä purkissa? Ei kun siellä on pakastekuivattua kahvia purkissa.
Joku on tänään hieman kärttyisä.
Älä ala selbaamaan mulle