Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pikavauhtia avioituneita? Miten arki sujuu?

Vierailija
14.02.2007 |

Tapasin mieheni elokuun alussa vuonna 1998, 37 päivän päästä olimme jo naimisissa :) Nyt meillä on 2 lasta, ja ollaan edelleen hulluna toisiimme. Se mies vei jalat alta, ja vie edelleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlat siitä parin viikon kuluttua, ja naimisiin mentiin 9 kk yhdessäolon jälkeen. Ollaan oltu 6 v yhdessä, ja meillä on 3- ja 2-vuotiaat lapsoset.

Vierailija
2/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme 2 viikkoa tapaamisesta kihloihin ja kolmen kuukauden päästä naimisiin. Tulin heti raskaaksi, kun olimme menneet naimisiin ja nyt on jo kolme muksua. Olemme olleet todella onnellisesti naimisissa jo 9 vuotta ja ensi vuonna aiomme pitää isot bileet kymmenen avioliittovuoden kunniaksi. Rakastamme toisiamme hurjan paljon!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk:n päästä tapaamisesta mentiin naimisiin, lapsi oli jo tulossa toiveidemme mukaisesti. Vaan ei sujunut arki edes alussa, pieniä hyviä jaksoja lukuunottamatta. Ymmärsin liian myöhään että siltä mieheltä en saa kunnioitusta enkä lämmintä rakkautta tai empatiaa.

Erosimme 4 vuoden yrityksen jälkeen.

Jännää että muilla yhtä hätäisillä on mennyt noin hyvin! Onnea teille vaan! Itse olen jälkiviisaana ajatellut, että olisi pitänyt sittenkin seurustella kunnolla ja harkita yhteiselämää ja lasten tekoa kauemmin...

Vierailija
4/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin siksi, että mentiin liian nopsaan (4 kk tapaamisesta) naimisiin, vaan siksi että 9 avioliittovuoden jälkeen mieheni menetti lyhyessä ajassa äitinsä, veljensä, serkkunsa ja työpaikkansa. Hän alkoi juomaan, minä otin lapset ja lähdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan