Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha lapsi pärjäisi kesällä yksikseen kotona kun vanhemmat ovat töissä?

Vierailija
28.02.2007 |

Ei ole lapsenvahteja tarjolla. Lapset 11v ja 8v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miettii että ens vuonna se saattaa jo olla puskan takana ryypiskelemässä..

Vierailija
2/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti aina sanoi, että mä 8 v järkevämpänä vahdin isoa veljeä. elettiin 70-luvun loppua helsinkiläisessä lähiössä.

mut sillon oli sillon ja nyt on nyt, en osaa sanoa. omat lapseni ovat vasta taaperoiässä, en osaa sanoa milloin he oisivat kypsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalleni 15 minuutin kävelymatka, isän töihin 10 min autolla. Isän työ myös sellainen, että hän voisi koska vaan lähteä käymään kotona. Lapsellamme on kännykkä.

Siksi harkitsemme voisiko hän olla ensi syksynä koulun jälkeen kotona. Koululle kävelymatka 10min. Tien ylitys liikennevaloista, muutoin ok. Ekaluokkalainen syksyllä, mutta synt. tammikuussa, joten hieman vanhempi. On harjoitellut kotona olemista, kauppareissujen ajan, haluaa jäädä, ja on mennyt hyvin.

Iltapäiväkehrhoissa täyttä alueellamme, ja muutenkin täyteen ahdettuja, ja liian vähän henkilökuntaa. n tiedä olisiko sekään kiva koulupäivän jälkeen.

Jos hän pääsisi iltapäiväryhmään, esim 10-14 aluksi, isä voisi viedä aamulla ja itse tulisin kotiin jo 4.n jälkeen.

Mutta tosiaan kesän olemme onneksi lomalla koko perhe, katsomme kuinka " iso poika" syksyllä, ja päätämme sitten vasta.

Miten muut tehneet?

Vierailija
4/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muutaman vuoden tehty niin, että miehellä ja minulla (ja siis koko perheellä) on yhteistä lomaa vain 1, max 2 vkoa kesässä. Loppuloman siis jompikumpi vanhemmista kotona lasten kanssa. Näin saadaan hoidettua 7-8 vkoa.

Vanhin lapsista oli myös viime kesänä viikon leirillä, kaikki lisäksi viikon mummolassa.

Ja lapset iältään 4-9 v.

Näin varmaan jatketaan vielä muutama vuosi, sen jälkeen ehkä osaavat jo olla keskenäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan