Minkä nimisessä ravintolassa/diskossa biletit nuorena?
Mä muistan käyneeni Joy nimisessä discossa Helsingissä :).
Kommentit (213)
KY, Victors, Bangkok, Manala, Kalle ja Tavastia olivat ne parhaat. Stadissa siis.
Hannibal ja Metro tulee mieleen..
Opiskeluaikana Oulaisissa Barbaari :) Muutama muukin siellä näyttää käyneen..
Oulussa oli kantis ja Mylly missä tuli käytyä.
Stoppari, Tiffany, Musta Porssi, Vaakuna, Naapuri, voodoo, zic zac eli olihan noita. Kouvolassa Donna K ja Rubiini
Skippers ja Raatikellari. Vähän myöhemmin Elohuvi.
Salon Rikala oli se IN paikka ja se ex baari joka oli ex Flammarin tiloissa, ni erä en muista.
Kieppi ja Pubi, Emppu ja Barbaari.Tuiskula ja Lesti on koluttu.. :)
Anna ja Erik, Roba, Alibi, Kaivari, Kalle,
ja Pohjanhovi, Roipubi, Doris,
ja Berns, Sturekompaniet.
Yo-talo, X-ray ja LA Garage 90-luvun puolivälissä. Yo:lla tosin tuli käytyä vielä 2000-luvun alussakin. Ja Tampereelta siis olen kotoisin. :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2012 klo 22:01"]
Ette varmasti tiedä millä paikkakunnalla nuo baarit olivat! Sitte tietty Roippari ja Doris opiskelupaikkakunnalla, moni saattaa nämä jo tietääkin...
[/quote]
Hipun kellari ja Safari pub LAMMILLA! :D
Helsinki; Circus Maximux, Botta, Kynä, Hesari. Olin ihan unohtanut nämä; Joy ja Rose :). Svenkassakin tuli joskus käytyä.
Hot night club ja myöhemmin Onnela (ai aikoja! Nykyään sen tilalla on Tivoli), Kaarlenholvi (eli Kaarle), Radisson sassin alakerrassa olevassa baarissa tuli käytyä muutaman kerran, nimeä en muista. Nämä siis Oulussa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2007 klo 21:05"]
Mä muistan käyneeni Joy nimisessä discossa Helsingissä :).
[/quote]
Mitä aikaa tää oli? Ite kävin vuosituhannen vaihteessa Honkyssa, USAssa ja Night Vaakunassa. Ihan mielenkiinnosta kyselen, sillä sun mainitsemat paikat ei sano mulle mitään.
Rock Cirkuksessa ja Dominossa on myös tullut vietettyä iltaa jokusen kerran.
Roippari, Cantos, Olkkari, Pubi, Hotelli :--D
Mä kävin Vossikassa ja joskus Heilissä ;) n. 10v sitten
Tampere 90-luvun lopulla:
Senssi
La Garage
Tender Ville
X-Ray
Nite Train
Grazy Horse
Garden
discemi,old fox,ankkuri,punainen kukko,ramona,old gringo,paradise,green line...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 22:09"]
Hannibal ja Metro tulee mieleen..
[/quote]
Apua, mitä paikkoja...
gold finger, east west, fever, "kenneli"(=old dog), kerubi.. voi, onhan noita! jotenkin paljon persoonallisimpia, mitä nää nykyiset ketjuravintolat!