đ€Žđ»TEMU-löydöt OFFICIAL đ€Žđ» MitĂ€s te "miljonÀÀrit" olette löytĂ€neet Temusta? Olisi kiva kuulla kokeneilta?
Kommentit (7)
99% on ollut hittejÀ. Vaatteiden kokonumerointi on aiheuttanut huteja, joten en osta sieltÀ lainkaan vaatteita.
Ostin ilmapalloja kun olivat niin halpoja. Sain allergisen reaktion, kieli turposi niin ettei mahtunut suuhun. ĂkkiĂ€ medihelillĂ€ sairaalaan kun meinasin tukehtua. Ei ikinĂ€ enÀÀ mitÀÀn tuolta.
Syksyinen mekko. Sellanen pitkÀ, pitkÀt hihat. Kangas on tosi pehmosta ja joustavaa. On mun lemppari kotimekko, aion tilata lisÀÀ. Hinta oli 10e. Löytyy kun laittaa temuun "Ribbed Crew Neck A-lineDress". Oon itse lyhyt niin mekko on nilkkoihin asti.
TÀmÀ miljonÀÀri osti juuri hiirenloukkoja ( 8 kpl samoja maksoi saman kuin anticimexillÀ 1 kpl)
vinyylihanskoja ja treenihanskat
ajattelin pysyĂ€kin miljonÀÀrinĂ€ siksi ostan teemusta đđ€Ł
Panokone tuli hommattua jokin aika sitten. Ollut kovassa kÀytössÀ. EtukÀteis odotukset oli, ettei mahda olla hÀÀppöinen vehje, mutta oikeasti on uskomattoman laadukkaan oloinen tuote. Materiaalit tÀyttÀ alua ja terÀstÀ. Mekaniikka tÀysin vÀlyksetön ja laite on lÀhes ÀÀnetön ja toimii ÀÀrettömÀn smootisti. Myös ohjauselekroniikkaan on satsattu, vehkeeseen on esi ohjelmoitu 15 eri nussimistapaa!
ElikkÀs rikastuttanut seksielÀmÀÀ ihan sikana. Apua saatu myös pukama vaivoihin, joka tulee ehkÀ sitÀ kautta, ettÀ kakka tulee helposti, kun pyllyr. ei ole turhan tiukka. Uskon eturauhaselle olevan myös tÀsmÀhieronnan hyvÀksi jos kerran kÀvelykin on?
Topit, joissa on sisÀÀn ommeltu sporttiliivit. Ihan ÀlyttömÀn hyvÀt, sain vielÀ alennuksella eli hintaa oli noin 4e kpl. voin kÀyttÀÀ noita toppeja eikÀ tarvitse erikseen laittaa rintsikoita pÀÀlle.
En ymmÀrrÀ miksi nÀitÀ ei ole Suomessa, tosin Suomessa hinta olisi sitten varmaan se 30e kappale.
Löysin jÀttidildon ja nyt alkanut persse ikÀvÀsti mÀtÀnee.
Hopeakettu