Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea suhde, ero ja sairasloma

Vierailija
12.09.2008 |

Olen juuri eronnut väkivaltaisesta, todella vaikeasta ja sairaasta suhteesta ja voimat on 10v jälkeen todella vähissä. Selväähän se on että minut nujerrettiin ja unohdin itseni kymmeniksi vuosiksi eikä itkeäkään saanut ettei romahtaisi. Nyt Itken ja välillä tärisen eikä ajatus oikein kulje eikä muistikaan ole palautunuut. Sain 2 viikkoa sairaslomaa ja lääkäri sanoi että voisi laittaa sen 2 viikkoa vielä. Ahdistaa, kun töissä ovat puhuneet pahaa ja pomokin ajattelee pahaa. Teen pätkätöitä, lokakuun loppuun olisi ollut sopimus, pomo painosti minua tekemään sen vaikka ehdotin että katkaistaan työsopimus ehdottomasti, ni hän vain painosti jatkamaan. En tiedä mitä tekisin, en pysty töihin ja olen täysin rikki vuosin sinnittelyn jälkeen. En pysty töihin. En pysty! Mitä teen jos sairaslomaa ei jatketa, tuleeko seuraamuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten huomaa niin ei järki kulje kymmeneksi vuodeksi, liitto kesti kymmenen vuotta ja oli alusta asti helvettiä.

Vierailija
2/3 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos liitto kesti 10 vuotta?

Jos et pysty töihin, saat sairauslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan toimii kuin on pakko, unohtaa omat tarpeensa, kadottaa omat tunteensa ja keskittyy tasapainoilemaan että kotona kaikki olisi hyvin. Välillä kuljin seiniä pitkin, välillä tuli ajatuksia että voisin vaikka tappaa päästäkseni vapaaksi, välillä olin täysin täysin nujertunut. Nyt kun olen vapaa, se kaikki kaatuu niskaan ja unohtuneetkin asiat tulevat mieleen. Ymmärtääköhän lääkäri :( en tiedä onko paniikkikohtauksia vai mitä mutta tulee ihan selkeitä flash backeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan