Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL

Vierailija
07.10.2024 |

Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!

/c

Kommentit (1189)

Vierailija
821/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut kerää postimerkkejä, me käydään panemassa. Se on sellaista hauskanpitoa.

Se on erilaista ku monogamisessa suhteessa mut tätä voi kutsua avoimeksi suhteeksi. Jotkut harrastaa frisbeegolfia, mä harrastan seksiä!

Kimmon jutut tiivistettynä.

Vierailija
822/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiinnostelee Ragnarin taustat ja muutkin puheet, mm. vuokrarästeistä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Cheekin ei tarvinnut koskaan noin epätoivoisesti yrittää olla jotain. Sen puoleen huono vertailu. Niki ei yllä koskaan lähellekään Cheekin menestystä. Ei tyhjällä omahyväisyydellä nousta tähtiin. 

Nyt kyllä vikat jaksot nostaa tän ihan nextille levelille. Mikä ihmeen mukadramaattinen puhe Nikiltä treffivalinnoissa, turhaa hölinää! En tiedä haluanko ees nähdä noiden iltanuotiota. Nyt Tuuli kytkin ylös ja kohti uusia juttuja! Tän tyypin rinnalla joudut oleen ikuinen kakkonen, seinäruusu, ja elämään enemmän Nikin elämää kuin omaas. Anna tyypin mennä ja elä itselles, oot kaunis ja hyväsydäminen Tuuli!

Vierailija
824/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa Niki, itserakkaampaan ja narsistisempaan otukseen en oo ihan vähään aikaan törmänny. Meinas laatta lentää kuunnellessani miehen "olen täydellinen" -puhetta valitessaan naarasta 24h treffeille. Kuvottavan limainen otus.

Vierailija
825/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut kerää postimerkkejä, me käydään panemassa. Se on sellaista hauskanpitoa.

Se on erilaista ku monogamisessa suhteessa mut tätä voi kutsua avoimeksi suhteeksi. Jotkut harrastaa frisbeegolfia, mä harrastan seksiä!

Kimmon jutut tiivistettynä.

Yäk.

Vierailija
826/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niki on niin jyräävä ja itseään täynnä että vaikka tuuli sanois että jättää hänet ei niki ees tajuais sitä.. 

Vierailija
827/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon toki Merille ja Ragnarille kaikkea hyvää, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä olen valitettavasti aavistuksen skeptinen. Tuo on tuota alkuvaiheen pinkkiä pilveä ja tiluliluliitä, todellisuuden kanssa tuolla ällöttävän imelällä alkuhuumalla ei ole koskaan mitään tekemistä.

Itse olin aikanaan ihan yhtä rakastunut erääseeen naiseen, ja naimisiin asti erehdyin. Vuoden tai kaksi sitä alkuhuumaa kesti, kunnes papin aamenen jälkeen kaikki muuttui. Huomasin olevani sairaalloisen mustasukkaisen naisen vankina omassa kodissani, aivan helvetillisiä riitoja miten olin muka milloinkin vilkaissut jotain naista kadulla "sillä silmällä". Olen uskollinen mies enkä ole koskaan naistani pettänyt, mutta pettäjänä jouduin elämään, syytettyjen penkillä jatkuvasti. Lopulta vaimoni muuttui väkivaltaiseksi, esineet lentelivät ja olin jatkuvasti mustelmilla, kunnes lopulta älysin erota.

En tarkoita että Meri tai Ragnar olisi sellainen ihmishirviö, vaan pointti on se, että tuo alkuvaiheen pinkki pilvi sokaisee. Itsekään en aistinut mitenkään että oin sellaiseen ansaan astumassa. Toivottavasti alkuhuuman jälkeen rakkautta vielä riittää. Kaikkea hyvää tuoreelle kihlaparille.

Vierailija
828/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkkoherra on sen verran luotaantyöntävän oloinen, käytöksinen ja näköinen, etten ihmettele jos on siviilissä ollut saamisvaikeuksia.

Ei kai nyt kukaan paremmassa tilanteessa oleva päädy televisioon asti panemaan jotain Kikkelinheiluttaja-Kimmoa

Minusta ihan perusnätti. Kroppakin ihan tavallinen. Kaikki ei todellakaan ole mitään kiinteitä fitnesmisuja. Eikä hän ole lihavakaan. 

Toki 4 lapsen äidit ei ehkä ole miesten listalla halutuimpia. 

Vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä. Alkoholi ei taida hänelle sopia. 

**

Kirkkoherran polvet oli mustelmilla 😂 Lujaa oli menny. 

Vierailija
829/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu surulliselta että tuuli elää Nikin artistiharhoissa..  liian myötäilevä mun mielestä.. 

Kuuntelin järkyttyneenä, kun Tuuli selitti että ei uskalla aina puhua asioista jos vaistoaa ettei toinen halua kuunnella. Kuulostaapa terveeltä parisuhteelta. Pitää odottaa jonkin asian kertomiseen otollisempaa aikaa.

mutta muutenkin käy jotenkin tuulia sääliksi. Selvästi muokannut kroppansa älyttömäksi vain miellyttääkseen miehiä. Ei tosin näytä minun silmiin hyvältä vaan niin tekobimbolta kuin olla voi.

Vierailija
830/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on aito Tuuli? Vaikuttaa kuin poseeraisi joka hetki, joka liike mietitty. Mutta se on hyvä kuinka hän tunnistaa ongelmat suhteessa Nikiin. Että osaisi jatkossa pitää puolensa kotimaailmassa, ettei mies puhu ja tee hänen puolestaan, vaan Tuuli on tasavertainen joka suhteessa. 

Molemmat feikkejä joten sinänsä varmaan sopivat toisilleen. Jotain itsetunto-ongelmaa tuulilla kyllä on.

Vierailija
831/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että Disassa muuten on aika paljon Jennifer Lopezn näköä...

😂😂😂😂😂😂😂😂 no ei kyllä ole. Ehkä jos on temusta tilattu lopez niin näyttäisi tuolta.

Vierailija
832/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli on upean näköinen ja mukavan oloinen nainen, mutta tulee mieleen, että jos teinipojat saisivat tehdä tekoälyn avulla ihannenaisen, se näyttäisi tuolta. :)

No joo. Muulla tuota ulkonäköä ei pysty ymmärtämään. En kyllä naisena haluaisi näyttää tuolta. Miettikää kun ikää tulee lisää miltä tuo täytetty perse ja silarit näyttävät kun painovoima vetää ne alaspäin. Varmasti jo nyt noin isot rinnat aiheuttavat selkäongelmia. En voi ymmärtää. 

Vierailija
833/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiinnostelee Ragnarin taustat ja muutkin puheet, mm. vuokrarästeistä yms.

Mistä tää juttu on saanut alkunsa? Onks aitoa lähdetietoa?

Vierailija
834/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Cheekin ei tarvinnut koskaan noin epätoivoisesti yrittää olla jotain. Sen puoleen huono vertailu. Niki ei yllä koskaan lähellekään Cheekin menestystä. Ei tyhjällä omahyväisyydellä nousta tähtiin. 

Nyt kyllä vikat jaksot nostaa tän ihan nextille levelille. Mikä ihmeen mukadramaattinen puhe Nikiltä treffivalinnoissa, turhaa hölinää! En tiedä haluanko ees nähdä noiden iltanuotiota. Nyt Tuuli kytkin ylös ja kohti uusia juttuja! Tän tyypin rinnalla joudut oleen ikuinen kakkonen, seinäruusu, ja elämään enemmän Nikin elämää kuin omaas. Anna tyypin mennä ja elä itselles, oot kaunis ja hyväsydäminen Tuuli!

Vai onks Tuuli tahdoton nössö? Hän on tosi suloinen, mutta miks hän ei osaa pitää puoliaan? Ihan normisettii tuoda parisuhteessa omat tarpeet esille.

Vierailija
835/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tuli valituiksi 24:lle? Vai onko valintoja vielä näytetty? (telkkarin tahtiin katselen..)

Vierailija
836/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aivan tautisen p*skat nämä Nikin lyriikat :D

Noilla stadionille, ihan heti! 

Vierailija
837/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juu.

Kimmo otti Jennin. Ragnar otti sen vaaleaverikön (en muista nimeä), Hansu otti sen kenen kanssa on viihtynytkin eniten, ja Niki otti Elinan.

Miia otti sen ketä pani, Disa otti sen pitkäletin.

Vierailija
838/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rehellisesti kuinka moni kävis panemassa Kimmoa? Musta se on ällöttävä setämies ja noi jutut, päässä pelkkää sahanpurua? Ei osaa vastata tai perustella mitään, jankuttaa vaan seksistä. Siitä puhe mistä puute? Eikai kukaan tommoselle oikeesti anna? Koko henkilö niin luotaantyöntävä ulkoisesti ja sisäisesti.

Vierailija
839/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten aivan tautisen p*skat nämä Nikin lyriikat :D

Noilla stadionille, ihan heti! 

Useita gaaloja tulossa!

Vierailija
840/1189 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset