Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on täysin seksuaalisesti vallassani

Vierailija
07.10.2024 |

Pitkä liitto ja minä miestä 12 vuotta nuorempi. Aviomieheni on minun ensimmäinen seksikumppani mutta kokemattomuuteni huolimatta meillä on aika perverssi ja Kinky seksielämä. Puhutaan paljon avoimesti seksistä ja mieheni kiihottavasta fetissistä kinkyillä. 

Meillä on erittäin aktiivinen ja tuhma seksielämä. Mies tykkää ottaa kännykkäkuvia Kinky sessioista ja minä haluan antaa suuseksiä ja peppuleikkejä molemmin puolin,anaaliseksi kiihottaa ja tuntuu hyvältä samoin roolileikit ja seksilelut ja eri asennot ja tottakai kaikki päivänvalossa ja peilien kera ja naisena kiihotun omasta kropasta ja ylpeä siitä miltä näytän ja miltä miehen kova muna tuntuu ja saada maistaa miehen purkautuminen nam! 

mutta olen täysin ällistynyt siitä miten mies on täysin meidän seksielämän lumoissa, jos haluan jotain niin ei tarvitse kuin Vihjata jotain niin miles on ihan myyty seksisession jälkeen 

olen ihmetellyt tätä ominaisuutta miehessä 

mutta kilttinä vaimona en ikinä ole käyttänyt tätä hyväkseni sillä rakastan syvästi miestäni ja pidän itsenäisyydestäni en tarvitse miehen rakkauden osoituksia kuten hajuvesiä tai lomamatkoja 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen pillu eli vulva sinulla on? 

Millaisia häpyhuulia miehesi saa nuolla ja imeä  - jos ne ovat tarpeeksi kookkaat suuhun otettaviksi)?

Symmetriset?

Vierailija
2/7 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin samanlainen tilanne, mutta päin vastoin. Vaimo tosin on 11,5v minua nuorempi, alistuvaa tyyppiä ja todella seksuaalisesti aktiivinen. Hän suostuu lähes mihin tahansa, kunhan saa riittävästi seksiä. Pyynnöstä siivoaa koko asunnon seksihepeneihin pukeutuneena, kunhan vain saa nainnin joko sen aikana tai jälkeen. Tahalleen tekee vähän virheitä, että saa sovittuja rangaistuksia, eli pikku piiskausta tai pakko vibrausta, suihinotto pakotusta ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi valehtelijoitten klubi, vai mistä nämä jutut kumpuaa??

Vierailija
4/7 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

News flash! Mies haluaa pillua. Yllättyneet käsi ylös.

Vierailija
5/7 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olin aikeissa kysellä millaista pillua miehesi saa nuolla, mutta sitä olikin jo kysytty. 

Vierailija
6/7 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mitä paskaa tämä AP kirjoittaa. Peräkamari poikia joka ei ole toosaa nähnytkään. Huomaa että ei nainen, kun muuten kappaleet oikeen mutta ei yhtään pilkkua tekstissä.

Vierailija
7/7 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivitarinoitsijan ulostetta tämäkin aloitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi