Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään ei edes yritetä pukeutua niitä hyviä puolia korostaen?

Vierailija
07.10.2024 |

Vaan ihan estottomasti kuljetaan tiukoissa trikoissa veltot ja littanat pakarat hölskyen ja napapaidassa vatsamakkarat esillä jne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähinnä miettinyt mistä gen Z löytää niin rumia vaatteita. Pussimaisia housuja, löysiä paitoja, pyjamia, pappalenkkareita, erikoisia kirppariyhdistelmiä. Tässä on joku sukupolvien välinen kuilu. Omassa milleniaalin teini-iässä tytöt puunasivat itseään ja kaikki ernut ja emot naurettiin selän takana pilalle. Nykyisen gen Z:n tavalla pukeutuva olisi ollut varmaan kiusaamisen kohde.

Toisaalta kiva nähdä että nuoret pokkana kävelevät noin ihmisten ilmoilla, ja muoti vaikuttaa vähemmän seksualisoidulta kuin oman nuoruuden pillifarkut ja piukat luomukset. Puhumattakaan 2000-luvun britneyfarkuista ja näkyvistä stringinnaruista...

Vierailija
22/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suominaisen univormu, eli marimekkokaapu, leggingisit ja crosit korostaa?

Mitä suomimiehen (suomi miehen) univormu, eli bensalenkkarit, kulahtanut t-paita/wifebeatteri, risaiset farkut ja pierun kellastamat pappakalsarit?

Heh. Ja niitä housuja ei ole kunnolla puettu ylle vaan persss näkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi ja periaatteessa sitä mieltä, että pukeutukoon kukin miten haluaa. 

Mutta... älkää ny ampuko mua, mutta itse olen todennut, että 40- ja 50- luvun tyyliset vaatteet toden totta ovat kauniita päällä ja korostavat parhaita puolia. Ja että crocsit käyvät vain pihatöihin. 

Se on ihan ok olla sitä mieltä. Omasta mielestäni tuollaiset historialliset rooliasut sopivat lähinnä naamiaisiin. 

Tuskin olisit sitä mieltä, jos vastaani tulisit😀kysehän on vain siitä, miten vaate on leikattu. Ei mulla pallokuvioista kellohelmaa tyllialushameineen päällä ole😀

Vierailija
24/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen varmaan ajattelee, että se persereikä on se paras puoli. Siksi näitä persetrikoita näkyy kaduilla valtavasti. 

Missä te oikein asutte? Meilläpäin näkyy leveälahkeisia housuja, kesemmällä midimekkoja. 

Vierailija
25/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen varmaan ajattelee, että se persereikä on se paras puoli. Siksi näitä persetrikoita näkyy kaduilla valtavasti. 

Missä te oikein asutte? Meilläpäin näkyy leveälahkeisia housuja, kesemmällä midimekkoja. 

En myöskään käsitä, missä tuollaisia muka näkee. Jossain Kouvolalaisessa lähiössä?

Vierailija
27/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähinnä miettinyt mistä gen Z löytää niin rumia vaatteita. Pussimaisia housuja, löysiä paitoja, pyjamia, pappalenkkareita, erikoisia kirppariyhdistelmiä. Tässä on joku sukupolvien välinen kuilu. Omassa milleniaalin teini-iässä tytöt puunasivat itseään ja kaikki ernut ja emot naurettiin selän takana pilalle. Nykyisen gen Z:n tavalla pukeutuva olisi ollut varmaan kiusaamisen kohde.

Toisaalta kiva nähdä että nuoret pokkana kävelevät noin ihmisten ilmoilla, ja muoti vaikuttaa vähemmän seksualisoidulta kuin oman nuoruuden pillifarkut ja piukat luomukset. Puhumattakaan 2000-luvun britneyfarkuista ja näkyvistä stringinnaruista...

Olen samaa mieltä, kiva nähdä miten nuoret osaavat ilmaista itseään

Vierailija
28/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi ja periaatteessa sitä mieltä, että pukeutukoon kukin miten haluaa. 

Mutta... älkää ny ampuko mua, mutta itse olen todennut, että 40- ja 50- luvun tyyliset vaatteet toden totta ovat kauniita päällä ja korostavat parhaita puolia. Ja että crocsit käyvät vain pihatöihin. 

Joo mullakin ne korostaa parhaita puolia, koska olen tiimalasimallinen, ja vielä hartioista sporttinen. Olisi kuitenkin kiva joskus pukeutua modernimminkin ilman että näyttää laatikolta, mutta varsinkin lämpimät yläosat ovat nykyään suuria tai neliömäisiä. Rennot nykykaavut on kivoja, mutta piilottaa vyötärön ja ei todellakaan korosta tämänmallisen parhaita puolia. Puen silti mitä huvittaa, vaikka aina se ei imartele muotoja. 

Vierailija
29/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään käsitä, missä tuollaisia muka näkee. Jossain Kouvolalaisessa lähiössä?

Kuntosalin viereisessä K-marketissa salakuvaamassa ollessa ehkä myös?

Vierailija
30/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniitahan ne. Edellyttävät kureliivejä.