Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lidl ja käteinen

Vierailija
06.10.2024 |

nyt siellä käy vain käteinen.Tätä tää on nykyään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä just, kun systeemit kaatui. Onneksi oli käteistä mukana eikä ollut kiire mihinkään. Mielenkiintoista oli seurata ihmisten reaktioita. Valtaosa asiakkaista otti tilanteen vastaan asiallisesti, osa repi pelihousunsa täysin ja raivosi syyttömille myyjille. Ostokset jätettiin kassalle ja eräskin muori karjui kiroten, ettei todellakaan vie ostoksiaan takaisin s##tana että viekää itte.

Vierailija
2/2 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siellä just, kun systeemit kaatui. Onneksi oli käteistä mukana eikä ollut kiire mihinkään. Mielenkiintoista oli seurata ihmisten reaktioita. Valtaosa asiakkaista otti tilanteen vastaan asiallisesti, osa repi pelihousunsa täysin ja raivosi syyttömille myyjille. Ostokset jätettiin kassalle ja eräskin muori karjui kiroten, ettei todellakaan vie ostoksiaan takaisin s##tana että viekää itte.

Jos ihminen yrittää maksaa kortilla ja ei toimi saa hän itse viedä takaisin tuotteet hyllylle. Mutta jos käteisellä maksava asiakas yrittää maksaa käteisellä eikä ole tiedotettu riitävän hyvin ettei oteta käteistä saa kauppa itse viedä tuotteet takaisin. Tämä on oma mielipide ja käteinen on ainoa rahan muoto joka on saatavilla kaikille. Käteinen on kuningas!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla