Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön nautitko vapaudestasi tehdä mitä ja milloin haluat

Vierailija
06.10.2024 |

kun työ ei rajoita milllää lailla tekemisiäsi?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voit matkustella ja harrastaa milloin itse haluat. Voit myös mennä vaikka yökerhoon 7 kertaa viikossa kun ei ole pakollisia aamuheräämisiä

" Kysymys ap:lle; minkälaista omakohtaista kokemusta Sinulla ap on työttömyydestä? Onko mitään, vai oletko avannut ketjun ihan vaan mollataksesi työttöminä olevia ihmisiä? Jos on työtön ja elää peruspäivärahalla, ei todellakaan ole mahdollista käydä 7 kertaa viikossa yökerhoissa tai matkustella. Jätä siis pliis työttömien arvostelu tekemättä. Luuseri taidat olla itse. "

Vierailija
22/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä rahattomuus mitään nautintoa ole. Nälkääkin on nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 600e/kk ei juuri käydä muualla kuin ruokakaupassa ja pitkillä päiväkävelyillä.

kirjasto? josta saa nykyään myös leffoja ja pelejä ajankuluksi

En tiedä muista, mutta neuroleptilääkityksen jälkeen keskittymiskykyni ei riitä edes mainoskatkon loppuun katsomiseen saatika lukemiseen tai minkään ohjelman katsomiseen.

Väärä lääkitys? 

Tuskin. Ne toimii vain niin.

Vierailija
24/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsää kun ei ole tekemistä. Ei ole varaa mihinkään maksulliseen toimintaan. Jee!

Vierailija
25/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi mahdollista nykyinen meno, jos kävisin töissä. Tässä valtakunnassa on yllättävän monia rouvahenkilöitä, jotka elävät puutteessa. Käyn heidän oloaan helpottamassa, kun mies on töissä. Tällä hetkellä on kolme eri rouvaa autettavana.

Vierailija
26/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukavaa...rahaa tulee,saa nukkua ja ryypätäkin tarpeeksi...ei aikatauluja,on oikeaa elämää..

Vierailija
27/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voit matkustella ja harrastaa milloin itse haluat. Voit myös mennä vaikka yökerhoon 7 kertaa viikossa kun ei ole pakollisia aamuheräämisiä

" Kysymys ap:lle; minkälaista omakohtaista kokemusta Sinulla ap on työttömyydestä? Onko mitään, vai oletko avannut ketjun ihan vaan mollataksesi työttöminä olevia ihmisiä? Jos on työtön ja elää peruspäivärahalla, ei todellakaan ole mahdollista käydä 7 kertaa viikossa yökerhoissa tai matkustella. Jätä siis pliis työttömien arvostelu tekemättä. Luuseri taidat olla itse. "

Tämä ap on mielenterveyspotilas joka tykkää provosoida. Jossain ketjussa juuri tunnusti tämän eli tykkää vain huomiosta. 

On työttömänä itse ja proisijoi omia tuntemuksiaan.  Kaikki aloitukset joissa dissataan työttömiä on hänen kynästään joille voi vain uhrata 0 minuuttia kirjoitusaikaa.

Vierailija
28/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä olisi mahdollista nykyinen meno, jos kävisin töissä. Tässä valtakunnassa on yllättävän monia rouvahenkilöitä, jotka elävät puutteessa. Käyn heidän oloaan helpottamassa, kun mies on töissä. Tällä hetkellä on kolme eri rouvaa autettavana.

Anna mennä dude.!!!!!   Slay dude!!! 

Vierailija
29/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl! Ysieuron hommassa menee vaan 37,5 tuntia viikossa. Eilen tein yhden työnhaun ennakkotehtäviä vain seitsemän tuntia, kun olin jo arkena jonkin verran tehnyt iltaisin. Tänään pidin siis täysin vapaan päivän! Heittäytyisin heti rappiolle jos olisi rahaa. Elämä on ihanaa!

Vierailija
30/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkaduunarina nautin juurikin noista ja tienaan 1800-2600 neton kuussa ihan oman kulloisenkin fiiliksen mukaan. Vapaata on aina siinä kohtaa ja niin pitkään kuin haluan.

Mitä duunia teet?

32/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ei ole rahaa tehdä mitä haluaisin 

Vierailija
33/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se muuten elämäntapani olisi ollut jo 20 vuoden ajan. Herään, kun huvittaa ja käyn kansalaisopiston kursseilla ja kirjaston taidenäyttelyissä. En kaipaa elämääni mitään mitä en sillä rahalla saisi, mikä on käytettävissäni.

Selän takana ei huohota kukaan niskaan eikä käskyjä kuulu. Näennäiset työnhaut ovat sellaista pikkunäpertelyä eivätkä edes pakollisia.

Olen kertakaikkisen tyytyväinen leppoisaan elämääni. Sitä tosin varsinkin alussa ihmettelin miten tämä ihmisille mahdollistetaan. Kiitos ja syvä kumarrus, otan sen vastaan mitä annetaan.

Minulla noin 15 vuotta sitten tajusin lähteä ahdistavaksi muuttuneesta työpaikasta. Sen jälkeen vain määräaikaisia soppareita. Helpottaa kun tietää että työt loppuu...Kun ei ole tottunut kuluttamaan tai tuhlaamaan niin rahat riittää hyvin ja säästöönkin jää. Perintömökin talkkarinhommat ja ystävien ja naapurien auttaminen antaa elämään sisältöä töiden häiritsemättä. Kyllä, nautin tästä ettei mihinkään ole mikään pakko lähteä jos ei halua.

Vierailija
34/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun valintani oli työkyvyttömyyseläke. On myös rahaa tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
35/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin loparit loppuunpalamisen takia joten nautin kyllä kun saan vain olla, minulla ei ole energiaa  tehdä yhtään mitään pakollisten juttujen lisäksi. 

Vierailija
36/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo varmaa sitä ihminen nauttii kerrostalo luukussa asumisesta ja perseaukinaisuudesta.

Vierailija
37/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähitulevaisuudessa työikäisten odotetaan huolehtivan ikääntyvistä vanhemmistaan töiden ohella."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010727273.html

Vierailija
38/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähitulevaisuudessa työikäisten odotetaan huolehtivan ikääntyvistä vanhemmistaan töiden ohella."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010727273.html

Voi hitsi. Olen työtön ja toinen vanhempi kuollut. Osalla on 50-vuotiaana lapsia kotona asumassa, käyvät töissä ja kohta ikääntyvät vanhemmat hoidettavana.

Tasan ei mene nallekarkit.

Vierailija
39/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetinhitto, että nautin, siitä ettei tarvitse lähteä edes suosikkibändin keikalle, kun ei ole varaa. Nautin ihavvitusti siitä, saan kävellä kodin ja kirjaston väliä rikkinäisissä kengissäni muutaman kerran viikossa, jotta pääsisin lukemaan uutisia lehdistä.

Kaupasta ostan pääasiassa halvinta safkaa, no kyllähän sillä elää. Ei ongelmia.

Parasta - PAHINTA - parasta -PAHINTA - on työyhteisön puute.

Voihan näin tyättömänä, nukkua, virtsata, mittailla kylän katuja, eikä ketään kiinnosta - ei edes minua.

Imeskelkää nyt nää provoilunne peräaukkoonne ja kasvakaa aikuisiksi. Tiedetään, ei onnistu.

Vierailija
40/63 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelyllä ja paikallisessa kirjastossa. Rahat ei riitä edes ruokajonossa käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä