Miten pikkarimyynnissä toimii maksu? Jos tilille tai mp, niin siinähän saa sitten myyjän nimen tietoonsa.
Miten tämän saa toimimaan anonyyminä myyjän osalta.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
"Voi onnistua kerran, mutta kyllä pil*un tuoksun housuissa erottaa kusenhajusta. "
Naaraskoiria on olemassa.
Entä lehmänkusi. Navetoista voisi ostaa litrakaupalla.
50 eurolla mies saa hauskan puolituntisen, IRL, ihan OK tason palveluntarjoajattarelta.
Vierailija kirjoitti:
50 eurolla mies saa hauskan puolituntisen, IRL, ihan OK tason palveluntarjoajattarelta.
No kyllä se puolituntinen yleensä 100 e maksaa. Itse en kyllä pikkareista 50 e maksaisi. Tai vähintäänkin pitäisi päästä ne itse riisumaan ja ihailemaan näkymää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se puolituntinen yleensä 100 e maksaa. Itse en kyllä pikkareista 50 e maksaisi. Tai vähintäänkin pitäisi päästä ne itse riisumaan ja ihailemaan näkymää.
Ei vaan noin 50 euroa. Ilmeisesti kokemuksesi rajoituu nettisurffailuun, kuten RE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan noin 50 euroa. Ilmeisesti kokemuksesi rajoituu nettisurffailuun, kuten RE.
Sitä käytän toki kanavana. Missä tarjotaan 50 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä käytän toki kanavana. Missä tarjotaan 50 eurolla?
Yökerhoissa, "bareissa" ja niiden liepeiltä edullisemminkin. Siis IRL, kaikkialta missä iltamyöhällä, aamuyöstä, pörrää mimmejä hepeneissään.
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinäkin maksajan tiedot itsellesi, että pääasiassa se perustuu 100% luottamukseen molemminpuolin, Monet kaupat tehneenä (ostajana) itse ainakin luotan että se on meidän välinen asia. Toki jos ei nimeään halua antaa niin voi tehdä live kaupat, eli suoraan jalasta olettaen siis että olet rehti myyjä etkä mikään kusettaja. Näinä aikoina vaikea luottaa kehenkään, mutta onneksi on itselle löytynyt rehti ja luotettava myyjä. Yhden kerran on rahat hukkaan mennyt kusettaja takia, mutta myöhemmin nekin sai takaisin
Täällä Kaunis nimen jonka kiimalimat pikku pikku pöksyissä. Rakastan nuuhkia pimppaani ja kiihottuisin kovasti jos nuuhkisit niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saathan sinäkin maksajan tiedot itsellesi, että pääasiassa se perustuu 100% luottamukseen molemminpuolin, Monet kaupat tehneenä (ostajana) itse ainakin luotan että se on meidän välinen asia. Toki jos ei nimeään halua antaa niin voi tehdä live kaupat, eli suoraan jalasta olettaen siis että olet rehti myyjä etkä mikään kusettaja. Näinä aikoina vaikea luottaa kehenkään, mutta onneksi on itselle löytynyt rehti ja luotettava myyjä. Yhden kerran on rahat hukkaan mennyt kusettaja takia, mutta myöhemmin nekin sai takaisin
Täällä Kaunis nimen jonka kiimalimat pikku pikku pöksyissä. Rakastan nuuhkia pimppaani ja kiihottuisin kovasti jos nuuhkisit niitä
Nyt Jorma se muna takaisin housuihin ja töihin
Mun kaupat on aina toiminut joka asiassa (siis muutakin myyntiä kun näitä) että mies on saanu päättää hinnan ja luottamus ollu aina 100 molempiin suuntiin ja tyytyväisyys takuu ja kun ovat halunneet ostaa just multa niin kaikki on halunneet maksaa enemmän kun mikä perus hinta postitse. Kaikki on halunneet maksaa aina 50e. Tuskin enää kukaan uus maksaisi niin paljon. Postitse ja raha mun tilille. Nyt ku vuosia ollu onnistunutta touhua meillä on s.postista siirrytty wa ja ku on kaupat ja ostaja maksaa ei tartte enää ottaa et raha on tilillä vaan se saa heti kuvat luuriin ja pikkarit postiin jälkikäteen kun ovat oston sopimukset täyttynyt. Mun ei oo tarvinnut olla välissä aktiivinen, säännöllisesti tulee viestiä että ois taas aika ja taas sovitaan jutuista. Si ku kaupoatilanne oon aktiivinen alusta loppuun ja varmistan et on sata tyytyväinen.